نسخهی رایانههای شخصی بازی Death Stranding از قابلیت DLSS 2.0 پشتیبانی خواهد کرد
شرکت انویدیا (NVIDIA) سه عکس رسمی از نسخهی رایانههای شخصی بازی Death Stranding را که در آن قابلیت Deep Learning Super-Samample 2.0 فعال شده به اشتراک گذاشت.
بازی Death Stranding در حال حاضر دارای اعتبار خیره کنندهای در زمینه گرافیکی است، اما قابلیت DLSS 2.0 کمک میکند تا تجربهی این عنوان در پلتفرم رایانههای شخصی بسیار خاص باشد. عملکرد DLSS 2.0 در Death Stranding به مخاطبان این امکان را میدهد تا با افزایش تنظیمات گرافیکی و وضوح تصویر، چشم انداز بیشتری را برای بازی در اختیار داشته باشند. مطابق با انتشار بیانیه مطبوعاتی که توسط وب سایت آمریکای لاتین PCMRACE منتشر شد، نسخهی رایانههای شخصی عنوان Death Stranding اثر بعدی برای پشتیبانی از تکنیک Deep Learning Super-Samample 2.0 انویدیا خواهد بود. از میان نکات برجسته میتوان به بازی Death Stranding که عنوانی را نشان میدهد که آیندهای تلخ پساآخرالزمانی را طراحی میکند ، که توسط خالق متال گیر (Metal Gear) یعنی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) ابداع شده است. این بازی جامعهای را نشان میدهد که به دنبال بازیابی مجدد است و در کنار عملکرد خیره کننده بازیگرانی مانند نورمن ریدوس (Norman Reedus)، به لطف فناوری DLSS 2.0، میتواند از مناظر حتی زیباتر در رایانههای شخصی نیز لذت ببرید. بازیبازان پلتفرم رایانههای شخصی سرانجام میتوانند از این اثر تحسین شده را با بهره گیری از قدرت پردازندههای انویدیا برای اجرای بر روی ۶۰ فریم لذت ببرند. نسخه رایانههای شخصی نیز برای بهبود کیفیت گرافیکی و ارائهی فریمهای بیشتر در هر ثانیه با DLSS سازگار است و همچنین بازی را در صفحههای فوق العاده گسترده به همراه حالت عکاسی (Photo Mode)، ارائه میدهد.
همچنین یک موضوع بسیار جالب در مورد Death Stranding این است که مبتنی بر موتور دسیما (Decima) ساخته شده، همان موتور گرافیکی استفاده شده توسطگوئریلا گیمز (Guerrilla Games) برای بازی Horizon Zero Dawn که قرار است آن هم بهزودی برای رایانههای شخصی منتشر شود. بهنظر میرسد که سونی در انتشار نسخهی رایانههای شخصی بازی Horizon Zero Dawn با شرکت ایامدی(AMD) همکاری کرده است. بنابراین خیلی دور از ذهن نیست که ما در آن بازی DLSS 2.0 را نیز ببینیم. در مورد بازی Death Stranding مخصوص پلتفرم رایانههای شخصی،وب سایت ژاپنی GameSpark اخیراً مصاحبه ای کوتاه با توسعه دهندگان این عنوان یعنی یوکیئو ساکاموتو (Ukio Sakamoto) و آکسیوشی سایتو (Akiyoshi Saito) انجام داده است، که تأیید میکند از طریق ویژگیهای آنلاین، بازی هیچ تعاملی با بازیبازان نسخهی پلیاستیشن ۴ وجود نخواهد داشت. در ادامه میتوانید تصاویر منتشر شده که در آنها از تکنولوژی DLSS 2.0 رونمایی شده را مشاهده نمایید.
نسخه رایانههای شخصی بازی Death Stranding در تاریخ ۲۴ تیر ۱۳۹۹ (۱۴ جولای ۲۰۲۰) در دسترس قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
خاک بر سر کوجیما با این بازیش
کوجیما فرد خیلی بزرگی هستش واقعا برای طرز صحبت کردنتون متاسفم، هر چند که اطمینان دارم اگر سنتون قد میداد قدر این فرد رو میدونستید و میفهمیدید که صنعت گیم به ایشون مدیونه دوست هیتر من..
یه زمانی بازیساز بزرگی بود تموم شد از متال گیر ۴ به بعد بازی خوب نساخته
عه وحید تویی دلم تنگ شده بود برات….
