اطلاعاتی دربارهی مبارزات بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد
در نمایش گیمپلی بازی Assassin’s Creed Valhalla در رویداد Ubisoft Forward، یکی از نکاتی که بسیار برروی آن تمرکز شد، مبارزات بازی و دشمنهای متنوعی بود که بازیبازان با آنها روبهرو میشوند؛ تنوعی که شاید در این فرنچایز بینظیر باشد. همراه گیمفا باشید.
کارگردان داستانی بازی، داربی مکدویت (Darby McDevitt) اخیراً در یک مصاحبه توضیحات بیشتری درباره مبارزات بازی داده است:
ما میخواستیم در سیستم مبارزات Assassin’s Creed Valhalla خشونت وایکینگها را بهدرستی نشان دهیم، و اهمیت خاصی برای ایجاد حس اثرگذار در این مبارزات قائل هستیم. وایکینگها مبارزانی خشن و همه فن حریف بودند و این مسأله در تنوع فراوان سلاحها، قابلیت جنگیدن با دو سلاح همزمان، و سبکهای متنوع مبارزه در اختیار بازیباز قرار داده شده است.
مکدویت میگوید که در این بازی، ۲۵ نوع حریف وجود دارد و همچنین، بازیبازان میتوانند از سیستم دفاعی جدید نیز بهره بگیرند تا نقاط ضعف حریف را باز و کارشان را تمام کنند.
هر نوع دشمن راه منحصربهفردی برای به چالش کشیدن بازیباز دارد. برای مثال، بعضی از آنها میتوانند با یکدیگر همکاری کنند و حملههای مخصوص انجام دهند، بعضی هم هم میتوانند از اشیاء محیط برای ضربه زدن به شخصیت بازی استفاده کنند. برخی از دشمنان حتی ممکن است شیوهی مبارزهی بازیباز را یاد بگیرند و به سیاق آن، از خود دفاع کنند.
دشمنان همچنین شخصیت خود را هنگام مبارزه نشان میدهند. برخی ممکن است از Eivor بترسند و نگذارند که بازیباز زیاد جابهجا شود. بعضی هم محکمتر خواهند بود و هر کاری میکنند تا هدفشان را از بین ببرند، حتی اگر به قیمت آسیب رسیدن به خودشان باشد.
بازی Assassin’s Creed Valhalla روز ۲۷ آبان ۱۳۹۹ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰) برای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، رایانههای شخصی و گوگل استدیا منتشر میشود. عرضهی این عنوان برای کنسولهای نسل نهمی پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس نیز تأیید شده است. اخیراً، یوبیسافت یک تریلر گیمپلی ۳۰ دقیقهای از این بازی در رویداد Ubisoft Forward منتشر کرد که میتوانید آن را از اینجا تماشا کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بی صبرانه منتظرشم :yes:
الان ی عده میان ایراد میگیرن
واقعا از این که از سبک سنتی خودش خارج بشه رو دوست نداشتم
دلم برای کلاهش تنگ شده
Syndicate :brokenheart:
از گرافیک واقع گرایانه ش بگیر تا مبارزات و تنوع دشمنا همه چیز در بالاترین سطحشه
از همه بیشتر منتظر همینم
توروخدا درباره هرچی جوک میگید درباره گرافیکش نگید که افتضاح ترین گرافیک بین اساسینای این نسله
چند بار تریلرا رو دیدی ؟ اصلا دیدی؟
تریلرا رو هر روز نگاه میکنم (۱۰۸۰ رو تی وی)و با قاطعیت میگم گرافیک محیط ها بالا و پرجزییات هستن
اینکه شما خوشت نمیاد یا شاید واست سخته بازی کردنشون نمیدونم به هر دلیلی چشماتم بستی و نمیخوای ببینی این به خودت مربوطه
و بیست سال بازی کردن…
اونقدی بازی کردم که بدونم گرافیک چیه
قشنگ معلومه داری از روی تعصب نظر میدی
من ندیدم؟
هم تریلرشو دیدم هم تمامه سری اساسینز رو بازی کردم حتی همین ادیسه
اوریجینز از این گرافیکش بیشتره
یونیتی با اون جزییات شهر و شلوغی دیوانه وارش گرافیکش از این بیشتره
الان من شک دارم ک شما تریلرو دیده باشی
خدایی جزییات چهره واست خنده دار نبود؟
جزییات چهره در حد نسل ۷ هست انصافا
یونیتی محشر بود.
