Assassin’s Creed Valhalla پلی بین حفرههای داستانی عناوین جدید و قدیمی این مجموعه خواهد بود
شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در حال انتشار اطلاعات مختلف دربارهی جدیدترین عنوان مجموعهی Assassin’s Creed است. اکنون نیز سازندگان اطلاعات جدیدی را در رابطه با داستان این بازی به اشتراک گذاشتهاند. داستانی که به اعتقاد آنها “اتصال” را بین نسخههای مختلف این مجموعه برقرار خواهد کرد. همراه گیمفا باشید.
تقریبا ۱۵ سال است که مجموعهی Assassin’s Creed عرضه میشود. روند عرضهای که به طور معمول هر ساله بوده است و گاهی اوقات در طول یک سال، بیش از یک نسخه عرضه شده و یا وقفهای چندین ساله بین دو نسخهی متوالی افتاده است. برای مجموعهای که در چنین مدت زمان در اختیار بازیبازان قرار میگیرد، تغییر کردن یکی از محتملترین چیزهایی است که میتواند برای آن اتفاق بیفتد. Assassin’s Creed Origins همین تغییر بود و با نسخههای گذشته این مجموعه، تفاوتهای اساسی داشت. این روند با Assassin’s Creed Odyssey ادامه پیدا کرد و حالا Assassin’s Creed Valhalla نیز مسیر مشابهی را طی میکند.
بیشک یکی از موردانتظارترین بخشهای بازی Assassin’s Creed Valhalla، داستان آن خواهد بود؛ داستانی که بنا بر گفتهی نویسندهی بازی، داربی مک دویت (Darby McDevitt) ساختار منحصر به فردی خواهد داشت که پیش از این در هیچ بازی دیگری تجربه نشده است. این داستانگویی حتی به ماموریتهای جانبی بازی نیز راه پیدا کرده است و طبق اظهارات شرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، این ماموریتها “عمق زیادی” دارند. مسلما یکی از مهمترین اجزای داستان بازی، شخصیت اصلی آن ایور است که بازیباز میتواند جنسیت او را تعیین کند. به همین علت، مدتی پیش مک دویت توضیحاتی دربارهی ایور و “مرموز” بودن او ارائه داد. اکنون نیز مک دویت اطلاعات بیشتری را از داستان این بازی منتشر کرده است.
یکی از نکاتی که هواداران این مجموعه و حتی بازیبازان نسخههای جدیدتر با آن موافقت دارند، پیشرفت شیوه روایت بازی و پرداخت به چیزی بیش از دو گروه Assassin و Templar است. دو گروهی که به نوعی معرف این مجموعه هستند. دو نسخهی Origins و Odyssey به چیزهای جدیدتری پرداختند اما در عین حال، هیچکدام به نوعی پل ارتباطی بین نسخههای جدید و قدیمی مجموعه برقرار نکردند و باعث ایجاد حفرههای روایی شدند. اما Assassin’s Creed Valhalla همان نسخهای است که قرار است تا این ارتباط را برقرار کند.
در مصاحبهای که داربی مک دویت با مجلهی رسمی پلیاستیشن انجام داده است، دربارهی اینکه چگونه بازی دو مسیر روایی که در تاریخ این مجموعه وجود دارد را به هم متصل میکند، بحث و گفتوگو کرده است. در حالی که به نظر میرسد این بازی شباهتی به حس و حال نسخههای قدیمی این مجموعه ندارد، مک دویت ادعا میکند که بازیبازان “پلی” را بین نسخههای مختلف مشاهده خواهند کرد و رابط های روایی زیادی در این بازی وجود خواهد داشت.
واقعا اینطور احساس میکنم که حتی یک لحظهی تلف شده هم در این بازی وجود ندارد. جایی که شما احساس میکنید هر اکتشافی، هر اکتشاف روایی هدفی مهم در بازی دارد. اگر شما یکی از طرفداران مجموعهی Assassin’s Creed باشید، این بازی شما را برخواهد انگیخت. خوشبختانه، لحظات متعددی در این بازی وجود دارند که شما شگفتزده خواهید شد و با خود خواهید گفت ” آهان، اینگونه است که این به آن مرتبط میشود. خیلیخب، جالب است!”