قربونت clara ما هم چنین
بعد متال ۴ بازی خوب نساخته? 😐
پس متالگیر پیس واکر،pt و فانتوم پین که سبک مخفی کارو به جلو هل داد کشکن? درضمن چندبار باید تکرار بشه دث استرندینگ یک بازی کاملا سلیقه هستش. این بازی اصلا ضعیف نیست هیچ خیلی جالب و هنری هم هست فقط یه نگا به عکسای بالا بنداز اتمسفر قوی بازی از توی عکس حس میشه
پیس واکر که در مقابل اون چهار نسخه هیچه اون دو تام که تو در و دیوارن نه سر دارن نه ته هم لول دیزاین مزخرفی داره فنتوم پین بازی دث هم که هیچی نه لول دیزاین داره نه گیم پلی
متال گیر ۵ متا ۹۵ 🙂
کاری به بازی ندارم
ولی خیلی کوجیما رو بزرگش کردن دیگه
برای چنین ادمی با این تجربه ای که داره حداقل بازی باید بسازه در حد سی دی پراجکتی یا راکستاری یا ناتی داگی
در ضمن معلوم نبود این بازی انحصاری زمانی بود چی بود
کوجیکا اوریتده؟خالق سبک مخفی کاری؟خالق یکی از بهترین ایپی های تاریخ صنعت گیم رو زیادی بزرگش کردن؟البته بله وقتی این بازی برچسب انحصاری کامل سونی هست خیل از فنبوی های سونی استاد اعظم صداش زدن واسه اینکه لج فنبوی های مایکروسافتو دربیارن.درحالی که سنشون به تجربه کردن بازیای کوجیما نمیرسید.دث استرندیگ یک بازی فوق العاده سلیقه ایه.و اکه شما یه بازی در حد راکستار میخوای بحثش جداس.
پ.ن:اگه واسه ایکس باکس میومد کوجیما رو خدا میکردی
عزیز داره روی پی سی هم میاد و من عمرا اینو بازیش کنم
حالا خوبه کوجیما همین بازی رو براتون انحصاری زده
همون به درد سونی میخوره
یعنی چی همون به درد سونی میخوره؟
البته ما هم هشت سال نسل بجای بازی منتظر کنفرانس میبودیم اینطوری میشدیم
آقا وحید این بازی ۲ چیز نیاز داره
۱.سواد انگلیسی در حد مطلوب
۲.صبر حداقل تا دو پنجم داستان
اگر این ۲ رو داشته باشی به یکی از بهترین بازی های عمرت مبدل میشه حالا نمیدونم شما کدوم یا کدوما؟؟؟ رو نداشتید که انقدر عصبی از بازی هستید
مشکلش هیچ کدوم از اینایی که گفتی نیست مشکل این که فن بوی ایکس باکس هست و اصن پی اس ۴نداره 🙂
واقعا متاسفم که به خاطر یک بازی که همه پسند نیست کوجیمایی که یکی از افراد تاثیر گذار در تاریخ صنعت گیم هست رو میکوبونی
من به شخصه منتظرم کوجیما یک بازی انحصاری برای ایکس باکس بسازه و مطمئنم همین امثال شما ۳۶۰ درجه تغییر میکنین
فقط این بازی بازی قبلیشم خراب کرده بود
فازتو خریدارم
بازی قبلیش فانتوم پین بوده
با متا ۹۵ یا ۹۴
بعد یه جوری همه میگن نه ما بازیش نمیکنیم به سلیقه ما نمیخوره یا بازی ضعیفه و در حد راکستار نیست
انگار همه rtx2080 دارن
از همین الان دارین میگین این اخرین نسل ما هستش یا قراره سریز اس رو بخریم
بعد چجوری میخواین این و هورایزن روی پی سی بازی کنید ؟
گل گیمر های ایران به زور به زور شاید ۱۰ درصدشون gtx 1080 یا rtx 2080 داشته باشن
و اینو امار ارقام فروشگاه ها ثابت میکنن
واقعا حالم از این حرفای رایگان بهم میخوره بس کنید یکم بزرگ شین
به زور :laugh: نه عزیزم دیگه یک ۱۰۸۰ این حرفارو نداره ۲۰۸۰ شاید ولی نسخه ۱۰۸۰ رو ملت زمان ارزونی شایدم خیلیا پولدارن خریدن دارن این زمونه ملت لپ تاپ گیمینگ ۱۰۶۰ دارن خیلیم زیادن مطمئن باش همه بازی میکننش