کاش یوبی یه چند ماه به debug اختصاص میداد
اونطوری صددرصد گوتی بود
واقعا حیف شد اصلا خیلی بازی عجیبی بود
احسنت! یونیتی به عقیدهی بنده یکی از بهترین عناوین این سری هست که قربانی مشکلاتی شد که حقش نبود. اگر بازی بدون مشکلات فنی عرضه میشد و داستان طولانیتر و عمیقتری داشت (من داشتم از بازی لذت میبردم. به خودم گفتم عجب داستانی! دو مرحله بعدش بازی تموم شد 😐 ) قطعاً یکی از بهترین نسخههای سری میبود، خصوصاً که شخصیت بازی، آرنو، کاملاً پتانسیل این رو داشت که دنبالهی داستانش ساخته بشه. گیمپلی بازی عالی بود، گرافیکش هنوز هم یکی از بهترینهاس، شخصیتپردازیها خوب بود…
گرافیک محیط بازی خوبه, اما نیاز به کار داره.(شاهکار نیست)
اما صورت کاراکتر ها افتضاحه.
چرا کفر میگی برادر؟کل اینترنت گرافیکشو مسخره میکنن و حتی با یونیتی مقایسه ش میکنن
جمع کنید بابا فقط میآید ایراد به بازی میگیرید که گرافیکش اینجوریه و اونجوره به خدا یه علف بازی رو هم نمیتونی طراحی کنی بعد اومدی از گرافیک بازی حرف میزنی
مبارزات بازی همون اوریجینز و ادسیه تموم شد رف
بیست و پنج نوع دشمن؟
خیلی خوبه….
رو مبارزات بازی خوب کار کردن
اینجور که من از گیم پلی بازی فهمیدم مبارزات بازی مثل اورجینز سریع هست و دیگه مثل ادیسه لازم نیست برای کشتن هر سرباز پنجاه تا ضربه بهش وارد کنید.تو ادیسه نمیشد همزمان با چند تا سرباز مبارزه کرد ولی تو اورجینز یک تنه هفت هشت نفر رو حریف بود.حالا دوباره به همون شکل هست و تو مبارزات میشه همزمان با چند نفر درگیر شد.حالا این مسأله احتمالا به کارگردانی اشرف اسماعیل ربط داره که البته دیگه مثل اینکه قرار نیست در ادامه ساخت بازی باشه.کاش اشرف اسماعیل میمون.چون از بعد Brotherhood تو این سری بازی به خوبی اورجینز نبود البته به نظر من.در واقع اورجینز فقط بازگشت به ریشه ها نبود بلکه تعریف جدیدی از سری فرقه آدمکش برای نسلی جدید بود که در واقع تحولات اساسی در زمینه تغییر گیم پلی بازی هم ایجاد کرد بهرحال یک بازی نمیتونه با یک فرمول همیشه موفق باشه بلکه میتونه با حفظ برخی از آلمان های اصلی و اصالت خودش با تغییراتی در سایر زمینه ها باعث پیشرفت بازی در طی زمان بشه.فرانچایزهایی مثل need for speed یا کالاف هم به همین شکل تغییراتی به خود دیدن.درسته nfs هنوز اون بازی که باید نشده ولی کالاف با بازگشت به سری mw دوباره به قله اوج برگشت و با یک warzone تونست سبک بتل رویال رو هم از آن خودش کنه و از پابجی هم بهتر باشه.در گل من فکر میکنم AC Valhalla یک بازی موفق با متای بالای ۸۰ میشه .اشرف اسماعیل فقط بازی خوب میسازه.این بازی موفق میشه.
اورجینز واسه من بهترین تجربه ی اساسین کرید بود
با بلک فلگ هم خیلی حال کردم
اشرف اسماعیل کارش درسته و جز شاهکار نمیسازه
برعکس اودیسه نه گرافیک داشت نه گیم پلی و مبارزات درست حسابی و بعد از چندساعت پاکش کردم
یقین داریم والهالا مثه اورجینز میترکونه و پرچم اساسین کرید میبره بالا
سبک مبارزات تکراریه
مبارزات تکراری مخصوص last و spider man نه این :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
گوست رو یادت رفت
همه منتقدها جزء نقاط منفی نوشته بودند.
:rotfl: :no:
کلا سونی بره تو کار اسکی و تکرار موفق میشه
:rotfl: :rotfl:
پرتاب تبر رو واقعا بد طراحی کردن
توی ذوق میزد
بازی یک سری تضاد ها هم داره
اساسین بودن با مخفی کاری رابطه تنگاتنگ داره
وایکینگ بودن با مخفی کاری تضاد داره
اساسینی که وایکینگ باشه یکم ناجوره
یا مخفی کاری به حاشیه میره یا ترکیب وایکینگ و اساسین بودن شاید خیلی به مزاج من مخاطب خوش نیاد
در کل ایده های بهتری هم بود
مثلا یه نینجا ی اساسین شاید بهتر می بود
موردی که یکم به حاشیه رفته تو سری اساسین وقایع تاریخی هست
در نسخه های ابتدایی شاید حتی تا نسخه چهارم
اتفاقات تاریخی کاملا در بطن داستان شکل مهمی داشت
نمیدونم چقدر با من موافق هستید از یه جایی به بعد وقایع تاریخی ارتباطش با داستان کمتر شد و فقط مثل صحنه اجرای تئاتر عمل کرد
یعنی تاریخ فقط کمک کرد که محیط بازی عوض بشه و مثل نسخه سوم که انقلاب امریکا دقیقا توی داستان جای مهمی داشت دیگه نیست
مثال خوب بخوام بزنم یونیتی که انگار انقلاب فرانسه فقط محیط بازی بود و چیزی دیگه ارائه نمیشد به داستان
یا سندیکیت
باز اوریجینز بهتر بود یکم
اودیسه بازم به حاشیه برد همه چیز رو
من اینو بازی خواهم کرد ولی فک میکنم این چیزایی که گفتش یه ذره بلوف بود تا واقعیت
به هر حال هر نسخش بازی سرگرم کننده ای بوده
۱۰۰ ساعت بازی چیز کمی نیست به نظرم
یوبی سافت فقط باید برای pc بازها یی که گیم رو گذرا بازی میکنن بازی بسازه
از وقتی تو اوریجینز اسب سواری کردم یا سیستم دیالوگش رو گوش دادم دیگ از کل بازی های یوبی ناامید شدم
مبارزات کارتونی و آرکیدی
هنوز روی انیمیشن سیستم قدیمی
مبارزات تغییر اساسی داشته
راه رفتن و دویدن طبیعی تر شده
محیط بازی رنگ و لعاب بیشتری داره
اسب سواری کمی بهتر شده
مراحل فرعی عمق بیشتری پیدا کرده
مخفی کاری تا حدودی به بازی برگشته
کشتن با تیغه مخفی به بازی برگشته
تنوع سلاح ها و لباس ها از هر بازی rpgبیشتره
سیستم لول بالا بردن بهتر شده
این همه تغییر تو بازی داده شده اون وقت بعضی ها همش غر می زنن
بعضی ها هم میگن بازی دیگه اساسین قبلی نیست.خب یوبیسافت خودش درست کرده این فرانچایز رو دلش می خواد تغییر بده.بجای اینکه بیاین بگین بازی آشغاله بگین به صلیقه ی من نمی خوره این تغییرات.
همین اکانت هایی که با هیتر ها مشکل دارن خودشون دارن مثل هیتر ها یوبی رو می کوبن.
اگه کسی خوشش نمیاد از این بازی نیاد تو این قسمت نظر بده هم حال خودشو بد نکنه هم حال ما رو.
با خیلی از قسمت های نظرت موافقم الا آخرش.
چون یکی نظر مخالف شما رو داره, دلیل نمیشه نظر نده.
اسم این قسمت از سایت قسمت نظرات هست(هم مثبت هم منفی).
دروغ میگن!!!
کلا سه چهار مدل دشمن داره که همون همیشگی هستن
اون ۲۴ دشمن مختلف هم که میگن رنگا و متریال لباس هاشون فرق داره
یه چیزی یاد گرفتین تا پست اساسین میزارن میان میگن اتزیو اساسین فقط ۱و۲٫اقاجون اون تموم شد رفت واسه نسل ۷ بود چون تازه اومده بود تو اون سبک بازی نداشتیم همه حال کرده بودن درضمن در مورد دموی ۳۰ دقیقه ای یجاهاییش واقعا تو این نسل قابل اجرا نیست فقط من یمقدار افت فریم دیدم
چرا جوک میگی
تو این نسل قابل اجرا نیس؟؟؟
بازی های شاخ تر از این توی این نسل اجرا شدن بعد این آشغال قابل اجرا نیس؟
نه قابل اجرا نیست این گیمپلیم از نسل نه بود تو اون مبارزه با اون باس فایت نورپردازی خیلی قوی بود من تاحالا تو این نسل ندیدم
داداش پس بگو گرافیک ندیدی
مبارزات فقط اتزیوی افسانه ایی
من چند تا مشکل اساسی تو بازی میبینم, بعضی هاش از ریشه بازیو دور کردن برای مثال :
۱-مخفی کاری اونقدر عمق نداره(بیشتر به سمبل کردن میخوره)
۲-پارکور بازی زیاد نیست و از کیفیت طبیعی بالایی بر خوردار نیست(اونم بخاطر نبود فضاهایی با ساختمون های پیچیده, یا محیط های با سطوح بالاست. بیشتر بازی دشت و کوه و جنگله البته تا الان در دمو اینجوره بوده)
۳-داستان سرایی اون روش اسرار آمیز قدیم رو نداره. (چیزی که تو origins کم و بیش بود)
اینا ایرادات اساسی هست که بازی رو از ریشه دور کردن.
یک سری هم ایرادات بازی سازی داره که ربطی به ریشه های بازی نداره. برای مثال:
۱-سیستم جنگیدن بازی یه حس پوشالی داره. اگار ضربه به بدن دشمن نمیخوره و صرفا فقط ادا در میاره!
سیستم جنگیدن نیازی به تغییر نداره, یا بر گشتن به گیم پلی ezio در این نسل دیگه خیلی کلیشه ای و ساده خواهد بود.
بیشتر فقط نیاز به یه سری تغییرات داره که امیدوار بودم تو این نسخه درست بشه. (که تا الان نشده)
۲-طراحی کاراکتر ها اصلا روش کار نشدن(قشنگ سمبل شده رفته)
۴-دیالوگ ها هم به شدت چرته(اگر نیمتونن دیالوگ های خوب بنویسید , کسی زورتون نکرده)
در کل شاید خیلی به بازی داریم سخت میگیریم, اونم خود یوبی دلیلشه که میخواد بازیو به بازی های rpg نزدیک کنه.
وقتی هم که شما بازیت rpg میشه خوب همه بازیو با بازی های بزرگی مثل witcher مقایسه میکنن, پس طبیعیه!
جالبه ولی هنوز با اون شخصیت عوض کردناش نمیتونم کنار بیام
اگه چیزی شبیه gta v میبود میشد ولی اینو نه
من خیلی این بازی را دوست دارم ولی دلم برای سبک قدیم تنگ شده کجایی ASSASSINS BROTHER HOOD0❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️