طرح غیر رسمی کنسول پلیاستیشن ۴ از سبک سامورایی عنوان Ghost of Tsushima الهام گرفته است
پس از نمایش بازی Ghost of Tsushima در رویداد State of Play دیروز، به جرات میتوان ادعا داشت که اگر تا الان برای عرضهی این بازی هیجان نداشته بودید، اکنون یکی از مشتاقان و منتظران سرسخت این بازی شدهاید. شرکت سونی و استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) با این رویداد به طور دقیق به بازیبازان و علاقهمندان آنچه را که لازم بود نشان دادند و تقریبا در یک نمایش ۲۰ دقیقهای به مکانیسمهای مختلف اکتشاف، مبارزه و شخصیسازی پرداختند.
در این رویداد ما شاهد نمایش درخشان بازی Ghost of Tsushima بودیم و با مهارت بسیار بالای جین ساکای در مبارزات بازی آشنا شدیم. بعد از نمایش این بازی و برای بزرگداشت آن، کاربر توییتری XboxPope یک طرح مفهومی از کنسول پلیاستیشن ۴ را طراحی و منتشر کرد که از سبک مبارزهی سامورایی بازی Ghost of Tsushima الهام گرفته است.
در گذشته کاربر XboxPope برای کمک به بخش اکسباکس شرکت مایکروسافت برای طراحی یک کنترلر منحصر به فرد که از رنگهای پر جنب و جوش پاشیده شده برروی آن تشکیل میشد و طرح سادهی کنترل را بسیار چشمنواز میکرد همکاری داشته است. همچنین این کاربر در حساب خود طرحهای بسیاری از کنسول اکسباکس وان را دارد.
این کاربر در طراحیهای خود کنترلی با طرح Gears 5 و همچنین طرحهای زیادی از دو عنوان Cyberpunk 2077 و Halo Infinite برای کنسول اکسباکس وان دارد. او واقعا در هنر خود با استعداد بوده و تمام طراحیهای خود را با مهارت تمام انجام میدهد.
با این حال این بار کاربر XboxPope مهارت بالای خود را برای طراحی عنوان Ghost of Tsushima برروی کنسول پلیاسیتشن ۴ به کار برد. باید توجه داشت که در گذشته ساخت طرحهایی برای کنسول شرکت سونی اصلا مورد توجه وی نبوده است اما او در این باره عنوان داشت که این طرح را برای بزرگداشت نمایش گیمپلی این بازی در رویداد State of Play میسازد.
طراحی اژدهای سیاه برروی کنسول پلیاسیتشن ۴ و کنترلر آن باورنکردنی به نظر میرسد. نماد بازی Ghost of Tsushima و کلیدهای طلایی L1 و R1 نیز به خوبی به زیبایی هرچه تمامتر این کنترلر کمک کردهاند. اگر این طرح برای پلیاسیتشن ۴ منتشر شود بدون شک هواداران این سری به سرعت آن را تهیه خواهند کرد تا همیشه از زیبایی طراحی آن لذت ببرند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
یک چند تا نکته راجب این بازی بگم:
۱.اولین ایراد مسخره ای که من میبینم اکثرا از بازی میگیرن،اینه که میگن مخفی کاری بازی شبیه به سری AC هستش
خب اولا سری AC تو مخفی کاری یک گیمپلی ثابت داشته که از نسخه اولش تو اول نسل هفت تا نسخه آخر تو آخر نسل هشت ثابت مونده بدون حتی یک ذره تغییر(بالا رفتن از در و دیوار و assassinate کردن دشمن ها از بالا یا پشت)
هیچ مدل دیگه ای هم نمیشد این مخفی کاری رو تو بازی قرار داد اون هم در حالی که تو بازی سلاحت یک شمشیر کاتانا یا… و تیرکمان هستش
ظاهرا بعضی ها انتظار دارن تو بازی نامرئی بشی و و یک pistol با صدا خفه کن داشته باشی و مخفی کاری بازی اینجوری باشه
انصافا اگر میگفتید گیمپلی شبیه arkham knight هست قابل قبول تر بود تا این،چون المان chain assassinate که تو بازی نشون دادن،مشابهش توی arkham knight به اسم fear mode بودش
۲.بعضی ها هم از سیستم کامبت بازی ایراد میگیرن و میگن کشتن دشمن ها به شدت آسونه
اولا که اصلا ما تو بازی نمیدونیم با کدوم دکمه ضربات کانتر میشن و با کدوم دکمه حمله میکنه،یا اصلا skill خاصی برای اینکار تو بازی وجود داره یا نه،انصافا چطوری همچین چیزی میگید
دوم هم که همون طور که تو بازی دشمن ها با یک یا دو ضربه میمیرن،شخصیت اصلی هم این شرایط امکان داره واسش صدق کنه
در آخر هم در نظر بگیرید که کشتن دشمن ها آسون باشه،فکر میکنید اگر تو بازی توسط یک گروه ۲۰ نفره محاصره بشید که تو کلاس های مختلفی هستن و سبک حمله هر کدوم متفاوته(انتظار نداشته باشید که همه دشمن ها شبیه به هم باشن) و ۵ تاشون همزمان بهت حمله کنن و حتی فرصت بلند شدن از رو زمین هم بهت ندن،باز هم بازی آسونه؟؟؟
۳.راجب انیمیشن پرت شدن دشمن ها با تیرکمون هم اتفاقا کاملا طبیعی هستش همونطور که ری اکشن دشمن ها نسبت به بریده شدن اعضای بدنشون واقعی هستش
