مبارزات در Ghost Of Tsushima بسیار چالشبرانگیز خواهد بود
پس از نمایشی که اخیراً از بازی انحصاری جدید سونی، یعنی Ghost Of Tsushima پخش شد، شک و شبهه در میزان چالش در مبارزات این بازی به اوج خود رسید. حال، استودیوی ساکرپانچ (Sucker Punch) ادعا میکند که مبارزات در بازی جدید او بسیار چالشبرانگیز بوده و حتی شاهد دوئلهای خونین نیز در این بازی خواهیم بود.
تا دو ماه دیگر، میتوانیم یکی از مورد انتظارترین بازیهای انحصاری نسل هشتم پلیاستیشن با نام Ghost of Tsushima را تجربه کنیم. همچنین، این بازی لقب بزرگترین عنوان ساخته شده توسط استودیوی ساکرپانچ را نیز با خود به یدک خواهد کشید. از طرفی دیگر، نمایشی که اخیراً از این بازی پخش شد، نظرات برخی از بازیبازانی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ نمایشهایی از این بازی دیده بودند را دستخوش تغییراتی کرد. عمدهی اختلاف نظراتی که پس از نمایش اخیر این بازی شکل گرفت نیز مربوط به بخش گرافیک فنی و مبارزات بازی بود که به نظر نمیرسید چندان چالش برانگیز باشد. البته، کاوش در این تریلر گیمپلی ۱۸ دقیقهای نیازمند نگاه دقیقتری است، اما خوشبختانه استودیوی ساکرپانچ در موضعی رسمی اعلام کرده است که مبارزات در این بازی بسیار چالش برانگیز خواهد بود.
در مصاحبهی اخیر کارگردان بازی Ghost of Tsushima با IGN، آقای نِیت فاکس (Nate Fox) در مورد طولانی بودن یا نبودن بازی و همچنین بخش مبارزات آن صحبت کرده است. وی ادعا میکند که نباید از روی چند تریلر کوتاه، بخشهای مختلف بازی از جمله میزان چالشی بودن آن را قضاوت کرد به عقیدهی او، ویدیوها تنها شامل بخشهای بسیار کوتاهی از بازی بودند که چیزی از چالشبرانگیز بودن مبارزات نشان ندادند. همچنین وی افزود که عدم تسلط به سیستم مبارزات بازی باعث خواهد شد که شخصیت اصلی بازی (Jin)، تنها در چند ثانیه و با چند ضربه کشته شود.
ما در تلاش هستیم تا یک بازی کاملاً منطقی و واقع گرایانه از نظر مبارزات خلق کنیم. بنابراین، با یک بازی چالش برانگیز روبرو خواهیم شد و چند ضربه کافیست تا شخصیت جین کشته شود. در واقع، ما فیلمهای بسیاری با محوریت ساموراییها را تماشا کردیم و به این نتیجه رسیدیم که شخصیتهای بازی باید با دو یا سه ضربه کشته شوند. بله، این موارد را در بازی نیز اعمال کردیم و به زودی در مبارزات بازی چنین صحنههایی را خواهید دید. بهنظر من، انجام مبارزهی بدون چالش و حتی موفق شدن در آن نیز هیچ لذتی ندارد. بنابراین، تصور این که بتوانید با ورود ناگهانی به یک کمپ و کشتن ۴ یا ۵ نفر، کمپ را تصرف کنید را به کلی فراموش کنید، زیرا در این صورت فقط غرق در دشمنان خواهید شد.
همچنین، وی یکی از بخشهای مبارزهای Ghost of Tsushima که تاکنون به تصویر کشیده نشده است را معرفی نمود. این بخش که دوئل نام دارد، دو مبارز را به صورت مستقیم روبروی یکدیگر قرار میدهد تا در نهایت یکی از آنها جان سالم بهدر ببرد. با اینکه جزییات زیادی از این بخش منتشر نشده است، اما به گفتهی آقای فاکس، این بخش یکی از چالشبرانگیزترین مبارزات بازی است و برای پیروزی در آن، بایستی از مهارتها و حرکات دشمن خود نیز آگاه باشید.
یکی از مواردی که دوست داشتم تا در نمایش اخیر خود به تصویر بکشیم، بخش دوئل در مبارزات بازی است. این بخش، دو مبارز را مقابل هم قرار میدهد تا همانند مبارزههای کلاسیک ساموراییها با یکدیگر بجنگند. البته، پیروزی در این مبارزات بسیار دشوار خواهد بود، چرا که باید همانند یک شمشیرباز قهار ، مهارتهای دشمن خود را مطالعه کنید و به حرکات او تسلط کافی داشته باشید.
به هرترتیب، امیدوار هستیم تا در روزهای آینده نمایشی از بخش دوئل مبارزات این بازی نیز منتشر شود تا نگاه دقیقتری به مبارزات Ghost of Tsushima داشته باشیم. بازی Ghost of Tsushima، در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۷ جولای ۲۰۲۰)، بهصورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
شاهکار :yes:
دوس دارم ی گیم پلی بدن مثلا جین داره با یه سامورایی قهار مبارزه میکنه خیلی حماسی میشه :inlove: هر چن ترجیح میدم جاهای خفنو نگه دارن تا بازی اومد خدمون بازی کنیم
به احتمال زیادی بازی خیلی خوبی میشه
تنها مشکل تریلر آخری این بود که اونی که داشت بازی میکرد زیادی تو فیلم بود و هی وسط مبارزه آروم راه میرفت که مثلا بهش جنبه سینمایی بده به خاطر همین خیلیا از اون قسمت خوششون نیومد، آخه که اونجوری بازی میکنه
داداش اینکارو میکرد که محیط بازی رو نشون بده
دوئل زیر قرص ماه یک سکانس کلاسیک سامورائی…
این بازی میتونه مثل رد دد که همه ی المان فیلم های وسترن رو توی خودش به نمایش گذاشت تبدیل به بهترین مدیوم آثار سامورایی بشه…
خدا رحمت کنه آکیرو کوروساوا…
اینجاست که باید گفت الحق و الانصاف سونی سلطان صنعت گیم است و بس.بهترین بازی سامورایی تاریخ نسل بشریت
عاااااااالی :inlove:
راستی اگه یکم دقت کنین موقعی که یارو توی کشتی رو میکشه سرش تا نیمه میره زیر کشتی
بهانه ی دیگری پیدا نکردی ?:-)
نه، من که خودم ازش خعلی خوشم اومده ، حتی امکان داره بخاطرش ps5 بخرم ولی امیدوارم تو خود بازی این جور چیزا پیش نیاد
از شاهکار گذشته :inlove:
فوق مافوق شاهکار :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: