Hitman: Absolution هماکنون به صورت رایگان در فروشگاه GoG در دسترس است
طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Hitman: Absolution هماکنون به صورت رایگان از طریق فروشگاه GoG قابل بازی است.
بازی Hitman: Absolution در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۳، اکسباکس ۳۶۰ و رایانههای شخصی منتشر شد. همانند نسخههای پیشین در این بازی نیز شما در نقش مامور ۴۷ قرار میگیرید. مامور ۴۷ توسط سازمانی که برای آن کار میکرده مورد خیانت قرار گرفته و پلیسها به دنبال وی هستند. وی خود را در میان مرکز یک توطئه میبیند و باید به دنبال کشف حقیقت و رستگاری باشد. در این بازی قابلیت جدیدی به نام Instinct معرفی شد که در آن میتوانید حرکات دشمنان را پیشبینی کرده و با استفاده از تجهیزات و سلاحهای مختلف، روشهای جدیدی را برای کشتن کشف میکنید. شما در انجام ماموریتهای بازی انتخابها و آزادی عملی بالایی دارید. میتوانید به صورت درگیری مستقیم و یا به صورت مخفیکاری بازی را پیش ببرید.
Hitman: Absolution یک حالت جدید به نام Contracts را معرفی میکند. این یک حالت آنلاین جدید است که در آن به بازیبازان اجازه میدهد تا چالشهای مورد علاقه خود را در بازی ایجاد و به اشتراک بگذارند. آنها یک سطح، هدف و اسلحه را انتخاب کرده و سپس قوانینی را برای انجام قرارداد بر اساس زمان، سبک و مدرک تعیین میکنند. به عنوان یک حالت ناهمگام، بازیبازان میتوانند در هر زمان و بدون در نظر گرفتن اینکه آنها آنلاین هستند ، با دوستان خود رقابت کنند. پس از پذیرش و تکمیل موفقیت آمیز یک قرارداد ، بازیبازان مبلغی را به دلار به عنوان پاداش دریافت میکنند که از طریق آن میتوانند برای خرید اسلحه، تجهیزات، لباس و ارتقای وسایل استفاده نمایند. بخش Contracts برای همهی افرادی که نسخهی اصلی بازی را دارند، رایگان است.
شما میتوانید نقد و بررسی بازی Hitman: Absolution را از طریق این لینک مطالعه بفرمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
سلام
ممنون از اطلاع رسانی شما
من گرفتمش
یکی از بهترین نسخه های سری hitman
یا حتی میشه گفت بهترین نسخه از سری hitman
دقیقا :yes:
باید ادامه این داستان رو میساختن ولی به خاطر نبود بودجه رفتن سراغ ماموریت های ساده که شما باید شخصیتی را بکشید و ماموریت تمام می شود
کجاست اون داستان پر از پتانسیل؟
این سری به قهقرا کشیده شده همش هم به خاطر نبود ناشر مناسب هست که بودجه کافی به استودیو بده.
Blood Money: am I a joke to you ?
hitman blood money is amazing and my very favorite version on hitman franchise
Absolution به خاطر پیشرفت هایی که داشت تونسته بخشی از انتظارامو ازین بازی براورده کنه
حداقل با سلیقه من جور بود
همچنین هرگز نمیتونم منکر نسخه عالی blood money بشم
نسخهای که بهترین و قوی ترین گرافیک رو تو کل فرانچایز هیتمن داشت و انیمیشن ها و گیم پلی عالی با هوش مصنوعیه تیز بین و حساس به اتفاقات محیطی داشت (البته یک وقتایی این تیز بینی از حد خودش خارج میشد و اتفاقاتی میوفتاد که نباید رخ میداد که باز هم نشون از مشکل هوش مصنوعی همون مشکل همیشگیه کل فرانچایز هیتمن بود)
کاشکی داستانش هم یک طوری بود که بگیم مناسب این فرانچایز بوده اما نمیزاره و این داستان برای فرانچایز هیتمن اصلا و به هیچ وجه مناسب نبود.
