توضیحات اد بون در مورد معیارهای توسعه دهندگان برای بازگرداندن شخصیتهای سری Mortal Kombat
تا به حال با خود فکر کردهاید که توسعه دهندگان Mortal Kombat چگونه تصمیم میگیرند که کدام شخصیت را به جدیدترین نسخهی سری بازگردانند؟ به لطف انتشار بستهی گسترش دهندهی Mortal Kombat 11: Aftermath، وبسایت The Daily Star اخیراً مصاحبهای را با آقای اد بون (Ed Boon) انجام داده و به این موضوع پرداخته است.
Mortal Kombat بدون شک یکی از آن معدود مجموعههای نمادینی است که طرفداران عناوین سبک مبارزهای را برای چندین نسل سرگرم کرده است. برخلاف برخی دیگر از بازیهای این سبک مانند Street Fighter و Samurai Showdown که برای مدتی شاهد وقفه در عرضهی آنها بودیم، توسعه دهندگان Mortal Kombat از سال ۱۹۹۲ میلادی تا به امروز موفق شدهاند تا بازیهای جدیدی از این سری را با روندی منظم منتشر کنند.
حال جدیدترین نسخهی سری، Mortal Kombat 11، جزو موفقترین عناوین سبک مبارزهای بوده و محبوبیت این مجموعه را به سطح جدیدی رسانده است. همانطور که میدانید، بستهی Aftermath شامل یک بخش داستانی است که سه شخصیت جدید را به بازی Mortal Kombat 11 اضافه میکند. به غیر از شخصیت جدید RoboCop، این بار شاهد بازگشت دو شخصیت قدیمی Fujin و Sheeva نیز هستیم.
در طی مصاحبه با The Daily Star، اد بون ابتدا به شوخی به اذیت کردن طرفداران Mileena در توییتر اشاره کرد (آقای بون یکی از ترولهای معروف توییتر است) و در ادامه اعلام کرد که آنها به داستان، حرکات و میزان جذابیت شخصیت نگاه میکنند:
در واقع من هیچ وقت به طور جدی نگفتم که نمیخواهم Mileena به Mortal Kombat بازگردد. بیشتر وقتها فقط آنهایی که ۱۰۰ بار در روز برای اضافه شدن آن شخصیت درخواست میکنند را اذیت میکنم.
من عاشق انجام دادن این کار هستم. Mortal Kombat حالا تقریباً ۸۰ شخصیت قابل بازی دارد. پس وقتی به نسخههای قبلی نگاه میکنیم، معمولاً شخصیتی را باز میگردانیم که مدت زمان زیادی دیده نشده است؛ مثل کاری که با Fujin در Aftermath انجام دادیم.
البته ما داستان را هم در نظر میگیریم؛ چراکه برخی از شخصیتها در بخشهای مختلف خط زمانی وجود دارند و ما باید تا حدودی به داستانی که در حال روایت آن هستیم، وفادار بمانیم.
اما حرکات و «فاکتور جذابیت» هم نقش بزرگی را در انتخاب شخصیتها ایفا میکنند.
بازی Mortal Kombat 11 هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرمهای رایانههای شخصی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و یک جمع بندی کلی از این بازی هستید، پیشنهاد میکنیم نقد و بررسی ویدئویی آقای سعید آقابابایی با نام «خونبازی» را مشاهده کنید. همچنین مطالعهی راهنمای «ساده نخواهی مرد! | راهنمای اجرای تمام Fatality ها در Mortal kombat 11» نیز به شما کمک میکند تا تمام ضربات تمام کنندهی بازی را برروی حریف خود اجرا کنید.
پر بحثترینها
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
- تحلیلگر: ناشران امیدوارند تا GTA 6 با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه شود
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
نظرات
جای خیلی از شخصیت ها خالیه
Rain Ermac Smoke Reptile Reiko Havik Kenshi mileena و…
متاسفانه اضافه کردن cetrion geras اشتباه بود..جاش باید اینارو میاوردن
ولی بازم همهی شخصیت هارو عالی درست کردن انصافا کارشون بی نقص بود
کاش بشه Mk ice And Fire(پروژه لغو شده) رو بسازن یا Shaolin monks 2(نسخه اول که بی نظیر بود) یا تو سبک Deception که به نظرم بهترین بود Mk به یه همچین داستانی نیاز داره..
البته داستان Mk 11 عالی بود ولی کرونیکا لیاقت باس بودن رو نداشت..( aftermath همرو جبران کرد)
ظاهراً کامبت پک دو هم لیک شده… ۸ تا کارکتر (اگه واقعی باشه) … این جور که مشخصه ظاهراً Mk بعدی دیگه تا مدت زمان طولانی تری معرفی نشه (بیشتر از ۴ سال طول بکشه..)
و همچنان کلا ادبون قصد نداره چیزی رو رایگان بده تازه قراره test your might,luckو… برگردونه و احتمالا یه ۴۰ دلار دیگه!!!
آقا این دی ال سی افتر مث خیلی خوب بود داستانش تو نیمه اول بازی مثل فیلم های مارول هستش بعد از اون چنان اوج میگیره بازی که نگو
از پایان افتر مث به شخصه خوشم اومد که ساختار شکن بود( دوتا پایان داره که یکی دیگش کامل کلیشه ای بود)