پروژهی بعدی استودیوی ایناگزایل اینترتینمنت با استفاده از موتور Unreal Engine 5 توسعه مییابد
استودیوی ایناگزایل اینترتینمنت (inXile Entertainment)، سازندهی بازی Wasteland 3، با انتشار پیامی در توییتر رسماً تایید کرد که پروژهی بعدی آنها با استفاده از موتور Unreal Engine 5 توسعه خواهد یافت.
متن پیام توییتری استودیوی ایناگزایل اینترتینمنت به شرح زیر است:
ما برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات تازه در مورد پروژهی بعدی هیجانزده هستیم، اما این امر کمی زمان خواهد برد. ما در حال حاضر برروی اتمام روند توسعهی بازی Wasteland 3 تمرکز کردهایم. به طور مشخص ما برای پروژهی بعدی خود از موتور Unreal Engine 5 استفاده خواهیم کرد.
بر اساس برخی از شایعات و گزارشهای منتشر شده، پروژهی بعدی استودیوی ایناگزایل اینترتینمنت یک عنوان اکشن نقشآفرینی برای پلتفرمهای نسل بعد خواهد بود. با این حال احتمال انتشار این پروژه تا دو سال آینده بعید به نظر میرسد. بدون شک ساخت یک بازی نقشآفرینی با ویژگیهای منحصربهفرد موتور Unreal Engine 5 بسیار هیجانانگیز خواهد بود. انتظار میرود که این موتور در اواخر سال ۲۰۲۱ به صورت رسمی در دسترس همگان قرار بگیرد.
در سال ۲۰۱۸ میلادی، شرکت مایکروسافت استودیوی ایناگزایل اینترتینمنت برای ساخت عناوین نقشآفرینی انحصاری خریداری و آن را به زیرمجموعهی استودیوهای بازیسازی اکسباکس (Xbox Game Studios) اضافه کرد. این استودیو هماکنون حدود ۷۰ کارمند دارد و در حال حاضر برروی توسعهی بازی Wasteland 3 کار میکند. حدود دو ماه قبل نیز طراح سابق عناوین God of War و Mass Effect به عنوان طراح ارشد مبارزات به این استودیو پیوست.
بازی Wasteland 3 در تاریخ ۷ شهریورماه ۱۳۹۹ (۲۸ آگوست ۲۰۲۰) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. شما میتوانید ویدئوی جدید منتشر شده در مورد ویژگیهای بازی را از طریق این لینک مشاهده نمایید. همچنین برای اطلاعات بیشتر از این بازی پیشنهاد میکنیم مصاحبهی جدید سازندگان و مقالهی منتشر شده در وبسایت گیمفا را مطالعه بفرمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
امیدوارم با این موتور گرافیکی و حمایت مایکروسافت یک بازی عظیم بسازند.
آرزو موفقیت برای اعضای این استودیو.
حالا دیگه لازم نیست گیمفا هر بازی که ساخته “خواهد شد” رو تیتر بزنه و بگه از موتور UN5 استفاده میکنه چون قطعا دیگه سازنده ها خودشون به سمت UN5 می رند و از موتور جدید تر استفاده می کنند تا بازیشون بهتر در بیاد
دلیل اهمیتش اینه که اینگزایل تا حالا از یه موتور دیگه استفاده میکرده فکر کنم یونیتی.
این استدیو ها خصوصین و برنامه نویس برای نوشتن موتور گرافیکی جدید ندارن و مجبورن به یه موتور اماده اکتفا کنن
اسپنسر خوب استودیویی رو خرید :yes:
نسل بعد اکس باکس تو زمینه نقش آفرینی هیچ کم و کسری نداره و شاهد عناوین باکیفیت و موندگاری خواهیم بود
obsidian
inxile
playground
و ساخت آثار ژاپنی و احیای عناوینی مثل lost of odyssey و…
Arad55 کجایی تو نبودی که گفتی استودیوهای مایکرو از unreal engine استفاده نمیکنند و انجین اختصاصی دارند؟ جالبه تو نسل هشت هم اکثر استودیوهای مایکرو از این انجین استفاده کردند و توی نسل بعد هم بازم اکثر استودیوهای مایکرو از این انجین استفاده میکنند نینجا تئوری و کوالیشن و پلی گراند و آبسیدین و این اگزایل و … همشون از انریل انجین میخوان استفاده کنند که اتفاقا انجین خوبیه فقط ۳۴۳ انجین اختصاصی داره بیا توضیح بده Arad55
نه فورتزا هم انجین اختصاصی داره به اسم Forza tech
اکثر استودیوهاش از انریل انجین استفاده میکنند انصافا هم انجین خوبیه اسپنسر هم چند روز قبل هیجان زده شده بود برای شماره پنج این انجین
دوست عزیز اسپنسر گفت نینجا تئوری و بعضیا
دقیقا همون استدیوهایی دارن استفاده میکنن که جدیدا خریداری کرده
همین شبیه ساز هواپیما جدید ایکس که داره میاد و گرافیک خیره کننده شو داری میبینی موتور مخصوصی ردموندی ها براش ساختن
عزیزم مایکرو ۱۶ تا استدیو داره بهت قول میدم مایکرو و سونی هم موتورهای خودشون رو تقویت میکنن
فعلا مجبورن همه کوچ کنن سمتش
در حال حاضر سونی هم موتور نسل نهمی نداشت که بهش رو اورد
راستی دوستان سیستم مورد نیاز انریل ۵ برای پی سی کارت گرافیک ۲۰۷۰ معرفی شد قشنگ ایکس باکس عین باقلوا انجین ۵ رو قورتش میده
استودیو ها با هم متفاوتن – بعضیا انجین اختصاصی دارن بعضیا هم باید از انجین های عمومی استفاده کنن.