ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا
ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا
ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا
ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا
ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا
ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا

ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند

آرش بوالحسنی
۲۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا

چندی پیش بود که Assassin’s Creed Valhalla معرفی شد و توانست افراد بسیاری را برای جدیدترین نسخه‌ی این فرنچایز هیجان‌زده کند. حال اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، کارگردان بازی، صحبت‌هایی در مورد ماموریت‌های جانبی بازی کرده است.

یکی از چیزهایی که کسی نمی‌تواند Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed Odyssey را به آن متهم کند، کمبود محتوا است. در واقع، بسیاری از افراد ممکن است به شما بگویند که پس از مدت طولانی بازی کردن آن دو، ماموریت‌ها کمی زیاد می‌شوند و ممکن است که به یک نوع حس یکنواختی برسید. حال به نظر می‌رسد که Assassin’s Creed Valhalla می‌خواهد این مشکل را رفع کند و کیفیت را بر کمیت ترجیح دهد. همچنین تنوع محتوای جانبی قرار است که از اهداف اصلی تیم سازنده باشد.

هر چند که جهان بازی قرار است به بزرگی دو نسخه‌ی قبل و حتی بزرگ‌تر باشد، اشرف اسماعیل به بازی‌بازان اطمینان داده است که به هنگام جست و جو در جهان بازی، متوجه دقت بالای سازندگان در ساخت این دنیا می‌شوید و به تنوع زیادی برمی‌خورید. او اخیرا در مصاحبه‌ای با Kotaku، اعلام کرده است که روایت داستانی عمیق و معنی‌دار با هر کدام از ماموریت‌های جانبی بازی، یکی از هدافی است که تیم سازنده هدف گرفته است:

می‌خواهیم مطمئن شویم که عصر تاریک انگلستان را با تمام جزئیات فوق‌العاده‌ی آن مشاهده می‌کنید. قسمت‌های متفاوت کشور باورها، رسوم، رفتارها و شیوه‌های زندگی متفاوتی دارند. ما از این جزئیات استفاده کرده‌ایم و می‌خواهیم که مردم آن‌ها را در Assassin’s Creed Valhalla کشف کنند. بسیاری از محتوای بازی جانبی هستند و داستان‌های جانبی عمق بسیار زیادی دارند.

۱۵ استودیوی متفاوت برروی Assassin’s Creed Valhalla کار کرده‌اند. اسمائیل در این باره گفته است که هدف اصلی سازندگان، منحصر به فرد بودن ماموریت‌های بازی بوده است. به طوری که هر ساعتی که در این بازی صرف می‌کنید، ارزشمند به نظر برسد:

همانطور که می‌دانید، استودیوهای زیادی در این پروژه سهم داشته‌اند. هدف ما منحصر به فرد بودن است. باید به وقت بازی‌بازان احترام بگذاریم و به آن‌ها پازل‌ها و رازهایی را بدهیم که حل کنند. پازل‌های بزرگ‌تری در بازی وجود دارند که باید حل شوند و حقایق مرموزی پشت آن‌ها وجود دارد.

Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۰ برروی پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. یوبی‌سافت (Ubisoft) قول داده است که شاهد ویدیوهای زیادی از گیم‌پلی بازی تا آن زمان خواهیم بود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا
ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا
ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا
ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا
ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا
ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا
ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ماموریت‌های جانبی Assassin’s Creed Valhalla داستان‌گویی عمیقی دارند - گیمفا