تصاویر جدیدی از بازی Ghostwire: Tokyo منتشر شد
استودیوی تنگو گیمورکس (Tango Gameworks) و شرکت بستدا (Bethesda) امروز تصاویری جدید از محیطهای درون بازی Ghostwire: Tokyo را با هواداران به اشتراک گذاشتهاند.
پس از حدود یک سال سکوت خبری، به نظر میرسد استودیو تنگو گیمورکس آماده است تا اطلاعات بیشتری از ساختهی جدید خود را با هواداران به اشترک بگذارد. روز گذشته و در جریان مراسم شرکت سونی برای کنسول پلیاستیشن ۵، شاهد انتشار تریلری جدید از بازی مورد انتظار Ghostwire: Tokyo بودیم. پس از آن نیز تیم سازنده اطلاعات بیشتری از این عنوان را با هواداران به اشتراک گذاشت. امروز نیز شاهد انتشار تصاویری جدید و زیبا از این عنوان اکشن و ماجراجویی بودیم.
بازی Ghostwire: Tokyo، بازیبازان را به خیابانهای شهر توکیو که از موجودات ماورایی و ارواح پر شده است، میفرستد. البته شما قرار نیست با دستان خالی به مبارزه با این موجودات بروید و سلاحهای پیشرفته و قدرتهای مختلفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به گفتهی تیم سازنده، بازی Ghostwire: Tokyo دنیایی بسیاری مرموز و گیرا را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا بتوانند از اکتشاف در آن لذت ببرند.
همانطور که گفته شد، در بازی Ghostwire: Tokyo شما با دشمنان مختلفی روبهرو خواهید شد. در ادامه نام و توضیحی مختصر دربارهی برخی از موجودات افسانهای و مرموز حاضر در بازی را میمیتوانید مشاهده کنید.
- Amewarashi: این موجود در قالب یک کودک در حالی که یک لباس بارانی زرد رنگ پوشیده است، ظاهر خواهد شد. این موجود که از احساس ناراحتی و خشم جدا شدن از والدین خود و همچنین جدا شدن روح بیگناه و البته بازیگوش خود از جسمش نیرو میگیرد، در صورت رویارویی با خطر فریاد کشیده و دیگر ارواح را برای کمک فرا میخواند.
- Shiromuka: شیروموکا (Shiromuka) نام یک لباس سفید رنگ و سنتی است که در عروسی از آن استفاده میشود و باعث میشود این روح سرگردان که به واسطهی احساساتی بسیار پرقدرت به این دنیا احضار شده، شبیه به یک عروس به نظر برسد.
- Kuchisake: این موجود که از افسانههای محلی الهام گرفته شده است، یک حریف چالاک و قدرتمند خواهد بود که میتواند به سرعت خود را به شما نزدیک کرده و با استفاده از تیغههای بزرگ خود به شما حمله کند.
با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر میرسد بازی Ghostwire: Tokyo با استفاده از زاویهی دید اولشخص طراحی شده است. با این حال، تیم سازنده هنوز جزییات موتور بازیسازی استفاده شده برای این عنوان را مشخص نکرده است. بازی The Evil Within 2 با استفاده از موتور بازیسازی STEM 2 ساخته شده بود. از این رو، این احتمال وجود دارد که در ساخت بازی Ghostwire: Tokyo از نسخهی بهبود یافتهی همین موتور بازیسازی استفاده شده باشد.
شما میتوانید تصاویر جدید منتشر شده از این عنوان را در ادامه مشاهده کنید.
بازی GhostWire: Tokyo در سال ۲۰۲۱ برای کنسول پلیاستیشن ۵ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این عنوان برای دیگر پلتفرمهای نیز عرضه میشود یا خیر.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
چجوری تونستن بعد evil within 2 اینو بسازن خیلی این بازی ضایعس عجیبه موتور هردو بازی یکیه ولی گرافیک evil within 2 بالاتر به نظر میاد
تبریک میگم. تازه بتسدا به اواخر نسل هفتم رسید.آخه این چه گرافیکیه؟خجالت نمیکشه وقتی اینو به عنوان نسل نهمی معرفی میکنه؟تنها چیز خوبی که توش میبینم ssr هستش که در حد اوایل نسل هشتمه.
جای استاد میکامی تو بتسدا نیست.
بعد از اون تریلر اولی که من دیدم دروغ چرا خورد تو برجکم اصلا انتظار همچین چیزی رو نداشتم البته باید ببینیم چی میشه ولی واقعا جای یه همچین فردی که در صنعت بازیها انقلاب کرد تو بتسدا نیست .کاشکی زیرِ پرچم سونی بازی میساخت.
:yes: :yes: :yes:
به جا این بول شت چی میشد evil within 3 رو میدادید؟ هیچ جوره منو جذب نکرد نه اتمسفرش نه گیم پلی نه گرافیک
متاسفانه برای اکثرِ ما همینطوری بود فکر نکنم کسی تونسته باشه باهاش ارتباط برقرار کنه.
اولین بار که تریلر رو دیدم گفتم عجب بازی چرتی از آب در اومده اویل ویتین و سری رزیدنت میکامی کجا و این کجا بعد با خودم گفتم که نباید همه بازی های این سازنده تو سبک اویل باشن طرف دلش خواسته یه چیز جدید بسازه و تا وقتی عرضه نشی نمیشه راجع بهش قضاوت کرد ولی وقتی واسه بار دوم سوم تریلرش دیدم نظرمو جلب کرد بازی خیلی سرعتش بالا و مثل بایوشاک بود با این تفاوت که کلا یه چیز عجیب غریب بود که تا حالا ندیدیم مثل و مانندش رو.
آقا فقط منم یا بقیه هم احساس میکنم که گرافیک بازی حتی در حد اوایل نسل هشت نیست