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
فقط امیدوارم گند نزنن بالاخره بعد از مدت ها یکیشون خوب در بیاد دروغ هم در کار نباشه
۸?:-) ?:-) ?:-) ?:-) واقعا اینطور احساس میکنم که حتی یک لحظهی تلف شده هم در این بازی وجود ندارد. جایی که شما احساس میکنید هر اکتشافی، هر اکتشاف روایی هدفی مهم در بازی دارد. اگر شما یکی از طرفداران مجموعهی Assassin’s Creed باشید، این بازی شما را برخواهد انگیخت. خوشبختانه، لحظات متعددی در این بازی وجود دارند که شما شگفتزده خواهید شد و با خود خواهید گفت ” آهان، اینگونه است که این به آن مرتبط میشود. خیلیخب، جالب است!”
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تازه یه جا خوندم که این نسخه نشون میده چرا اسم hidden ones به اساسین ها و order of ancients به تمپلار ها تبدیل شده . کار داربی مک دویت محشره :yes: واقعا بهترین روایت داستانی سری رو به نظرم بلک فلگ داشت
من که خیلی برا زمان حال کنجکاوم. لیلا حسن تو اوریجینز بد نبود ولی اودیسی کاملا نابودش کرد . امیدوارم شخصیت پردازی بهتری پیدا کنه و هم شاهد سوپرایز های خفنی مثل دیدار با شخصیت های قدیمی باشیم
بسیار عالی :yes:
هر روز به این نسخه امیدوار تر می شم
اسپم :
دوستان اگه کسی احیاناً از قیمت کارت گرافیک GTX 1080 یا ۹۸۰ TI خبر داره ممنون می شم بگه
والا من چن وقت پیش gtx1080 دست دوم دیدم ۹ تومن ناقابل 😐 .
ولی با این قیمتا pc گیمر شدن تو ایران حماقت محضه.من برا گیمای نسلای قبل درکنار کنسول که داشتم همیشه pc رو ارتقا میدادم ولی واسه نسل نهم فقط دیگه با ps5 بازی میکنم.الان با این قیمتا یه سیستم رده متوسط اونم تازه با قطعات دست دوم که بهشون اطمینانی نیست ۲۰ میلیون تومن درمیاد.
گرون میده ۱۰۷۰ دست دو ۴ تومنه
اینطوری دوتا ۱۰۷۰ sli کنی بهتره تازه یه تومنم میزاری جیبت
کم کم داره خالی بندیا ی یوبیسافت درباره ی این بازی شروع میشه
سیاهنمایی های معروف کاربران گیمفا هم
امیدوارم این حرف ایشون واقعی باشه.متاسفانه نه با نسخه اوریجینز و نه با آدیسی نتونستم ارتباط برقرار کنم.بنظر من اگر ی مقدار المان های نقش آفرینی بازی کمرنگ تر بشه خیلی بهتر میشه.
ما که حسود نیستیم ایشالاه داستان گیرا گرافیک خوب مامعوریتای سرگرم کننده و غیر تکراری المان نقش افرینی کم رنگ و فیریک واقع گرایانه 😐
این به نفع بازی و طرفدارا هستش
ولی همونطور که بارها گفتم چی میشد کلا دیگه این داستان فعلی رو تمومش میکردن و یه اساسین میدادن بیرون که فقط تو یه بازه زمانی جریان داشت (یعنی دیگه تو اینده نمیرفت) و دیگه سیب بهشت و اینا هم وجود نداشت یه تعغیر اساسی تو بازی ایجاد میشد که به نظر من حسابی بهتر میشه
کلا من به این نتیجه و عقیده رسیدم که یوبیسافت اگه تا ۸ سال دیگه ام بازیسازی کنه و نمونه های مختلفی از اساسین بسازه بازم به پای بازی هایی وسیعی مثل ردد۲ نمیرسن..
چون بازی مثل ردد۲ که پر جزییات و محتوایه و شرکت روی کوچکترین و بی ارزش ترین محتوا مثل شماردن تیر اسلحه هنگام ریلودینگ کار کرده هیچوقت مثل اساسین نمیشه،چرا نمیشه؟؟
چون یوبیسافت هیچ وقت به بعد پایان داستان بازی فکر نمیکنه و معمولا ماموریت های فرعی بازی تکراری اند البته ماموریت های اصلی هم جدا از این قضیه نیستن!
و هیچ محتوای ریزی نداره و شما با نگاه اول به بازی همه چیز رو متوجه میشید و بعد از یه هفته بازی گیم پلی براتون تکراری میشه.. حتی بعید میدونم این اساسین جدید هم خیلی عالی باشه.. بگم که من خودم با اساسین حال میکنم ولی این یه واقعیتیه که نمیشه عوضش کرد مگه به دست یوبیسافت