اطلاعات بیشتری از بازی GhostWire: Tokyo منتشر شد
پس از یک سال سکوت، استودیوی تنگو گیمورکس (Tango Gameworks) تریلر جدیدی را از بازی GhostWire: Tokyo منتشر کرد و طرفداران را با دنیای عجیب آن بیشتر آشنا کرد. حال به تازگی توسعه دهندگان در مورد داستان و ویژگیهای دیگر بازی اطلاعات جالبی را ارائه دادهاند.
همانطور که میدانید، مهمترین تهدیدی که در GhostWire: Tokyo با آن روبهرو خواهید شد، Visitorها هستند؛ ارواحی شیطانی که پس از ناپدید شدن ۹۹ درصد جمعیت توکیو به این شهر حمله کردهاند. یکی از این ارواح Amewarashi است؛ کودکی با یک بارانی زرد رنگ که پس از جدایی از پدر و مادرش، دجار غم و اندوه شدید شده است. همانطور که در تریلر بازی مشاهده کردید، این روح میتواند یک Visitor را برای محافظت از خود احظار میکند.
Shiromoku یکی دیگر از ارواح حاضر در GhostWire: Tokyo است؛ زنی با لباس سفید کیمونو (Kimono) مخصوص عروس که به خاطر نرسیدن به معشوق خود حس پشیمانی دارد. در نهایت Kuchisake را داریم که از افسانههای معروف مانند Kuchisake-onna یا همان slit-mouthed woman الهام گرفته است؛ یک دشمن بسیار سریع که با قیچیهای بزرگ خود صورت شخصیت اصلی را تکه تکه میکند.
در بخش دیگری از داستان شاهد گروه مرموزی هستیم که ماسک کفتار به صورت دارند. هنوز مشخص نیست که این افراد به چه شکل به وقایع داستان ارتباط دارند. در واقع طبق اطلاعات منتشر شده، این وظیفهی شخصیت اصلی است که دلیل حضور این گروه را کشف کند.
آقای کنجی کیمورا (Kenji Kimura)، کارگردان GhostWire: Tokyo، در مورد ویژگی صدای سه بعدی کنسول پلیاستیشن ۵ صحبت کرد و توضیح داد:
اینکه بازیبازان این فرصت دارند تا دنیای مدرن و مملو از Visitor توکیو را با صدای سه بعدی تجربه کنند، ما را بسیار هیجان زده میکند. این نسخه از توکیو چیزی نیست که تا به حال دیده یا در مورد آن شنیده باشید. در GhostWire: Tokyo، شما با صداهایی مواجه خواهید شد که به طور عادی در یک شهر واقعی خبری از آنها نیست. امیدواریم که با بهره بردن از صدای سه بعدی، شما مجاب شوید تا به اکتشاف پرداخته و منبع صداهایی که میشونید را پیدا کنید.
در نهایت کیمورا به قابلیتهای شخصیت اصلی و بهره بردن از سیستم بازخورد کنترلر دوالسنس اشاره کرد:
قابلیتهای ویژهی شخصیت اصلی ارتباط عمیقی با حرکات دست دارند؛ موضوعی که به شدت مناسب بازخورد کنترلر و تریگرهای انطباقی است. ما بیصبرانه منتظر هستیم تا شما کنترلرهای جدید را در دست گرفته و در این توکیوی هیجان انگیز و غیر منتظره که هیچوقت نمیدانید چه اتفاقی قرار است بیافتد، به بازی مشغول شوید.
بازی GhostWire: Tokyo یک عنوان انحصاری کنسولی است که در سال ۲۰۲۱ برای کنسول پلیاستیشن ۵ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از مدت زمان انحصار بازی منتشر نشده است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
خدایی بدترین نمایش دیشب بود به همراه دد لوپ و بتسدا کلا انگار علاقه ی خاصی به اول شخص کردن همه ی بازی هاش داره
Deathloop بد بود انصافا بعد re8 تو مولتی ها بهترین نمابش رو داشت گیمپلی بازی خارقالعاده بود
یجورایی زد رو دست یوبی سافت … اون تریلر کجا و این کجا
ناامید کننده ترین نمایش در رویداد پلی استیشن ۵ بود
میدونم خیلی هاتون دوست دارید آقای شینجی میکامی رو
ولی من که به کل ناامید شدم از بازی جدید ایشون
گرافیک نسل هفتمی بازی توی ذوق میزد
گیمپلی هم کاملا مشخص بود بسیار شلخته و آشفته است
طبق تریلر اول انتظار یه بازی سبک ترس با تم خوف و خفن داشتیم ولی اصلا بازی چیزی نبود که انتظار میرفت
به نظرم مغز متفکر ایشون حیفه توی استودیوی تانگو بمونه
ایده های ایشون برای اویل ویتن هم این تیم داغون به گند کشید
شینجی میکامی کلا تو عناوین ترسناک خوب کار میکنه و عناوین دیگرش که سبکشون فرق میکنه اکثرا شکست خوردن
واو خیلی باحاله