سازندهی Xenoblade Chronicles بیش از گذشته برروی این سری تمرکز خواهد کرد
در طول یک دههی گذشته، Xenoblade Chronicles به یکی از سریهای موفق و محبوب کنسولهای شرکت نینتندو تبدیل شده است. به لطف موفقیت عناوین اصلی این سری، به نظر میرسد استودیوی مونولیث سافت (Monolith Soft) برنامه دارد به ساخت عناوین جدید از این سری ادامه دهد.
آقای تتسویا تاکاهاشی (Tetsuya Takahashi)، مدیر استودیوی مونولیث سافت و خالق سری Xenoblade Chronicles، در جدیدترین مصاحبهی خود بیان کرده است که این استودیو قصد دارد بیش از گذشته برروی این سری تمرکز کند. البته آقای تاکاهاشی به این موضوع نیز اشاره کرده که اگرچه این سری در حال حاضر بیشتر منابع استودیو را به خود اختصاص داده است ولی در صورت امکان، استودیو فرصت پیش آمده برای کار برروی یک بازی کوچکتر را رد نخواهد کرد. آقای تاکاهاشی در جریان این مصاحبه بیان کرده است:
از نظر ایجاد تنوع بیشتر در استودیوی مونولیث سافت، در صورت پیش آمدن شرایط من دوست دارم برروی یک بازی کوچکتر نیز کار کنم. با این حال، من فکر میکنم که ما باید برروی افزایش ارزش برند Xenoblade Chronicles تمرکز کنیم. البته اگر ما بتوانیم شرایط خود را به شکلی درست مدیریت کنیم که شرایط مناسب ایجاد شود، من دوست دارم کار برروی یک پروژهی کوچک را نیز امتحان کنم.
باید به این نکته نیز اشاره کنیم که استودیوی مونولیث سافت در سال ۲۰۱۸ به صراحت اعلام کرده بود که هیچ برنامهای برای ساخت دنبالهی سری Xenoblade Chronicles را در نظر ندارد ولی به نظر میرسد موفقیت تجاری سری باعث شده است تا این استودیو نظر خود دربارهی این موضوع را به کلی تغییر دهد.
استودیوی مونولیث سافت مدتی پیش بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition را منتشر کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدین و هواداران روبهرو شد. این بازی در زمان عرضه توانست فروش ۹۰ هزار نسخهای را در کشور ژاپن تجربه کند. آقای تاکاهاشی پیش از این بیان کرده بود که سه تیم بازیسازی در استودیو فعال هستند که یکی از این تیمها برروی ساخت یک بازی کاملا جدید کار میکند.
برخی از شایعههای منتشر شده حاکی از این بودند که بازی جدید استودیوی مونولیث سافت یک بازی قرون وسطایی نقشآفرینی خواهد بود. با این حال، با توجه به صحبتهای جدید مدیر استودیو، ساخت بازی Xenoblade Chronicles 3 آنقدر دور از انتظار و غیرمنتظره به نظر نمیرسد. علاوه بر این، همانند بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، استودیوی مونولیث سافت در ساخت دنبالهی این بازی موفق و تحسین شده نقش خواهد داشت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات