دویدن برروی دیوار به دلایل مربوط به طراحی مرحله از Cyberpunk 2077 حذف شده است
شرکت سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) چندی پیش تایید کرد که ویژگی راه رفتن برروی دیوار از بازی حذف شده و دلیل اصلی آن مغایرت با ساختار طراحی این عنوان است.
شرکت سی دی پراجکت رد بارها تاکید کرده است که عنوان Cyberpunk 2077 قصد دارد در تمامی جنبهها طبق سلیقهی بازیبازان ظاهر شود، آنها نه تنها از نظر روایت تجربهای منحصر به فرد را وعده دادهاند بلکه مکانیکهای گیمپلی نیز میخواهد به یکی از بهترینهای صنعت بازیهای ویدیویی تبدیل شود. با توجه به گفتههای قبلی سی دی پراجکت رد، بازیبازان میتوانند از شاخههای مهارتی قابلیتهای گوناگونی را انتخاب کنند که یکی از آنها راه رفتن برروی دیوار بوده است.
ظاهراََ این قابلیت در نسخهی نهایی بازی وجود نخواهد داشت. آقای مکس پیرز (Max Pears)، یکی از سازندگان Cyberpunk 2077، در گفت و گویی با گیمریاکتور (GameRactor) گفت، دویدن برروی دیوار المانی بود که “به دلایل طراحی” مجبور شدیم آن را از بازی حذف کنیم اگرچه بازیبازان همچنان از نظر جا به جایی در محیط بازی انعطاف زیادی خواهند داشت و میتوانند به روشهای دیگری این کار را انجام دهند. او در این باره توضیح داد:
آه، راه رفتن برروی دیوار. این چیزی است که به دلایل مربوط به طراحی آن را حذف کردیم اما مطمئناََ همچنان از نظر جا به جایی در محیط انعطاف زیادی وجود دارد.
چندی پیش نیز تیم سیدی پراجکت رد بعد از توضیحات فراوان اعلام کرد شما توانایی تجربهی Cyberpunk 2077 را به مانند سری بازیهای Grand Theft Auto خواهید داشت اگرچه با توجه به مراحل آزمایشی و بازخوردهایی که از تستکنندههای بازی گرفته شده است زمانی که مخاطب با سیستمهای مختلف آشنا شود و آنها را به خوبی فرا گیرد دیگر سراغ ایجاد آشوب در شهر نمیرود.
همچنین استودیوی آنها در انتهای قسمت اول رویداد Night Wire City اعلام کرد که قسمت بعدی به زودی و در طی چند هفتهی آینده برگزار خواهد شد اما هنوز روز و ساعت دقیقی برای آن مشخص نشده است.
عنوان Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، پلتفرم رایانههای شخصی و سرویس گوگل استدیا عرضه خواهد شد. همچنین این عنوان از روز عرضهی پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس در دسترس این دو کنسول قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
به هر حال بهترین بازیه سال هس
به سال ۲۰۲۰ که نمیرسه تاخیر زدن سال ۲۰۲۱ هم هیچ بازیی به الدن رینگ نمیرسه
حالا از کجا میدونی elden ring سال ۲۰۲۱ منتشر میشه.بازی قبلی cd projekt قوی ترین بازی میازاکی رو که احتمالا از زمان dark souls 2011 روش کار شده بود(ینی سه یا چهار سال) با اختلاف شکست داد.elden ring که به گفته میازاکی محیط خیلی بزرگتری از باقی بازیاش داره تازه از ۲۰۱۹ روش کار شروع شده که هوز ۲ سال هم نیست.چجوری میخواد به ۲۰۲۱ برسه و اینو شکست بده؟میازاکی عشق منه ولی بعید میدونم بازیش به ۲۰۲۱ برسه و حتی اگه برسه هم شانس خیلی زیادی برای شکست این نداره.این اگه بره ۲۰۲۱ رسما بی رقیبه اگه هم تو مراسم امسال باشه تا اینجا که رقیبش tlou part 2 هستش.
ساخت بازی Elden Ring از اواخر ۲۰۱۵ شروع شده و همچنان ادامه داره. طبق مصاحبه ی میازاکی با IGN الدن رینگ درست بعد از پایان توسعهی DLC پایانی DS 3 مراحل ساختش آغاز شده.
عجب 😐 .پس چه زمانی روی sekiro کار کردن؟
همزمان با هم توسعه پیدا کردن و حتی یک پروژه ی دیگه هم در دست ساخت دارن طبق گزارش های قبل از انتشار سکیرو که اصلا معلوم نیست چیه.
یا خود خدا.چخبرهههههه.بنظرم محبوب ترین کارگردانم تو صنعت گیم رو درست انتخاب کردم با ابن وجود.
سروش جان میازاکی به شخصه خودش بازی نمیسازه
روش بازی سازیش اینجوریه که چند نفر ناظر زیر دستش کار میکنن و اون ایده هاشو میده بهشون و ناظرام میرن تو استدیو و اون ایده هارو عملی میکنن و میازاکی اخر هر قسمت میره ببینه چی اضافست یا چی سرجاشه
اگه بخواد میتونه ۱۰تا بازی رو هم همزمان باهم کار کنه
همونطور که اون بازی وی ار پلی استیشن(دراسین) و دارک سولز و بلاد و سکیرو و الدن رینگ رو باهم کار میکرد و واسه همینه که بازی هاش با فاصله یک سال منتشر میشن…واقعا مغز متفکریه این بشر و هیچی ازش بعید نیست
این الدن رینگم یکم طول کشید چون جاه طلبلنه ترین بازی عمرشه و همچنین بزرگترین
شک نکن اگ گوتی نشه حداقل میتونه سرسخت ترین رقیب سایبر بشه سال بعد
بلوغ کل بازی هایی که میازاکی تاحالا ساخته میشه الدن رینگ
مطمئنی اوژان جان؟.آخه مثلا میگن کارگردان دارک سولز ۳ بلادبورن میازاکی بوده ولی روی دارک سولز ۲ فقط ناظر بوده.اونوقت فرق کار میازاکی روی این عناوین چیه؟
دوست عزیز الدن رینگ به احتمال ۹۰ درصد ۲۰۲۱ میاد.دومن بله ویچر کاملن حقش بود گوتی و بیگ وینر شد.اما الدن رینگ بزرگترین ساخته میزاکی هست و میزاکی تو ۱ سال دو سال کار عنواینی مثل بلاد بورن یا سکیرو یا دارک سولز میسازهساخت الدن رینگ از ۲۰۱۵ استارت خورده و سکیرو یه جورایی یه بازیی بود که بیشتر برای بودجه الدن رینگ ساخته شد و گوتیم شد.الدن رینگ شاید نتونه سایبر رو شکست بده ولی دست کمی هم نخواهد داشت
اصلا نمیدونستم از ۲۰۱۵ داره رو الدن رینگ کار میشه.وقتی به طور همزمان رو سکیرو و الدن رینگ کار میشده و سکیرو اونقد خفن شده با این حساب الدن رینگ خیلی خیلی از چیزی که تصور میکردم بزرگتره.
ELDEN RING سایبرو شکست میده چه بخواین چه نخواین
اینقدر منفی نزنین این حقیقه چه بخواین چه نخواین.وقتی پای فرام سافتور بیاد وسط من کاملا جدی میشم :-X
تا حالا که ۲-۰ cdpr از فرام سافتور برده
بعد من نمیدونم چطور انقد مطمئن صحبت میکنی
درسته فوق العاده هست اما گوتی امسال لست ۲ هست
اَه باحال میشد
آنچنان فرقی نداره اینقدر این بازی گیم پلی و قسمت های مختلفی داره که یک قسمتش حذف بشه تغیر انچنانی ای توش بوجود نمیاد
:inlove: :inlove: انتظار خیلی سخته CDPR For ever
همون بهتر
حیف شد
ای بابا حیف شد چرا آخه فک کن میدویدی رو دیوار همزمان با صحنه آهسته با کلت شلیک میکردی حالا جدا از این یه چیزی:
به نظر میرسه سازنده هاش افتادن به دست و پا زدن انگار پروژه نمیدونم یه گیری چیزی داره من نگران شدم یکم شما همچین حسی ندارید؟
خیر بازی رو خیسری ها بازی کردن تمامی نظرات هم مثبت بوده اینکه یسری چیزا مثل این حذف بشه و یسری چیزا مثل شخصی سازی ظاهر اسلحه که در ابتدا نبود یا حتی آگمنت کردن انگشت ها هم اضافه بشه کاملا نرمال هست و در همه بازی ها وجود چون باید ایده ها تست بشه و بعد تصمیم به حذف یا اضافه گرفته بشه
حیف شد ولی خب حتما cdpr میدونه داره چیکار میکنه
درود بر cdpr کبیر :inlove:
برترین بازی نسل :yes:
اگه برترین بازیه نسل میدونیش پس عکس سایبرپانکم بزار رو پروفت نه لست
این کاربر جای خالی همیشه میاد لست و سونی رو ترول میکنه جالب اینکه فک میکنه با عکس پروفایلش هدفشو نمیفهمیم
با اینم کنار میایم و از درو دیوار بالا نمیریم
بازم تاخیر خورد؟ باشه تا بعد از عید هم صبر میکنیم
بسته الحاقی و محتوای اضافی و آنلاین هم نداریم؟
چشم
دیگه چی؟
بابا ما ک نگفتیم دوس داریم از درو دیوار بالا بریم
خودتون میگید بعد خودتون تکذیب میکنید؟
فکر میکنم برای با پرستیژ ترین و محبوب ترین استودیو اروپایی این اخبار یکم ناامید کنندس!