خدایی این نسخه عالی بود ولی تنها و مشکل بزرگش داستانش بود که در مقایسه با نسخه های قبل ترش میفهمیم این داستان برای کارکتر مامور ۴۷ اصلا مناسب نبوده و اونو از یک مامور حرفهای به یک قاتل نسبتا احساساتی (اوایل بازی خیلی احساساتی شده بود اونم کسی که بی احساسه و مثل ترمیناتور فقط ظاهر انسانی داره و فقط با این تفاوت که توی ترمیناتور آهنی بود داخل مامور ۴۷ گوشت و خون هست) و خدایی چندتا سوتی هم داشت داستان و چرا همه اینقدر راحت از دستش فرار میکردند یا میگرفتنش یا کتکش میزدند. از یک مامور حرفهای شده بود یک فراری از دست پلیس ها و بدتر از همه هرجا میرفت اسم خودش رو میگفت مامور ۴۷ هستم و اصلا از چیزی به اسم هویت جعلی استفاده نمیکرد 😐 . اما با این حال اما با این حال انتخاب من بین هیتمن ابسولوشن و نسخه ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸، نسخه ابسولوشن هست اما اگه بهم اجازه انتخاب بازی خارج از این ۳ انتخاب و از بین فرانچایز هیتمن قطعا و بی شک و بی درنگ نسخه بلادمانی هست چون بازی عالی و شاهکاری هستش.
:
:
:
:
:
:
:
:
اسپویل ابسولوشن:
چرا اصلا اون موقعی که تو مرحله ۳ میخواست بره توی یک هتل داغون کثیف، چرا اصلا پشت کلش رو زخمی کرده بود و کت شلوارش رو اینقد بی ریخت و نا منظم کرده بود؟ حالا یعنی به عقلش نمی رسید میتونست برا قایم کردن بارکد پشت کلش یک چسب الکی بچسبونه لازم نیست حتما خودزنی کنه! 😐
در مورد اسپویل ابسلوشن
.
.
.
.
تا جایی که یادمه برا مخفی کردن بارکد نبود بلکه نفرت ازون بود
به هر حال بازی مال چن سال پیش و من زیاد جزئیات داستانی یادم نمیاد :yes:
درسته
اون تیغ زدن که واسه تفییر قیافه نیست مفهوم این رو داره که دیگه مامور ۴۷ نیست و از کسی دستور نمیگیره
تغییر شخصیت این مامور از یه قاتل سرد و بی احساس به یه فرد مسئول و با احساس در قبال قولی که داده بود بسیار عالی نمایش داده شد
این دوست عزیز مشخصه چیزی از داستان درک نکرده بعد میگه داستان مشکل داشته
از راهنمایی های شما ۳ دوست برای این که اون بخش تیغ زدن بارکد مامور ۴۷ متوجه بشم ممنونم.
داستان واقعا برای شخصیت مامور ۴۷ مشکل داشته و این یعنی تموم تلاش های اورت مایر برای ساخت یک مامور که مثل یک ربات با ظاهر و بدن انسانی که بی احساس باشه و نقشه ها و ترفند های حرفهای قتل و شناسایی نشدن تا حدودی به مشکل خورده. چرا؟ به چند دلیل:
۱- (دایانا هدفش رو کردن دست تراویس برای سازمان و دختری که تراویس میخواست جایگزین مامور های دیگه ica بکنه) مامور ۴۷ بعد از شبیه سازیه مرگ دایانا میتونست دروغ بگه به تراویس که دختره پیش دایانا نیست و اونو ورداره و یک جا قایم کنه (تو بازی به تراویس موقعی که دختره رو گرفته بود گفته بود کار انجام شده که مسلما تراویس اون موقع آدم فرستاد که منتظر گرفتن دختره دست مامور ۴۷ باشه ولی وقتی دختره رو نداد دست سازمان و به اون ها گفت کار تمام شد تراویس رو زد به خودش مشکوک کرد) بعد از این که از بردی اطلاع کسب کرد که کسایی دیگه هم دنبال دختره هستند که دکستر و هم دستاش بود و بعد از این که اول بادیگارد دکستر یعنی سانچز رو جای این که بخواد با کابل بکشه که سانچز به خاطر هیکل گندش قبل از این که مامور ۴۷ بخواد خفه کنه میتونست پرتش کنه در و دیوار که این کار هم کرد به جاش با تیر میکشت یا یک تیزی یا چاقو می کشت و بعد سراغ دکستر و منشیش رفت و اون هارو کشت و بعدش هم دست های دکستر که اون ها هم طمع داشتن ویکتوریا رو داشتند و از موضوع هم خبر داشتند کشت یک موقعیت مناسب به سراغ تراویس و منشی تراویس میرفت و اونو میکشت و مدارک مبنی بر کار تراویس دور از چشم سازمان که داشت انجام میداد رو گیر بیارند و به سازمان بدهند و یک هویت جدید و دایانا زندگی جدید برای ویکتوریا درست کنه دایانا یا با هویت جدید اونو به پرورشگاه تحویل بده.
