تهیهکنندهی Final Fantasy 7 Remake به دنبال تغییرات بیشتر نسبت به نسخهی اصلی بود
Final Fantasy Remake 7 فارغ از حواشی و مشکلات مربوط به پایان بازی و تغییر داستان نسخهی اصلی، تا کنون موفقیت زیادی برای اسکوئر انیکس (Square Enix) در بر داشته است. حال تهیهکنندهی بازی اعلام کرده است که علاقهمند به ایجاد تغییرات بیشتر در داستان بازی بوده است.
چه تغییرات به وجود آمده در داستان و ساختار Final Fantasy 7 Remake را دوست داشته باشید یا نه، باید اذعان داشت که بازی به موفقیت عظیمی دست یافته است. با وجود اینکه ساختهی اسکوئر انیکس به مدت یک سال انحصاری پلیاستیشن ۴ خواهد بود، این بازی موفق شد که در ماه آوریل بالاتر از عناوینی مانند Call of Duty: Modern Warfare و Animal Crossing: New Horizons، تبدیل به پرفروشترین بازی ماه شود.
این بازی هم اکنون یکی از موفقترین بازیهای فرنچایز Final Fantasy حساب میشود و علیرغم برخی تغییرات مانند همان پایان بازی، نمرات مجموعا خوبی را از سوی منتقدان دریافت کرده است. حال به تازگی یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، تهیهکنندهی بازی، در مصاحبهای با Push Square اذعان داشته که در ابتدا قصد داشته تا تغییرات بسیار عظیمتری را به داستان بازی اعمال کند. اما در نهایت این ایده عملی نشد و در عوض تیم توسعهی بازی تمرکز خود را برروی بازسازی بازی و ترکیب آن با المانهای جدید گذاشت:
من به شخصه خواستار تغییرات بسیار دراماتیکتری بودیم، اما کارگردان ما تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) و دستیار کارگردان نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، تصمیم گرفتند که اکثر جوانب محبوب بازی اصلی را حفظ کنند. در نهایت تصمیم بر این شد که تیم توسعهی بازی، تمرکز خود را برروی بازسازی نسخهی اصلی بگذارد و به آن بخشهای جدیدی اضافه کند تا به تعادل کاملی برسیم.
یکی دیگر از تغییرات عظیم نسبت به نسخهی اصلی، تقسیم بازی به چند قسمت است و در حال حاضر ما با اولین قسمت Final Fantasy 7 Remake طرف هستیم. کیتاسه در این باره هم گفته است که قصد ندارد تا داستان بازی را در قسمتهای بعدی تغییر دهد:
نمیخواهیم که داستان بازی را به کل تغییر دهیم و آن را به چیزی متفاوت از بازی اصلی تبدیل کنیم. با وجود اینکه این یک بازسازی کامل است، بازیبازان انتظار دارند که داستان Final Fantasy 7، داستان Final Fantasy 7 باشد.
Final Fantasy 7 Remake هم اکنون به صورت انحصاری برروی پلیاستیشن ۴ دسترس است و در سال آینده برروی سایر پلتفرمها هم عرضه خواهد شد. همچنین قسمت دوم این بازسازی هم اکنون در دست توسعه است. شما میتوانید که تحلیل فنی این بازی از سوی گیمفا را از طریق این لینک مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
واقعا هیچ کس دوست نداشت داستان اصلی رو تغییر بدن و خیلی ضدحال میشد. من در کل عاشق سری فاینال فانتزی ام حتی مبارزات نوبتی رو اصلا دوست نداشتم اما به خاطر داستان های جذابش(نظر شخصی) به غیر چند نسخه اولش همه شونو بازی کردم البته نسخه چهارده هم که آنلاین بود و برام جالب نبود. در کل به نظرم این نسخه با نسخه ده بهترین داستانها رو داشتن. دوستانی که بازی نکردن هنوز این نسخه جذاب رو حتما بتزی کنند و صمنا از یوتیوب و اینا اینو برای خودتون اسپویل نکنید چونکه خیلی فرق داره بازی کردن با دیدن بازی تو یوتیوب و غیره. فعلا ۲۴ روز دیگه لست دو هم مونده بیاد و منتظر لست دو هم هستم اما اگه کامل تمومش کنید بازم دوست دارید از اول بازیش کنید این نسخه ریمیک رو
فقط بخاطر اینکه نجات کودکانه عاشقش قراره بشم واای خدا هنوزم نتونستم باور کنم قراره بیاد بازیش روی PC
نسخه ادامش هم خداکنه مثل این بیاد ولی با اون نسخه XV نتونستم حال کنم یکطوری بود ….
بیشتر ازینا منتظر حضور جک از Metal Gear Rising هستم یعنی میشه دوباره ببینمش :inlove:
بازی کاملا بی عیب بود به نظرم اگه خیلی بخوام سخت بگیرم میتونم به ضعف گرافیک و تکسچر محیط بازی گیر بدم که اونم هیچوقت اصلا برام مهم نبوده ۱۰/۱۰