کامنتت رو باید با طلا نوشت.
Big Like
بلاخره بعد از لست که بزرگترین بازی نسل بود سایبرپانکم همون مراحل رو داره به عنوان اخرین بازی بزرگ نسل طی میکنه و انتظارها ازش خیلی خیلی زیاده
ازونجایی که بازی ار پی جیه جمو جور کردنش خیلی خیلی سخته و همین که قول دادن تو ۲۰۲۰ میاد بنظرم کار بزرگی کردن
فقط سه تا شرکت دارن کمکشون میکنن که باگ زدایی کنن
خودت فکر کن چقد بزرگه بازی
راکستار هم rdr 2 رو برای ۷ ۸ سال توسعه داد تقریبا ۱ سال تاخیر زد محتوای داستانی نداد شیردوشی از v و rdr 2 رو هم داره ادامه میده یک بشر پیدا نشد صحبت کنه اما سی دی پراجکت اومد فقط یکی دو بار برای خودتون که گیمر هستید تاخیر زد تا تجربه خوبی داشته باشید شده ادم بده.
من یه مشکل شدید با رد دد۲ داشتم اون این بود که بازی شارپ نیست یعنی رو pc باید مولتی سمپلینگ رو بزاری رو بالاترین حالت(فریم که به فنا میره)تا صفحه از حالت تاری در بیاد راکستارم هیج ابدیتی نداد
دلست ۲ ام باز یه مشکل اساسی دارم باهاش اونم film grain هست خیلی رو مخه ناتی نمیدونم چرا ابدیت نمیده
خوشم میاد همه جوانب رو در نظر میگیرن ، من اگه تو این صنعت غیر از بازی طرفدار یه چیز باشم اونم cd project red هست عاشق این کمپانی و نابغه های لهستانی هستم :heart:
حیف شد داشتم آماده میشدم تا بعد از خرید بازی از ساختمون ها بالا برم :-((
اسپایدر من و دایینگ لایت بازی کن
خخخخ
اون از اول شخص کردن کات سین های بازی و اینم از حذف ویژگی های کرکتر کلا هیچ هایپی واسش ندارم
Fact#
خدایی تو این مدت به یه نتیجه رسیدم که واقعا cd projekt تو زمینه ی پایین اووردن هایپ بازی استاده.آخه لامصب ما اصلا از اولشم چیزی راجب دوییدن رو دیوار نمیدونستیم بعد تو میای اول اسمشو میاری و درجا تکذیب میکنی.
حداقل مث راکستار یه ذره دهنتون قرص باشه.تو این چند سال هرکی تو cd projekt کار میکرده رفته تو یه مصاحبه ای یه چیز از بازی رو لو داده.
چون سی دی پراجکت یه استودیوی صادق و رو راست هست با گیمرها نمی خواد الکی هایپ چیزی باشن و بعدش ناامید بشن با گیمر بهتری نرفتار رو داشته و داره. اومد بسته های الحاقی ای داد که هیچ کجا پیدا نمیشه با قیمت مناسب همونایی که یوبی سافت و ea بابتش دو برابر پول میگیرن. اومد نسخه ی پی سی رو روی GOG منتشر کرد و قفل نذاشت روش. اومد کلی محتوای اضافه رایگان داد بازی هاشو تا مطمئن نمیشه نمیده. دیگه باید چیکار کنه؟ هایپ رو بیاره پایین بهتر از اینه که مثل بقیه گند بزنه به امید طرفداران.
کاملا موافقم
:yes: :cowboy:
بابا بسته های الحاقی یوبی خیلی خوبه
Ea و activision خیلی پول پرستن
یوبی واقعاً بعد از سیندیکیت ادم شده
خدا اخرو عاقبت مارو با این بازی به خیر کنه.ویچر دومین بازی برتر زندگیمه.عاشق سی دی پراجکتم.ولی این بازی بنظرم برای این نسل زیادی بزرگ و جاه طلبانه هست.امیدوارم این بازی موفق بشه.احتمال اینکه شکست بخوره نگیم صفره.به هر حال ایپی جدیده.کلی هایپ پشتشه.انتظارات بالاست.اگه یکم از حد انتظارات پایین تر باشه خیلی از گیمرا احساسی میشن.مثل لست…..
چه خوب که حذف شد، آخرین باری که این قابلیت رو استفاده کرده بودم تو کال اف بود( بلک اپس ۳ یا ادوَنسِد ) که افتضاح کار شده بود
البته همین مکانیزم تو تایتان فال ۲ بد نبود
حیف شد :-((
بای بای پرنس اف پرشیا XD