بازی Ghost of Tsushima از نهایت توان کنسول پلیاستیشن ۴ بهره خواهد برد
مدیر نوآوری استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) ادعا میکند که این استودیو توانسته است به دست آوردهای خیره کنندهای را برروی کنسول پلیاستیشن ۴ برسد. با ما در ادامه همراه باشید تا به طور کامل صحبت سازندگان این اثر در رابطه با عملکرد بازی Ghost of Tsushima در زمینهی فنی را بررسی کنیم.
میتوان گفت که تا کنون استودیوهای فرست-پارتی (First-Party) شرکت سونی همواره در زمینهی فنی توانستهاند سربلند باشند و عناوینی با استانداردهای گرافیکی روز را برای کنسولهای این شرکت عرضه کنند. این موضوع مخصوصاً در نسل هشتم کنسولها کاملاً صادق است. در این نسل ما شاهد عناوینی همچون God of War، Uncharted 4 و Horizon Zero Dawn بودیم که گرافیکهای بسیار سطح بالا و چشم نوازی را برروی کنسول پلیاستیشن ۴ به نمایش گذاشتند. حال به نظر میرسد که استودیوی ساکر پانچ میخواهد با اثر جدید خود یعنی Ghost of Tsushima به جمع آنها بپیوندد.
آقای جیسون کانل (Jason Connell)، کارگردان نوآوری و هنری بازی Ghost of Tsushima در مصاحبهی اخیر خود در رابطه با بحث گرافیکی اثر جدیدشان اظهار داشتند:
ما افراد فوقالعادهای در استودیوی ساکر پانچ داریم که برروی بخش گرافیکی عناوین ما فعالیت میکنند.
این افراد موفق شدهاند تا حتی از آخرین قطرات قدرتی که در کنسول پلیاستیشن ۴ وجود داشته است نهایت استفاده را ببرند و باید بگوییم که نتیجهی آن نیز خیره کننده بوده است.
تمام مواردی که در نمایش آخر این اثر تماشا کردید به صورت کامل در بازی حضور خواهند داشت. شما برروی قلهی یک کوه ایستادهاید و چیزی در دور دستها توجه شما را جلب میکند؟ شما میتوانید از آن پایین آمده و به سمت هدف خود بروید؛ درست همانند آنچه که مدتی قبل در نماش بازی شاهدش بودیم و این بسیار شگفت انگیز است.
ما چیزهای زیادی را در طی این چند سال آموختیم و سعی کردیم تا بتوانیم آنها را به صورت تمام و کمال برروی سختافزار خود پیاده سازی کنیم. ما از بخش بخش توان سختافزاری کنسول پلیاستیشن ۴ بهره بردیم تا بتوانیم در نهایت رویای خود را به در این بازی به تصویر بکشیم.
مطمئناً لازم نیست که شما در زمینهی فنی تخصصی داشته باشید تا متوجه زیباییهای بازی Ghost of Tsushima شوید. تمام کاری که شما لازم است انجام دهید آن است که به این عنوان نگاه کنید. در نمایشهایی که تا کنون از بازی Ghost of Tsushima مشاهده کردیم، این عنوان چه در زمینهی گرافیک فنی و چه در زمینهی گرافیک هنری بسیار چشمنواز به نظر میرسد. مگر اینکه در این دو ماه که تا عرضهی بازی فاصله داریم، کاهش گرافیکی صورت بگیرد که بسیار بعید است. پس میتوان امید داشته باشیم که بهزودی یکی از زیباترین عناوین کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد.
مدتی قبول بود که گیمپلی ۱۸ دقیقهای از این بازی منتشر شد که شما میتوانید آن را از این لینک تماشا کنید. همچنین مشخص شده است که این بازی، گیمپلی نسبتاً طولانی دارد و شما برای تمام کردن آن، به ۴۰ الی ۵۰ ساعت زمان احتیاج دارید. همینطور این بازی حدود ۵۰ گیگ از فضای کنسول شما را اشغال خواهد کرد که در مقایسه با عناوین بزرگی که اخیراً منتشر شدهاند میتوان گفت حجم مناسبی دارد.
بازی Ghost of Tsushima در ابتدا قرار بود در تاریخ جمعه، ۶ تیر ۱۳۹۹ (۲۶ ژوئن ۲۰۲۰) بهصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا تا تاریخ جمعه، ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۷ جولای ۲۰۲۰) تاخیر خورد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
گرافیک بازی فوقالعاده بنظر میاد! مرسی از سونی و سانکر پانچ
بنظر من نهایت قدرت PS4 تلو ۲ ئه با اون گرافیک و انیمیشنایی که چند لول از گیمای دیگه بالاتره
اون THE ORDER 1886 گرافیک خوبی داشت
oh my God, this is my song
I’ve been listenin’ to the radio all night long
” تلو ۲ ئه با اون گرافیک و انیمیشنایی که چند لول از گیمای دیگه بالاتره”
گرافیکش خوبه ولی در حد بقیه بازی های نسل قبلیه و میشه گفت هم سطح فارکرای ۵
تلو ۲ گرافیک ش دانگرید شد وگرنه اگه گرافیک تریلر E3 2018 گرافیک نهایی بازی میشد ، میشد گفت بهترین گرافیکو داره
واست ارلی اکسس فرستادن که میگی دانگرید شد؟برو اخرین تریلر بازی رو ببین تا کمتر فکت صادر کنی
گرافیک تلو هم سطح فارکرای ۵ عه ؟ :rotfl: :rotfl:
همینطوری به جمع نوبای سایت اضافه میشه
یوبی سافت و شرکت های سازنده ش تا صد قرن دیگه هم نمیتونن به گرافیک تلو ۲ برسن بعد این نوب میگه گرافیک تلو هم سطح فارکرای ۵ عه
اره از ۳۰ فریمی که قراره تو والهالا برا کنسول های نسل ۹ بده معلومه ک چقد گرافیک خوبی میتونه بده بازیای یوبی سافت
گرافیک تلو ۲ هم سطح بازی فارکرای ۵؟ جوک سال
میشه تو که عاشق موسیقی هستی در مورد گیم صحبت نکنی؟؟؟ 😐 😐
قشنگ میخوان ذوبش کنن :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
خدا به داد پرو های سری اول برسه که صدای جت میدن مال من وحشت ناکه صداش
دوستان کسی آیا جایی سراغ داره فن داخلی ps4 pro بفروشه جدا؟ مشکل صدای فن دارم سری های اول این مشکل رو دارن اگر سری جدید بندازم حل میشه
میدونم چی میگی
چنان غرشی میکنه که از ترس منفجر شدن کنسول باید از خونه فرار کنی
فن کنسولتو باید تمیز کنی.معمولا صدای زیاد فن بدلیل گرمای بیش از حدیه که تو کنسول جمع شده و راه تهویه نداره.. گرد وخاک راهای ورودی هوا رو بسته
اگه خودت بلدی باز کنی که هیچ ( ابزار مورد نیاز پیچگوشتی ستاره ای T9 و خمیر سیلیکون Deep Cool Z9). خمیر سیلیکون خیلی مهمه تاکید میکنم خیلی مهمه حتما باید همینی که گفتم باشه.سیلیکون بی کیفیت استفاده کنی تمیز کردن فن هیچ تاثیری نداره صدای فن چند برابر میشه.. پس فقط همینی که گفتم . کیفیتش عالیه.. البته قیمتش هم یکم گرونه من ۲ سال پیش خریدم ۷۰ هزار تومن الان نمی دونم چنده
اگر هم خودت نمیتونی باز کنی بده دست یه تعمیرکار برات باز کنه
از اول این مشکل رو داشتم کلا سری اول pro این طوریه،یبارم باز کردم خمیر خوب زدم ولی تاثیر آنچنانی نداشت،فنش نویز داره اذیت میکنه،توی یوتوب دیدم کسانی که مشکل منو داشتن فن جدید میخداختن طرحشم فرق میکرد مشکل کاملا حل میشد ولی هرچی میگردم فن داخلی گیرم نمیاد هیجا نمیفروشه
اگه ps4 pro داشتم بازیش میکردم ولی چون ندارم این بازی رو هم میزارم برا نسل بعد با ps5 بازیش میکنم انشالله
سونی بازی میسازه خیالم راحته از همه لحاظ عالین
جین میخواد تهشو بهمون نشون بده…ایول
الان هایپم برا گست از لستم بیشتر شده :inlove: امیدوارم شاهکار شه
شاهکار :yes: :yes:
سه مورد تو این بازی واقعا چشم نوازه و کاملا معلومه روش کار شده یکی کیفیت بافت ها دومی کیفیت Shadow یا همون سایه و مورد آخر هم field of view بازی یا همون میزان دید که توی متن بهش اشاره شد که از دور یه چیزی جلب توجه میکنه و میری سمتش کلا سونی حسن ختامش رو با دو بازی last part2 و ghost of tsushima در نسل ۸ به سرانجام میرسونه
واقعا هم از تمام توان کنسول ps4 بهره بردن و به صورت بهینه پیاده سازی کردن
بنظرم استاندارد های گرافیکی نسل هشتم رو یک قدم جلوتر میبره و یکی از برترین ها روی کنسول ps4 رو میتونیم ببینیم ..
میتونم صدای موتور جتو از الان بشنوم