تغیر زاویه رو اشتباه گفتی ۳۶۰ برمیگرده سر جای خودش 😀
مهم اصل کلامه ، دوستان هم کلا دنبال یه ایراد هستن بگیرن
دقیقا کسایی ک گیمر قدیمی هستن و سنی ازشون گذشته، احترام خاصی واسه استاد کوجیما قائلن! (دقیقاً اونایی ک پلی استیشن داشتن)
کوجیما تنها با سایلنت هیلش خودش رو به کل گیمر ها ثابت کرده حالا این بازیش زیاد به سلیقه ملت خوش نیست بعضیام دوسش دارن دلیل نمیشه ازین ببعدم اینطوری پیش بره مطمئن باش کوجیما یکی از برترین های صنعت گیمه ولی تفاسیری که از مغزش میاد بیرون رو همه نمیتونن درک کنن معمولا کسایی غربی هستن مخصوصا اگر گیم پلی جذابی میداشت بازی عالی ای میشد …
واسه این میگی خاک بر سرش چون نتونستی بازیشو درک کنی و چون گیم پلیش پچیدس و هیچی ازش نفهمیدی :no: حداقل اگه سنت قد نمیده برو زندگی نامه کوجیما رو بخون ببین کی بود و چیکار کرده. این آدم که تو هی خاک بر سرش میکنی واقعا آدم بزرگیه و قطعا نباید اینطوری قضاوت بشه اینا رو به وحید گفتم
این تکنولوژِ بسیار عالی هست فریم بازی رو خیلی بیشتر میکنه و تصاویر رو شارپ تر این بازی خودش مالی نیست ولی گرافیکش عالیه با dlss که دیگه بهتر
عالیه کی میاد بزنیم بر بدن هر روز یک چیز باحال به نسخه pc اضافه میشه دمت گرم کوجیما بزن تو کار سایلنت هیل کیف کنیم به یاد قدیم :inlove:
این بازی فوق العادست، امیدوارم از تجربش نهایت لذت رو ببرید:)
اقا یه خبر جدید
طبق گفته جف گراب ۲۳ جولای زمان کنفرانس مایکرو هستش و قراره فقط روی بازیها تمرکز کنن و به جز فرست پارتیها ترد پارتیهای جدید هم قراره نمایش بدن برای ایکس باکس
و قراره استدیو اینیشتیتو هم بازیشو نشون بده برو بچ ایکس باکسی حال کنن
سایت پوشش بده این خبر رو
گرافیک این بازی خیلی از پارت دو tlOu بهتره
بدون شک. راستی نیل دراگمن لست آف آس رو قربانی فانتزیهای ذهنیش کرد
باشه
جان.تو گرافیکت خیلی بالاتره.
باشه
bobbyhandsome-_90
هیتر هایی هستن ک نظر همه رو در مورد فن های مایکروسافت تغییر میدن و همه رو ب ی چشم میبینن!
هر موقع ی انحصاری در حد تلو ۲ داشتین اونوقت بیاین باهاتون بحث کنم!
ما رو ۱.۸۴ ترافلاپس گرافیکی رو تجربه کردیم ک شما رو ۶ ترافلاپس نداشتین!!! این یعنی قدرت سونی در ساخت بازی
نتیجه یک عمر منتظر مراسم بعدی موندن همین میشه که به دراکمن می گی دراگمن
چقدر روی پیسی خوب شده. من خودم رو ps4 تجربه کردم تا لول ۳۰۷ بازی کردم هنوزم بعضی وقتا پلی میدم.
دوستانی که قصد تجربه رو پیسی دارن اگه تواناییشو دارن نسخه اورجینال بازی رو تهیه کنن چون اصل لذت بازی تو انلاین و کانکت شدن به پلیرای دیگس! افلاینش یه حس تنهایی و غریب خاصی میده بازیم یکم سخت میشه.
دقیقا با دیدگاه یکی از دوستان موافقم. اولا از اون دسته بازی ها نیست ک کات سین هاش رو رد کنی و انتظار اکشن داشته باشی. اتفاقا من تا order 8 رفتم بازی رو episode 2 از نظر گرافیک بسیار خوب هست. بافت های دشت ها و کوه ها و آب و حتی مواردی چون صدا گزاری و موشن کپچر در بهترین حالت.
بازیگران درجه یک. سناریوی چند لایه و سینمایی. ک واقعا میشه گفت در جهاتی شبیه به کارای نولان هست از نظر لایه ها و پرداخت شخصیتی. داستان سراسر جذابیت. من حدود ۵ ۶ ماه هست ک این بازی روی روی پلی استیشنم دارم ولی تازه شروع به بازی کردم. واقعا قبلا میخوندم دوستان میگفتندشبیه ساز باربری یا فلان و بهمان واقعا فکر کردم اینجوری هست تا داخل بازی رفتم. حتی ب شما بگم همون ۲ پنجمی ک یکی از دوستان میگه رو من میگم توی یک اپیزود واقعا اگر زبان انگلیسی قوی داشته باشی متوجه میشی ک این بازی داستان محور هست و همه چیز ب هم مرتبط. بعید میدونم حتی خیلی از دوستان اسم بازی رو بتونن معنی کنند معنی درست چ برسه ب. دقیقا وقتی بازی رو شروع کردم یاد طراحی مراحل، شخصیت پردازی و خیلی چیزای دیگه متال گیر ۵ افتادم علیرغم سبک جدید بازی. واقعا ب قول کوجیما این بازی یک سبک دیگه ای هست. حتی دونه دونه موزیک های بازی ب جا بوده و اصلا حس خستگی نمیده ب آدم. هر چند شاید تا اینجای کار ماموریت ها ب هم شبیه بوده ولی واقعا از هر سفارش ب سفارش دیگه میری. ی کششی تو رو سمت ادامه ی داستان میبره. ی چیز دیگه ام بگم تجربه اصلی داستان باز هم از زبان کوجیما یک تجربه آنلاین محور کامل هست. یعنی اگر آنلاین باشی متوجه میشی یعنی چی. زمانی ک کمک های بقیه رو توی بازی میبینی. برج ها، نردبان ها. طناب ها و غیره ای ک برات برای راهنمایی و کمک گزاشتن. دیگه توی بعد فلسفی بازی ورود نمیکنم. فقط بگم بنظرم اینقدر این بازی پتانسیل داشته ک نورمن و گیلرمو و مد میکلسن و خیلی های دیگه توش نقش آفرینی کردند. نسخه ی یک برای من نوعی بعد از ۲۰ و خرده ای سال تجربه گیمینگ روی پلتفرم های مختلف تازگی داره و واقعا ی سبک تلفیقی جدید هست. مطمئنا کوجیما با آثار بعدیش هم سورپرایز خواهد کرد گیمر ها رو و الحق ک این آدم نابغه هست نابغه. دوستان عزیز پلتفرم های خاص. ب این اثر با چشم های از جنس پلتفرم پرستانه نگاه نکنید. و نمره ی ۹۰ ۹۵ ۹۹ اصلا ۱۰۰ دلیل عالی بودن یک بازی نیست ب تنهایی. و یا مختص پلتفرم خاص بودن
یک چیز دیگه بچه ها بازی کردین ب این دیالوگ ک توی ساحل خواهر سم بهش راجع به stranding و معانی مختلفش و نگهنگ هایی ک کناره ی ساحل مردن هم توجه کنید. بازم میگم بازی بدون فهم داستان اصلا ی تجربه ناقص ناقص هست. صحنه های نفس گیر مواجهه با Bt ها. ماهیت Bb ها و چرا خواهر سم….. یا تجربه ی این ک ۱۲۰ کیلو میشه بار برد و خنده هایی ک وقتی ۴ جفت پوتین و ۶ تا نردبون و کلی بار و طناب کوهنوردی بهت آویزونه بعد باید از بین قاچاقچی ها پرینتر یکی از ایستگاه ها رو مخفیانه بدزدی. ایناااااا کلی تجربه خفن و باحاله. بازی کنید. متوجه میشین.
ما که ۳بار تا آخرش رفتیم امیدوارم لذت ببرین
“”سونی در انتشار نسخهی رایانههای شخصی بازی Horizon Zero Dawn با شرکت ایامدی(AMD) همکاری کرده است. بنابراین خیلی دور از ذهن نیست که ما در آن بازی DLSS 2.0 را نیز ببینیم””
الان dlss چه ربطی به amd داره؟