اگه دقت کنید دایانا آخر بازی به مامور ۴۷ میگه :《ممنونم مامور ۴۷، کارت عالی بود، پول به زودی به حسابت ریخته میشه، خوش حالم برگشتی》یعنی تراویس کاری هم کرده بود که مامور ۴۷ از سازمان برکنار بشه ولی بعدش که دایانا دختره رو مخفی کرد و کار های تراویس رو بر ملا کرد دوباره هردو سازمان برگشتند.
۲-اونی که شما بهش میگین ترس نداشتن نیست، حماقته. چطور تو نسخه های قبل تر این کارو میکرد؟ یعنی فقط اون موقع ترسو بود و فقط یک هو تو نسخه ابسولوشن شجاع شد (و چوب شجاعت بی خود رو خورد چون بردی دندون گرد که فقط پول میدید همه چی رو هر کی که بهش پول میداد و اسم کسی رو میخواست اطلاعات کامل بهش میداد و چند جا بردی جای مامور ۴۷ رو لو داد که البته io interactive تو نسخه ابسولوشن شخصیت مامور ۴۷ رو اینقد خام و احساساتی و شجاعت بیخود جلوه داد که کارو واقعا به نظر من خراب کرد)
در کل این داستان برای یک بازیه دیگه ویا یک ip جدید عالی بود غیر از فرانچایز هیتمن.
خدا بگم چکارت کنه
اون تیغی که زد واسه تغییر قیافه نبود
از کاری که کرده بود پشیمون بود و این تیغ زدن مفهوم این رو داره که دیگه مامور ۴۷ نیست و از کسی دستور نمیگیره
البته اخر بازی مشخص میشه اون کارو انجام نداده بود و این یه پیچش داستانی بود
اتفاقا این نسخه از نظر داستان بسیار مناسب بود و عنوان بخشایش هم بسیار بهش میخورد
داستان شخصی دقیقا چیزی بود که سری هیتمن بهش نیاز داشت و قوس شخصیتی مامور ۴۷ هم خیلی خوب شکل دادند
این که چرا اسم جعلی استفاده نمیکنه هم مشخصه همه به این اسم میشناسنش و از کسی هم ترسی نداشت
من که نمی فهمم کجای بازی نیاز بود اسم جعلی به کار ببره؟
فرار ها و مبارزات هم منطقی بود نمیفهمم انتقادات تو رو
اتفاقا داستان از نظر اکثریت نقطه قوت بازی بود و البته میتونستن بهتر پرداختش بکنن
گیمپلی بازی هوس مصنوعی مشکلات جدی تری داشت
ابسولوشن کلا پایان داستان مامور ۴۷ بود….داتسانم عالی بود اون زخم کردنب رای تغییر قیافه نبود یه جورایی از مامور ۴۷ بودن بدش میومد….اینکه اسمشو همه جا میگفت چون هیچ ترسی نداشت بعدشم تو این نسخه یه جورایی پیر شده بود و سنش بالا رفته بود مشخص بود کلا….البته یه سری جزئیاتی که تو بلاد مانی بودو این نداشت ولی در نوع خودش عالی بود….۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ من کاری به گرافیکش ندارم مشکل من اینه که بازی بهت راهکار میداد تا طرفو بکشی البته فقط چنتا بقیش رو خودت باید میفهمیدی و جدا از اون هم انیمیشنا و اینا کلا کپی نسخه بلاد مانی بود یعنی عملا هیچ فرقی نداشت ولی جزئیاتش خوب بود…..داستانشم به نظر خوبه ولی تو ۲ کاتسینا که کمیک بوکی بود تو ذوق میزد اینم به خاطر بودجه کم استدیو بود….