یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا
یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا
یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا
یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا
یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا
یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا

یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند

محمد حسین کریمی
۲۳:۵۹ ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا

حتی کوچک‌ترین شایعه‌ها و اخبار در رابطه با Elden Ring، طرفداران میازاکی و بازی‌های فرام‌سافتور (FromSoftware) را خوشحال می‌کند. حال به نظر می‌رسد یک منبع داخلی اطلاعاتی از گزینه‌های درجه‌سختی و ویژگی‌های مختلف بازی منتشر کرده است.

در همین ابتدا باید به شما هشدار دهیم که جزئیات منتشر شده از منبع ۴chan به انتشار رسیده‌اند و همان‌طور که می‌دانید اطلاعاتی که از سوی این وبسایت به گوش ما می‌رسند همیشه صحت ندارند اما در برخی موارد شاهد اطلاعات درست نیز بوده‌ایم.

این اطلاعات از سوی شخصی منتشر شده است که ادعا می‌کند در تیم ترجمه‌ی ایتالیایی Elden Ring همکاری دارد. در این گزارش ذکر شده است که گیم‌پلی Elden Ring ترکیبی از Dark Souls 1 و Dark Souls 3 خواهد بود اما به طور کلی تاکید بیشتری برروی مبارزات پویا و البته کندتر دارد. ظاهراََ شما توانایی پریدن و حتی جاخالی دادن در هوا را خواهید داشت. در ابتدا هیچ کلاسی برای انتخاب وجود ندارد اما شما با ملحق شدن به گروه‌های (covenants) مختلف گیم‌پلی و تسلط خود بر سلاح‌ها را تغییر می‌دهید.

بازی‌بازان سوار بر یک اسب روح‌مانند خواهند شد و رابط کاربری مدیریت آیتم‌ها و سلاح‌ها بیشتر شبیه به Demon’s Souls طراحی شده است. سیستم چرخه‌ی روز و شب وجود دارد، چک‌پوینت‌های شبیه به بان‌فایر نیز باز خواهند گشت و مثل همیشه خبری از درجه‌ی سختی نیست. در این عنوان ۵ باس اصلی و ۱۲ باس دیگر در راه رسیدن به آن‌ها وجود دارد که البته خط سلامت باس‌ها همانند Sekiro طراحی شده است و بالای سر آن‌ها قرار دارد و به مانند سری Dark Souls و Bloodborne شاهد یک خط سلامت بلند در پایین صفحه نیستیم. جالب است بدانید دشمنان در شب خطرناک‌تر هستند اما در عین حال آیتم‌های بهتری به شما می‌دهند. اطلاعاتی از باس‌های فرعی فاش نشد.

همچنین با توجه به جزئیات منتشر شده، سیستم unseen aid بازی Sekiro نیز در Elden Ring باز خواهد گشت.

در انتها منبع داخلی مذکور مدعی شد که اولین تریلر از Elden Ring در تاریخ ۲۱ جولای (۳۱ تیر) در جریان مراسم اکس‌باکس به نمایش در خواهد آمد اما اخیراََ متوجه شدیم این مراسم ۲۳ جولای (۲ مرداد) برگزار می‌شود. مدت زیادی می‌شود که اطلاعات رسمی از عنوان در دست ساخت فرام‌سافتور به گوش ما نرسیده است و رونمایی از این اثر در مراسم مایکروسافت چندان دور از ذهن نیست.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا
یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا
یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا
یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا
یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا
یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا
یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Golden_Sauber گفت:

    جانم میزاکی بزرگ! بیا که خیلی وقته سکوت کردی و با توجه به اطلاعات در رفته از بازی و محیط و غیره قطعا موفق ترین اثر استاد میشی!

  • عالیه باورم نمیشه فرام سافتور عاشقتم به مولا
    تازه دیروز برای بار هشتم دارک سولز ۳ رو تموم کردم و همچنانم دلم میخواد بازی کنمش چون ارزش تکرارش واقعا بالاست دوستان اگر کسی دارک ۳ انلاین میزنه خبر ای دیشو بزاره اد بدم …
    و دوباره قراره برگردیم به سختی و چلنج های بازی . اعصاب خوردشدن ها به .. کشیدن اسمون و زمین بهانه اوردن ها که بازی مشکل داره خخخ یادمه سر دارک سولز ملت همه میگفتن its not fair منم همینطور ولی خب بعد چند بار بازی فهمیدم این بازی به درد کسایی که صبر کمی دارن نمیخوره و فقط با تکرار و تلاش میشه موفق شد … الدن رینگ شاهکار بعدی فرام سافتور و خیلی خوشحالم که سیستم مبارزش شبیه به دارک سولزه و خوشحال تر ازون اینه که درجه سختی نداره یعنی همون سخته

    جانم ب فدات میازاکی خوشحالم که کسایی مثل میازاکی هستن که با بازی های درجه یکشون همه ی گیمرا رو خوش حال و راضی کنن نه فقط یک تعدادی رو امیدوارم همیشه پیروز باشن و شاهد گیم های بیشتر ازین شاهکار ساز تاریخ صنعت گیم باشیم
    در پوست خودم نمیگنجم برای نمایش بعدی الدن رینگ انتظار خیلی خیلی سخته برای این بازی ضمن اینکه هیچ خبریم ازش نمیشه مارو گذاشتن تو خماری

    • خوشبختی یک استدیو…یعنی طرز فکر گیمر جماعت که قبل از دیدن حتی یک تریلر اونو شاهکار خطاب میکنه…چیزی که فرام‌سافتور داره…اونم بخاطر پیشینه اون استدیو و کارگردانش هست..مگه میشه دمون‌سولز…سری دارک‌سولز..بلادبورن(پروردگار)…سکیرو خلق کرده باشی و برای خودت احترام نداشته باشی…چه بخوایم چه نخوایم…بازیهای فرام‌سافتور قطبی از این صنعت شدن…با اینکه بازیهاشونو شاید ۱/۱۰۰ (خیلی کمتر)پلی بدن(هاردکور گیمر محترم)

      • چه بخوایم چه نخوایم…بازیهای فرام‌سافتور قطبی از این صنعت شدن…با اینکه بازیهاشونو شاید ۱/۱۰۰ (خیلی کمتر)پلی بدن(هاردکور گیمر محترم)
        منظورت رو ازین خط نفهمیدم امید جان منظورت اینکه خیلی کم هاردکور پلی میدن ؟ نسبت به کل پلیرا منظورته !
        قسمت دوم منظور از قطبی شدن چیه ؟

        • آره داداش منظورم اینه که شاید بازیهای میازاکی همه‌گیر نباشه…اما یه رکن هستش…در مورد قطب هم که…ناتی‌داگ اینجوری بازی میسازه…راکستار اونوجوری جهان آزاد میسازه…فرام‌سافتورم عناوین به شدت چالش برانگیز میسازه که دیگه الان مثل یه پایه از این صنعت شده

          • درسته هر Dev توی سبک خاص خودش شاهکار میسازه کاملا قبول دارم
            در مورد همه گیر بودنش درست میگی چون بیشتر گیمرا کژوال گیمرن و دنبال بازی های هاردکور نمیرن خب یک تعداد حال نمیکنن یک تعدادم اعصابشو ندارن ولی برای افرادی مثل ما اگر باس رو نزنیم هرچقدرم سخت باشه با عذاب وجدان میخوابیم :laugh: و اصولا تا کار تموم نشه نمیشه بیخیالش شد اولین باری که بازی میکردم یادمه سر Pontiff Sulyvahn خیلی مردم ادم امیدش رو به زندگی از دست میده :laugh: ولی خب بعد تلاش های مکرر تونستم بزنمش جالب اینه که از دور های بعدی دیگه راحت بار اول یا دوم میزدمش پس لازمه ی این بازیای هاردکور اشنایی با باس ها محیط ها نوع ضربه هایی که میزنن . پیش بینی تا حد ممکن و تلاش برای بهتر شدنه
            شاید یک تعداد چلنج رو دوست نداشته باشن ولی خب خیلی هام هستن که عاشق سختی بازین یعنی یکجورایی دارن خودشون رو تست میکنن برای مثال خودم که ادم ببینه چقدر کارش خوبه

  • Neil_druckman گفت:

    برترین بازیه تاریخ نسل بشر 😀 تو دو سال دارک سولز ۳ و بلاد بورن میسازی.سکیرو هم که حکم یه چیز کوچیک رو داشته نسبت به این بازی.این همه رویه یه بازی میزاکی کار کنه.یا خدااااا

  • Soroosh0097 گفت:

    ببینیم میازاکی چی پخته.
    اثر قبلی استاد یعنی Sekiro که شدید حال داد.با اینکه sekiro در حالت کلی شاید بهترین بازی میازاکی به شمار نره ولی از نظر مبارزات میتونم محکم بگم که بهترین اثر استاده.هیچ وقت فکر نمیکردم چنین مبارزات سخت و در عین حال زیبایی رو بتونم تو یه بازی ویدیویی تجربه کنم.لامصب کاملا با بازیای قبلیش فرق داره آخه.

    • گاهی اوقات با دیدن چنین گیم هایی (بلادبورن . دارک سولز) فکر میکنم گارگردان این بازی و مغز متفکرش سازندگانش هنرمند هستن نه فقط بازی ساز و هر بار که قلمشون رو بر میدارن زیباترین طرح تاریخ رو میکشن درست مثل یک تابلوی نقاشی که حتی داخل عکس اتمسفر سنگینش رو حس میکنی تاریکی عجبیب بازی مثل بلادبورن در عین حال بسیار جذاب و دلنشین بود طوری که دلت میخواد فقط توی همون شهر اول بازی بمونی و مناطقش رو نگاه کنی چندین بار رفتم استریمش رو نگاه کنم تا ساعت دوم دیدم دلم نیومده این رو فقط نگاه کنم امیدوارم یک روزی حتی دیر برای پی سی منتشر بشه تا خودم بازی کنم چون واقعا محروم کردن خودم از بلادبورن رو یک ظلم در حق خودم میدونم و اگر هم صبرم نتیجه نده میرم سراغ دوستم و ازش پلی استیشنش رو میگیرم واقعا حیف این بازی نیست که ۶۰ فریم بازی نکنی !!! فقط برای همین انتظار میکشم امیدوارم یک روز این اتفاق بیفته

  • من به شخصه دوست دارم گیمپلیش بیشتر شبیه Bloodborne باشه تا Dark souls

    • اونجوری ساده میشه وقتی با هیت هیل بشی یا تعداد Blood vial ها خیلی بودن و این کارو ساده میکنه حتی با وجود سختی بازی
      در صورتی که چنین چیزایی توی دارک سولز نداشتیم واستوس فلسکت نهایتا باید خودت پیدا میکردی استوس شارد و تا بیای پیدا کنی بازی تموم میشه نهایت همون ۱۲ تا رو بتونی گیر بیاری … به نظرم سختیش مثل دارک سولز باشه خیلی بهتره
      ولی اگر شبیه به بلادبورنم باشه من اعتراضی ندارم 😀

    • Old_Gamers گفت:

      من گیمپلی کند و تاکتیکی دارک سولز رو به بلاد ترجیح میدم . در کل بنظرم دارک سولز از بلاد سختتر هست بلاد رو درست لول بزنی و رون و جم درست استفاده کنی زود اوور پاور میشی واسه من اینجوری بود اخرای بازی دیگه زیاد چالشی نداشتم اما دارک رو هر چی لول بزنی بازم سخته .

  • Neil_druckman گفت:

    من فن دلستم بهترین بازیه عمرمم دلسته ۲ هست.ام الامصب اسم میزاکی میاد و الدن رینگ. :drool: :drool: احساسی که دنیایه بازیایه میزاکی بهم میده رو فقط تو دلست ۱ و ۲ دیدم.به غیر از اینا هیج بازی اون حس خاص رو بهم نداده.وای بلادبورن 😥 دارک سولز 😥 چقدر میتونه یه ذهن تاریک باشه میزاکی.اما این بازی این همه سال روش کار شده سلطان میگه جاه طلبانه ترینه بازیشه.یعنی تمام بازیایی که اون سال میان.بهتره اصلا نیان 😎

  • Mohammadreza7 گفت:

    نمیدونم چرا ولی یه حس عجیبی بهم میگه مایکروسافت تو ایونت جولای اعلام میکنه که از روز اول انتشار تو گیم پس در دسترسه :laugh:

  • میازاکی خیلی روی این بازی داره وقت میذاره معلومه بازیش خیلی از برای های قبلی بزرگتره

    • Old_Gamers گفت:

      به میازاکی ایمان کامل دارم که میدونه چکار داره میکنه تا حالا چهار تا ای پی شاهکار داده بیرون . امید دارم که الدن رینگ هم شاهکار و یونیک میشه اگر هم بر فرض محال نشد هیچی از ارزش های فرام سافتور کم نمیشه .

  • pc_for_life گفت:

    استاد میازاکی رو من پرستش میکنم اوه اوه بیشتر از پنجاه بار دارک سولز سه رو رفتم لامصب اصلا فکرم نمی افته تنها بازی که این طور عاشقش شدم دارک سه بود بعد اویل ۴ بعدش مورتال شاولین مانکس اون گیمرایی مثل من که ۲۷ سالشونه میفهمن چی میگم و تنها آرزوم اینه که یه روز گیم فا رو باز کنم خبر زده باشه دارک سولز ۴ معرفی شد بعد بازی کردنش خیلی آرام به خاب ابدی میرم :X-P:

    • ارزوی منم همینه البته اگر بلادبورن بیاد روی پی سی به ارزوم میرسم ولی خب یکی از دوستام گفت کلا پرونده دارک سولز بسته شده و دیگه ادامه ای نخواهد داشت میگفت میازاکی گفته حالا من نمیدونم راست میگه یا ن ولی خب خبر بدی بود شنیدم ازش با خودم میگفتم شاید بعد این همه سال دوباره شروع به ساختش بکنن ولی همینطور که بازی های مختلفی مثل سکیرو . و الانم الدن رینگ میاد دیگه واقعا دارم به این نتیجه میرسم که این سری تموم شده و حتی بهش فکرم نمیکنن

    • Old_Gamers گفت:

      فکر کنم همین الدن رینگ دنباله معنوی دارک سولز باشه .

  • BigMAhdi گفت:

    پس ممکنه انحصاری مایکرو باشه یعنی برای pc هم میاد :yes:

  • Max.level گفت:

    مورد انتظارترین بازی برای من، ابهتی داره اصلا :inlove: :inlove:

    • والا همون تریلرش که یارو با یک شمشیر واستاده فقط همون قسمتش من رو به اندازه ی یک لایف تایم هایپ و عاشق خودش کرد
      ولی اونطوری که من فهمیدم حالا نمیدونم درست یا غلط به نظر میرسه این بازی هم مثل سکیرو ژاپنیه و نمیشه انتظار مکان ها و شخصیت هایی مثل دارک سولز رو داشته باشیم گرچه همون سکیرو قسمتی که باید دنبال میمون ها بگردی که از دستت فرار میکنن یکی از زیباترین مکان هایی بود که به عمرم دیده بودم و نمیگم این زیبا نیست (یعنی تم ژاپنی داشته باشه) ولی به شخصه تم دارک سولز رو بیشتر میپسندم حالا ببینیم توی این ایونت چی ازش نشون میدن اصلا خبری نیست از فرام سافتور حتی یک تریلر معرفی نمیکنن درست مثل سونی تشنه میزارنت برای یک مدت طولانی تا یک چیزی از بازی نشون بدن 😐 ولی خب همین دم از خوب بودن بازی میزنه اصولا عجله کردن در ساخت بازی طوری که تجربه نشون داده میومدن سریع روانه ی بازار میکردن و خب در بیشتر موارد بازی خراب میشد هرچی بیشتر طول بکشه به نظرم بهتره چون میدونی دارن خیلی روش کار میکنن

      • نه بازی ژاپنی نیست. همونطور که داخل تریلر مشاهده می کنید: A new world created by miyazaki and rr martin. کلا دنیای جدیدیه مثل همون سری سولز و بلاد البته گزارش ها میگن الهاماتی از اساطیر اسکاتلند هم داره. (برعکس این که خیلیا میگن نورث هستش بازی در حقیقت الهاماتی از اساطیر اسکاتلند داره که کاملاََ متفاوته از نورث). البته فرام سافتور خیلی طرفداران رو تشنه نگه نمی داره اتفاقا سریع بازی عرضه می کنه با کیفیت بالا اما طبق گزارش ها و حدس هایی که هست احتمالا یکی از موارد زیر یا هر دو باهم رخ داده:
        ۱- scope و عظمت پروژه از اون چیزی که در ابتدا فرام سافتور در نظر داشته خیلی فراتر رفته برای همین پروسه ی ساخت دو برابر بیشتر شده.
        ۲- ترید مارک و نام تجاری بازی طبق شایعه های اخیر با مشکل مواجه شده و ثبت نشده برای همین امکان داره نام بازی تغییر کنه وقتی هم به مشکل بخوره مجبورن ۳ ماه تا ثبت نهایی و تایید صبر کنن حدودا و مثل این که رونمایی به عقب افتاده به همین دلیل.

        • اگر اینجوری باشه عالیه ولی داخل تریلرش اون شاهزاده ای که نشون داد انگار ژاپنی بود ها شاید من اشتباه متوجه شدم

        • واقعا ممنون جناب کریمی معلومه اطلاعاتتون ازین بازی زیاده بعلاوه علاقتون به این سبک escope بازی که خودشون گفته بودن بزرگترین پروژه ی ماست .
          جالب اینجاست که ما اصلا خبر نداریم این بازی کجای مراحل ساختش رو طی میکنه و عملا نمیدونیم تا کی باید انتظار بکشیم هیچ خبری نمیشه ازش و همین برای ما طرفداران خیلی سخته

  • omid4398 گفت:

    خدایی الان کامتنا رو میخونم واقعا حال میکنم کاش همه جا همینطور باشه واقعا انقدر سخت نیست و نشان دهنده اینم هست که شاهکار های استاد هیتر های خیلی خیلی کمتری نسبت به شاهکار های دیگه دارن هرکس هم خوشش نیاد با احترام میگه و کنارشم یه نظر شخصی مینویسه نه اینکه بازی رو بکوبونه

  • تایید کردن مال ۲۰۲۰ هست ولی تا الان هیچی هم ندادن بیرون ۲۰۲۰ هم داره تموم میشه…لعنتیا زود ی چیزی بدین حداقل امیدوار بشیم

  • خیلی عالیه این سری بی صبرانه منتظرم

  • والا من هاردکور پلیر نیستم
    ولی تا حالا فقط یکیرو رو با کلی ضرب و زور تموم کردم
    ولی اینم میدونم که استاد میازاکی و فرام سافتوار همراه با یوبی و ناتی از بزرگان این سنعتند
    ولی کلن گیم هاردکور دوست ندارم

  • Sina shokri گفت:

    شما هم تا داخل سایت اسم elden ring میاد برگاتون میریزه ?:-) :rotfl:

یک منبع داخلی به تاریخ رونمایی و اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Elden Ring اشاره می‌کند - گیمفا