کلیف بلزینسکی: انتشار بازی Lawbreakers برای پلیاستیشن ۴ به جای اکسباکس وان اشتباه بود
آقای کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski)، خالق سری Gears of War، بهتازگی در مورد بازی Lawbreakers در توییتر صحبتهایی را مطرح کرده است. عنوان اکشن چندنفرهی Lawbreakers در سال ۲۰۱۷ میلادی برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر شد. اما با گذشت زمان این بازی نتوانست بازیبازان زیادی را به خود جذب نماید. عدم موفقیت این بازی باعث شد تا سرویسهای آن در حدود دو سال قبل برای همیشه از دسترس خارج شوند. حال به گفتهی بلزینسکی، عرضهی این بازی برای پلیاستیشن ۴ به جای اکسباکس وان یک اشتباه بوده است.
بلزینسکی در این مورد میگوید عرضهی بازی Lawbreakers برروی سیستم سونی به جای مایکروسافت یک اشتباه بود. وی در این خصوص توضیح داد که علت عرضهی این بازی برروی پلیاستیشن ۴ به خاطر تعداد بازیبازان بزرگتر آن اتخاذ شده بود و تیم توسعهدهنده به دلیل کمبود منابع نمیتوانست این عنوان را در هنگام عرضه برروی هر دو سیستم (پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان) منتشر کند. بازی Lawbreakers برروی پلتفرم رایانههای شخصی نیز موجود بود، اما دیگر نمیتوان آن را خریداری و تجربه کرد.
آقای بلزیسنکی به عنوان طراح ارشد برروی سه نسخهی اول از مجموعهی Gears of War کار کرده است. وی به گفتهی خودش هماکنون در حال کار برروی یک چیز جدید است، اما ممکن است این مورد یک بازی نباشد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
تو نباید همچین بازی هایی بسازی.
تو باید برگردی خونه (microsoft) خودت.
برو coalition و با کمک اونها یک gears تکرار نشدنی بساز.
عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کج
خب چه ربطی داره…بازی خوب باشه حالا روی هر پلتفرمی میفروشه…پلیرای وانم که خب چه اون موقع چه الان خیلی کمتر بودو هست…
خیلی بهتر بود چیزی نمیگفت یا شکستشو قبول میکرد…اینجوری خیلی قشنگتر بود
دلیل تراشی نشان از ناتوانی 😀 بجای اینکه قبول کنه گند زده مسایل مختلفو درگیر میدونه
کلیف بلزینسکی آدم خلاقیه و یکی از بهترین بازی های عمرمو ساخت ولی با این حرفش مخالفم قشنگ معلومه طرف داره کارشو شکستشو توجیه میکنه…
ایراد از کنسول یا pc که نبوده بازیت حتما خوب نبوده این حرفام بهانه اس امیدوارم موفق برگرده با بازی جدیدش
پس چرا بازی های دیگه روی ps4 انقدر خوب فروش رفتن؟
بزرگ ترین اشباه بازی ، پولی بودن اون بود . بازی در ابتدا قرار بود رایگان باشه و یهو تصمیم گرفته شد که پولی بشه
همین مورد باعث شد که بازی با اوورواچ مقایسه بشه و عامل شکستش هم همین بود . اگه رایگان بود بیشتر شانس موفقیت داشت
خب دلیلش چی؟
خب اینکه از اولم معلوم بود اصلا ps گیمرا مال بازیای آنلاین نیستن اینو از مقایسه تعداد کاربرای لایو و پلاس هم میشه فهمید :yes: باید با بازیای یکبار مصرف خودشون تنهاشون بذاری :yes:در هر صورت کلیف جان همیشه در قلب ما جا داره امیدوارم برگرده به تیم سبز :yes: :heart:
یادتون نره چقدر گدایی کراس پلی با پلی استیشن ۴ رو میکردین :laugh:
مخصوصا انجمن های فایتینگتون و بازی هایی که یه سال از عرضه اشون میگذشت 😉
هفت سال اخیر مثل این که خیلی فشار داشته. اَخی :laugh:
آهان
همون بازیای یک بار مصرفی که آرزوشو داریدو با هر شایعهای که میاد…کنارش میگید لطفا گادو لستو آنچارتدم بدید…
آره آره..
