نیت فاکس: درجات سختی Ghost of Tsushima حسابشده هستند
به تازگی نیت فاکس (Nate Fox)، کارگردان بازی Ghost of Tsushima، در مصاحبهای اعلام کرده است که درجات سختی مختلف این بازی حسابشده هستند و حالت Hard Mode، به قویتر کردن دشمنان و ضعیفتر کردن شما بسنده نخواهد کرد.
یکی از مورد انتظارترین بازیهای امسال، عنوان Ghost of Tsushima است که به صورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. یکی از نگرانیهای پیش آمده پس از نمایش گیمپلی بازی در رویداد State of Play، این بود که بازی بیش از حد آسان به نظر میرسد. اما حالا سازندگان با چندین مصاحبه پس از آن نمایش، خیال هواداران را از این بابت راحت کردهاند.
در زمینهی درجهی سختی، بسیاری از بازیها به بزرگتر کردن نوار سلامتی دشمنان و کوچکتر کردن نوار سلامتی شما بسنده خواهند کرد، اما نیت فاکس هواداران را مطمئن کرده است که Ghost of Tsushima جز این بازیها نیست و بسیار برروی درجات سختی مختلف بازی کار شده است:
مهم نیست که بازیبازان چه درجهی سختی را انتخاب کنند، نوار سلامتی دشمنان یکسان خواهد ماند. این مهم برای حفظ کشندگی کاتانا است. سیستم مبارزهی ما فقط به مهارتهای خود بازیباز تکیه میکند. در درجهی سختی Hard، مغولها بسیار هجومیتر هستند و بازیباز باید دقت بیشتری داشته باشد.
نیت فاکس همچنین در مورد سلاحها و زرهها در بازی هم صحبتهایی کرد. او در مورد امکان حمل دو شمشیر به صورت همزمان گفت:
جین برای کار با یک شمشیر تمرین کرده است. پس تنها قادر به حمل یک سلاح به صورت همزمان خواهید بود. البته وقتی تعداد مغولها از توان جین بیشتر شود، میتوانید که از سلاحها از راه دور هم استفاده کنید. کاتانای جین بسیار برای او مهم است و از اول تا آخر بازی سلاح او خواهد ماند. البته راههایی برای ارتقای این سلاح وجود دارند.
بازی Ghost of Tsushima در تاریخ جمعه، ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰) به صورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. شما میتوانید مقالهی تحلیل گیمپلی این بازی را از طریق وبسایت گیمفا، تحت عنوان شبح یا رد خون؟ مطالعه بفرمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
حالا بسکه گفتن بازی اسونه هی دارن درجه سختی بازی رو هایلایت میکنن
میخوای ازین به بعد قبلش باتو هماهنگ کنن؟
وقتی دغدغه گیمرا میشه درجه سختی و تنها مشکل جدی که از تریلر گرفتن همینه پس منطقیه که اینهمه مانور بدن رو این موضوع
والا درجه سختی همه چیز نیست خیلی چیزای دیگه هم میبینیم……
بعدشم همه اینارو میتونستن تو یه مصاحبه بگن این خرد خرد گفتنا برای چیه…
استاد این بازی باید با فکر بری جلو کمی زودتر و دیرتر اقدام کنی و دکمه بزنی مردی…همون طور که گفتن سعی کردن واقعه گرایانه باشه درست مثله دنیای واقعی نه دنیای خیالی
من این بازیو دیشب انجام دادم دوستان باید بگم که اخرش یارو میمیره
دیشب….یارو….میمیره….انجام دادن….
?:-) ?:-) ?:-)
Who ‘s gonna walk you through the dark side of the morning
Who’s gonna rock you when the sun won’t let you sleep
Who’s waking up to drive you home when you’re drunk and all alone
Who’s gonna walk you through the dark side of the morning
این شعره چیه گذاشتی زیره کامنتت
It ain’t me
دیس لایک بدید 😥 فک کردید میتونید منو پرت کنید بیرون 😥
احسنت.منم همین امروز داشتم با playstation 6 بازی میکردم.
من از اینده میام
پلی اسنتیشن ۹ اومده و استریمه
کریتوسم تو گاد ۳ بخاطر پسرش مرد
مبارک داداش
منم دیروز tlou part3 رو بازی میکردم بازیش واقعا شاهکاره حتما بازیش کن
چقدر از دنیا عقبی من دارم tlou 4 رو با نوه الی بازی میکنم :laugh:
یک سختی منطقی خودش یک نکته مثبته
ابر شاهکار
فقط ترافلاپس!
بازی به چه درد می خوره؟؟؟؟؟؟ فقط ترافلاپس!
احتمال داره توی هارد دشمنان و باس ها حرکات جدید به لیست حرکاتتشون اضافه شه.برای مثال توی سکیرو هم توی Playthrough دوم بعضی از باس ها حرکاتی میزدن که توی نیو گیم خبری ازش نبود.
راس میگه تو خیلی از بازیا با عوض کردن سطح بازی عملا تغیر خاصی ب وجود نمیاد فقط جونشون با دمج حملشون زیاد میشه از اینور از تو کم میشه ک چی مثلا 😐
من بقیه دوستان رو نمیدونم ولی برای گوست به شخصی یه کمی بیشتر از لست هایپ شدم :idk: :idk:
به نظرم ازون بازیاست که نه یه بار نه دوبار نه سه بار بلکه شاید مثل رد دد بالای ۱۵ بار تمومش کنم، محو محیط و فضای بازی شدم از آخرین گیم پلی بازی :yes: :yes:
امیدوارم تجربه ای در سطح انتظارات رو برآورده کنه چه بسا فراتر :yes: :yes:
منم :yes: