Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا
Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا
Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا
Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا
Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا
Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا

Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است

محمد حسین کریمی
۱۱:۰۰ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا

جهان Ghost of Tsushima بزرگ‌ترین دنیای خلق شده توسط استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) خواهد بود و به نظر می‌رسد آن‌ها با استفاده‌ی صحیح از مناطق طبیعی وسیع قصد دارند در این اثر دنیای‌باز محتویات بسیاری قرار دهند.

آقای جیسون کانل، کارگردان بازی Ghost of Tsushima، در گفت و گویی با IGN اعلام کرد، محیط‌هایی که در رویداد State of Play به نمایش در آمد تنها قسمت کوچکی از جزیره‌ی سوشیما را به تصویر کشیدند و جهان بازی بزرگ‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. او در این باره گفت:

ما از دیدگاه هنری به سختی تلاش کردیم تا هر منطقه از بازی حس متفاوتی را به بازی‌باز منتقل کند. اگرچه ممکن است در حال حاضر چنین چیزی اغراق بزرگی به نظر برسد اما ما هیچ نشانه‌ای برای مناطق مختلف قرار نداده‌ایم و قصد داشتیم بازی را طوری طراحی کنیم که بازی‌باز با مشاهده کردن، مناطق مختلف را تشخیص دهد و نیازی به مشخص کردن آن‌ها نداشته باشد، به همین دلیل شاهد محیط‌های متفاوتی در این بازی خواهیم بود.

بنابر صحبت‌های آقای کانل، ممکن است این دنیای بزرگ در ابتدا برای بازی‌بازان جدید هولناک به نظر برسد‌، به همین دلیل آن‌ها برای بخش‌های تمرینی در محیط کوچک‌تری قرار خواهند گرفت تا با مکانیک‌های این عنوان آشنا شوند. کانل در ادامه توضیح داد:

برای داستانی به بزرگی داستان ما و برای اثری به عظمت بازی ما، این بسیار مهم است که مخاطب ابتدا ماجراجویی و داستان جین را درک کند. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که شما شخصیت او را به خوبی بشناسید و این که درک کنید چه اتفاقی برای جزیره‌ی سوشیما رخ داده است و به همین دلیل بازی‌باز را برای مدتی در محیط کوچک‌تری قرار می‌دهیم و زمانی که به نقطه‌ی داستانی و شناخت مورد نظر رسید آن را به محیط بزرگ‌تر وارد خواهیم کرد.

به طور حتم استودیوی ساکر پانچ برای جهانی به این بزرگی محتویات زیادی در نظر گرفته است. دو سبک مختلف از مبارزه، مدت زمان گیمپلی مناسب و داستان درگیرکننده مطمئناََ بازی‌بازان را برای مدت‌ها سرگرم خواهد کرد. حتی قابلیت Photo Mode بازی جذابیت آن را دوچندان می‌کند چرا که بر اساس تریلر منتشر شده، ساکر پانچ به ویرایش‌گر تصاویر این اثر قابلیت‌های بسیار جالبی اضافه کرده است که می‌تواند بازی‌بازان را برای مدت‌ها درگیر خود کند.

بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۷ جولای) به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا
Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا
Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا
Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا
Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا
Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا
Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا
Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Ghost Of Tsushima بزرگ‌ترین بازی Sucker Punch تا به امروز است - گیمفا