بازی برای ویندوز هم عرضه شد، یعنی پیسی گیمرا هم انلاین بلد نیستن؟
واقعا نمیدونم بهت چی بگم :no: :no:
فعلا آقاتون فیل اسپنسر داره خودشو به در و دیوار میزنه میره استودیوهای درجه دو میخره تا بتونه فقط یه دونه از اون بازیهای یکبار مصرف اونم با کیفیت خیلی پایینتر بسازه
یکی از اشتباهایی که تو عمرم کردم این بود که این بازی رو خریدم، بعد از ۱ماه سروراش خاموش شد، ۱۰۰ تومن پر شد:(
درست گفته این بازیای درجه ۴ جاش همون گیم پسه به زور میکنن تو حلقوم مردم
تو دوره ای که غولی مث اورواچ میاد بازی مث لاو بریکر مث یه جوک میمونه در قبالش
بازیش کپی برابر اصل اورواچه ، ذره ای خلاقیت توش به کار نبرده ، خودش گند زده به اعتبارش بعد دو قورت و نیمشم باقیه ، شما بازی با کیفیت و عالی مثل همون سه گانه گرز میساختی اونوقت می دیدی چقدر موفق میشد…
اکثر بازیای مولتی پلیر رو PS4 شکست میخورن، و فقط ۳۰ میلیون نفر از کاربراش اشتراک پلاس دارن.
اولا ۴۲ میلیون نفر پلاس دارن (یعنی از تعداد اکس باکس وان های فروخته شده بیشتره)، دوما هربازی مولتی پلتفرمی که نام ببری پلیر بیسش دوسه برابره اکـس باکـس بزرگتره روی پلی استیشن. 😎
سوما Gears 5 و Crackdown 3 بعد از ۱ ماه مردن ولی TLou و Uc4 هنوز مولتی پلیرشون فعاله. :rotfl:
همین ماه پیش مایکروسافت اعلام کرد ۹۰ میلیون کاربر فعال Xbox Live داره یعنی بزرگترین جامعه فعال بازی های مولتی پلیر و خیلی بیشتر از ps و نینتندو.
http://s13.picofile.com/file/8397749218/Capture14.JPG
چی؟
http://s13.picofile.com/file/8397749000/Capture13.JPG
داشتی ادامه میدادی؟
ممنون میشم لینک بدین یا حداقل بگین این آمار الکی رو از کجا در میارین
۳۰ ملیون اشتراک پلاس اندازه تقریبا کل فروش ایکس باکس وانه تو این نسل
میدونی چی میگی؟
هر چی anarchy god گفت کامل و تمام بود واست
دیگه بیشتر از این لازم نیست
فعلا که همون بازی عکس پروفایلت “کم ترین تعداد پلیر رو روی ایکس باکس نازت داره ، کارشناس محترم :rotfl: :rotfl:
خسته نباشی دلاور میزاشتی یه ۱۰ سال دیگه هم از انتشار بازی میگذشت بعد میفهمیدی فکر کنم یه هفته دیگه میگه ساخت بازی گیرز ۵ یک اشتباه بود 😐 WTF MEN
گیرز ۵ چه ربطی به کلیف داره؟
این حرف رو دقیقا بعد این زد که کل گیمپلی آزمایشی Gears 3 روی PS3 لو رفت، اینکه لاوبریکرز شکست خورد به پلی استیشن ربطی نداره چون روی پیسی هم عرضه شد و شاید اگه موفق میشد روی اکسباکس هم عرضه میشد نه تنها این بازی بلکه بتلبورن هم شکست خوردن چون چیزی در مقابل بازیایی مثل اورواچ و بتل رویال نداشتن که ارائه بدن
به خاطر اینکه رفتی سراغ بازی آنلاین یه بازی داستانی ساخته بود احتمال موفقیتش بیشتر بود.
این حرف و زده ک ی جایی تو استودیو های بایگروسافت باز کنه وگرنه بازیه تو مشکل داشت چرا اورواچ رو ps4 کم نفروخت ؟ بازیت اسکلی کامل از اورواچ بود با چند تا مود مزخرف ک اصلا به درد نمیخورد همون سال عرضه اورواچ بتل بورن هم منتشر شد اونم به خاک سیاه نشست ولی نیمد بگه تقصیر کنسول ps4 عه یا پلیراش