توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا

توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود

حسن اکرامی
۰۸:۳۰ ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا

Scorn عنوانی در ژانر وحشت بقا محسوب می‌شود که در پیش برد روایت داستان خود از عناوینی به مانند آثار H.R.Giger الهام می‌گیرد. این بازی ترسناک توسط استودیوی اب سافتور (Ebb Software) در حال توسعه است. هزینه‌ی ساخت این عنوان از طریق کمپین کیک‌استارتر (Kickstarter) تامین شد. این بازی در آخرین رویداد Inside Xbox شرکت مایکروسافت نمایشی داشت که جذاب و دیدنی بود. طبق اعلام استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Scorn، این بازی برروی اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. البته برای انتشار این بازی هنوز تاریخ مشخصی را در نظر نگرفته‌اند.

اخیرا در مصاحبه‌ای آقای لوبمیر پکلار (Ljubomir Peklar) کارگردان بازی Scorn، اظهار داشت که به عقیده‌ی وی بزرگترین جهش در سخت‌افزار نسل بعدی ارتقای چشم‌گیر قدرت پردازنده‌ی مرکزی خواهد بود و SSD‌ها، حتی آن‌هایی که معماری خاصی را دارند نمی‌توانند به این اندازه موثر واقع شوند.

وی در این باره افزود:

اکثر منتقدان و کارشناسان اعتقاد دارند که حافظه‌های SSD به عنوان یکی از برگ‌های برنده‌ی نسل بعدی محسوب می‌شوند. بله آن‌ها در بارگذاری بازی و انتقال بسیار سریع‌تر اطلاعات کمک شایانی خواهند بود اما می‌دانیم که بزرگترین ضعف نسل کنونی مربوط به پردازنده‌ی مرکزی می‌شد. باید در نظر داشت که قدرت پردازنده‌ی مرکزی بزرگترین جهش نسل بعدی خواهد بود.

در واقع می‌توان جهش از پردازنده‌های مرکزی Jaguar که در کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان استفاده شده‌اند به پردازنده‌های مرکزی Zen 2 را قدم بسیار بزرگی برشمرد و آن‌ را موثرترین اقدام رو به جلوی نسل بعدی دانست.

عنوان وحشت بقای Scorn فقط برای نسل بعدی توسعه خواهد یافت و توسعه‌دهنده‌ی این بازی علت آن را اینگونه بیان می‌کند:

ما نمی‌خواهیم Scorn را برروی کنسول‌های نسل فعلی بیاوریم؛ زیرا بسیار مشتاق هستیم تا بازی ما با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود. این امر بدون تلاش‌ زیاد ما و سخت‌افزار‌های نسل کنونی غیرممکن خواهد بود. با استفاده از سخت‌افزار‌های قدرتمند مشکلات بسیار کمتری خواهیم داشت و توسعه و بهینه‌سازی عناوین راحت‌تر انجام می‌گیرد. همچنین با استفاده از این امکانات می‌توان بسیار از اتلاف وقت جلوگیری نمود.

عنوان Scorn در تاریخ نامشخصی برروی کنسول اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر پخش شده از این بازی ترسناک را در رویداد Inside Xbox اخیر از این نشانی مشاهده نمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا
توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

توسعه‌دهنده‌ی Scorn: قدرت پردازنده‌ی مرکزی جهش بزرگ نسل بعدی محسوب می‌شود - گیمفا