توسعهدهندهی نسخهی سوئیچ XCOM 2: توانایی اجرای تمام بازیهای نسل هشت را برروی سوئیچ داریم
استودیوی Virtuos، توسعهدهندهی پورت سوئیچ بازیهای Bioshock: The Collection، The Outer Worlds و XCOM 2 Collection، به تازگی ادعا کرده است که میتواند تمام بازیهای نسل هشتم را برروی سوئیچ پورت و به خوبی اجرا کرد.
XCOM 2 Collection سه روز دیگر در کنار Borderlands Legendary Collection و Bioshock: The Collection برروی کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. هر چند دو تای آخری عناوین اکسباکس ۳۶۰ و پلیاستیشن ۳ هستند که برروی کنسولهای نسل حاضر پورت میشوند، XCOM 2 زندگی خود را به عنوان یک انحصاری رایانههای شخصی آغاز کرد و سپس برروی پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان پورت شد.
در یک مصاحبهی جدید، استودیوی مسئول توسعهی پورتهای سوئیچ The Outer Worlds و XCOM 2 Collection، در مورد پتانسیلهای سیستم صحبت کرده است. ژنگ چنگوی (Zhang Chengwei)، تهیهکنندهی ارشد Virtuos، در مورد پورت XCOM 2 و تمام بستههای الحاقی آن با Nintendo Life صحبت کرده است. همانطور که میدانید، حداقل سیستم مورد نیاز XCOM 2 در رایانههای شخصی ۷ گیگابایت رم است، اما سوئیچ تنها ۴ گیگابایت رم دارد. چنگوی در این باره گفته است:
تقریبا نیمی از سال را مشغول بهینهسازی حافظهی رم بودیم. در این راه از متدهای زیادی استفاده کردیم. مثلا از فرمتهای کارآمدتری برای فایلها استفاده کردیم، بخشهایی که بیدلیل مقداری از حافظه را مشغول خود میکردند حذف کردیم و حتی به بهینهسازی حافظهی خود کنسول پرداختیم.
Virtuos همچنین مسئول توسعهی نسخهی سوئیچ Bioshock: The Collection بوده است. چنگوی در این باره گفته است که استودیو همیشه با ناشر در مورد اولویتهای آنها صحبت میکند و سپس راه حل خود را به آنها پیشنهاد میدهد تا بهتر بتوانند از ویژگیها و سختافزار سوئیچ استفاده کنند. او همچنین در مورد احتمال پورت بازیهای بیشتر به سوئیچ گفته است:
پس از کار برروی پورت Starlink: Battle for Atlas، Dark Souls Remastered، The Outer Worlds و حالا XCOM 2، میتوانم با اطمینان بگویم که تمام بازیهای نسل فعلی کنسولها، توانایی اجرا شدن برروی نینتندو سوئیچ را دارند. هر چقدر که بیشتر برای سوئیچ توسعه دهیم، بهتر با سختافزار آن آشنا میشویم و بهتر میتوانیم محدودیتهای آن را دور بزنیم.
البته بعید است که فعلا خبری از پورت نینتندو سوئیچ Red Dead Redemption 2 باشد، اما پیش از این شاهد پورت عناوین بزرگی مانند The Witcher 3: Wild Hunt و Wolfenstein II برروی سوئیچ بودهایم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
😐
یک چیزی بگم … i/o توی سوییچ دو برابر PS4 هست و سرعت ۲۰۰MB/s داره در حالی که مال پلی ۴ ۱۰۰ هست. دلیل این که میتونن اجراش کنن همینه. مدیریت حافظه رو خیلی سادهتر میکنه براشون و میتونن صرفا با کاش LOD تکسچرها همون بازی رو با گرافیک پایینتر و رزولوشن پایینتر اجرا کنن. بازم دردسر هست. ولی اصلا غیر ممکن نیست.
باریک الله کم کم داره خطرناک میشه خخخ 😀
نصف سال برای بهینه سازی! اگه یوبی سافت نصف سال صرف بهینه سازی میکرد Valhalla رو کنسول های نسل بعد ۱۲۰ فریم اجرا میشد
توسعه دهنده نسخه سوییچ XCOM 2 :توانایی اجرای تمام بازی های نسل هشت را با کیفیتی افتضاح بر روی سوییچ داریم 😐
دقیقا
ناشرا همش دارن حرص میخورن که چرا نمیشه از این ۵۰ میلیون کاربر سوئیچ درآمد کسب کنن برا همین به هر دری میزنن برا وارد شدن به پلتفرمش.
😐
حالمون روبد کردن با این پورتای درب و داغون
جنگل های سرسبز ویچر تو نسخه سوویچ تبدیل شده به بیابون و یکدونه درخت توش پیدا نمیشه
بخدا ما سوویچ رو برای بازیای نینتندو گرفتیم نه همش پورت های درب و داغون و ریمسترهای عناوین نسل هفتی