این نوع تیرکمان ها اسمشون half bow هست که ریشه ژاپنی دارن و تو بازی هم اتفاقا اسمشون همینه، و اندازه های مختلفی دارن
از ۲۱۲cm تا ۲۴۵cm اندازه خود کمان و اندازه تیر هاشون هم از کمتر از ۸۵cm تا بالای ۱۱۰cm میرسه(خودتون حساب کنید چه شدت ضربه ای همچین تیری داره و چقدر یک آدم رو میتونه پرت کنه)
پ.ن:تو بازی واقعا روی فیزیک همه چیز کار شده از چمن تا دشمن ها و فیزیک ضربه تیر ها و…
پ.ن۲:انصافا هم انقدر از روی هوا حرف نزنید و انقدر چرت و پرت برای هیتر بازی هایی که دارید در نیارید
برای کی توضیح میدی؟کسانی که به دزدان دریایی میگن شاهکار؟
باز یه نفر پیدا میشه میگه فورتزا گرافیکش از این بهتره
اساسین ژاپنی
شبیه ساز اسب سواری
شما هم سه نسل aa و aaa دو بعدی بازی میکردین از انحصاریهای سونی بد میگفتین چیز عادیه
شما همونایی نبودید که قبل اومدن daysgone هرکی میگفت جهان بی محتواست و نواوری نداره و… شما بهش میگفتین هیتر و پیش پینی متای ۹۰ به بالا رو میکردین؟؟ حالا هم هرکی به این بازی گیر بده میشه هیتر و ن.فهم وشماها حتما میفهمین؟ :no:
به امید بزرگ شدن :yes:
شما همونایی نبودید که قبل از مراسم اینساید باکس به به چه چه میکردین؟ حالا که گندش دراومد میگین اینا بازی های فرست پارتی مایکرو نیست…. به امید سر عقل اومدن :yes:
گندش درامد
اون همه بازی معرفی شد
هاهاهاها
الان سونی که ۱۴۴۰ رو نمیتونه اجرا کنه
الان سونی فقط دوتا بازی داره
وای خدا مردم از خنده
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Power your dreams
خب اصلا اینا فرست پارتی نبود…اون مراسم فرست پارتی تو تابستون قراره برگزار بشه و این فقط برای چنتا گیمپلی بود….همین کسیم که به به و اینا میکرد نمیدونسته که اینساید ایکس باکس همینه…چیز خاصی توش نمیبینی مثل همین استد او پلی سونی ….
عزیزم همین الان Gaming My Life تایید کرد حرفمو…. :rotfl:
به امید سر عقل اومدن :yes:
درسته استاد همیشه حق با شماست هیچ جوره هیچ وقت xbox اشتباه نمیکنه جز سه نسل قبل
شما هنوز فرق بازی مستقل و فرست پارتی رو نمیدونی.سکوت پیشه کن لطفا :no:
((قبل اومدن daysgone هرکی میگفت جهان بی محتواست و نواوری نداره و… شما بهش میگفتین هیتر))
خوشم میاد اکثر شما ها جواب خودتون رو میدید
کسی که قبل از اینکه بازی عرضه بشه میاد میگه جهان بازی بی محتواست،از هیتر هم یکچیزی اونور تره
(هنوز بازی عرضه نشده و فقط چند تا تریلر و گیمپلی ازش بیرون اومده،طرف از کجا فهمیده بی محتواست؟؟؟)
بازی عرضه شد و تنها ایرادش باگ و بهینه سازیش بود،که الآن درست شده،یادم هم نمیاد منتقدی بخاطر محتوا ازش ایراد گرفته باشه
من امثال شما ها رو خوب میشناسم،مشکلتون اینه که که فکر میکنید هر کی از سونی تعریف کنه،فن بوی سونی هست و…
معمولا هم روزتون بدون ۲ تا فحش به برند playstation و قوطی گفتن،شب نمیشه
یاریستو بازی کن
چقدر زیباست
اصن این ژاپنیا تو صنعت گیم طلا هستند
هنوز به ژاپنیا شک دارین
سانکر پانچ ژاپنی نیست ولی ژاپنی ها خیلی زحمت کشن براهمین اینقدر پیشرف کردن کارشون درسته
به به…چقدر شیکو خفنه…امیدوارم تایید بشه…اون اژدهای روی کنسول طرح برجستس…
دستش چی میگه…نماد بازیو هنرمندانه بین دکمهها قرار داده…
در کل خیلی نابو خفنه…
خدای من چقدر قشنگه…. 😯
woooow فوق العاده س 😎 😎
امیدوارم سونی میخاد باندل بزنه این طرح و به کار ببره معرکس واقعا این کنسول و داشته باشی خود گوست هم بازی کنی دیگه چی باید بخای از دنیا ؟ اها ی ps5 :rotfl: 😀
پس از نمایش بازی Ghost of Tsushima در رویداد State of Play دیروز، به جرات میتوان ادعا داشت که اگر تا الان برای عرضهی این بازی هیجان نداشته بودید، اکنون یکی از مشتاقان و منتظران سرسخت این بازی شدهاید.
چرا از طرف ما صحبت میکنید فن بوی بازی دتره از این سایت ….
نه گرافیک داشت تکسچراش ماله چهار سال پیش بود
نه گیم پلی
نه مبارزه
نه………
شبیه ساز اسب سواری تو دستو کوه
این بازیو مجانی هم بدن من سمتش نمیرم اخه
نظر من این بازی اشغاله
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
از جانب گیمر ها صحبت نکنید فن بوی ها :blush:
باز خودتو جمع بستی…. :rotfl:
چه خبر از شبیه ساز ابمیوه گیریتون
ساخته سانتا مونیکا
WATTAM
متا ۷۳
تاریخ انتشار
۲۰۱۹
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
۱- پلیاستیشن ۲ (سونی): ۱۵۵ میلیون 😎
۲- کنسول DS (نینتندو): ۱۵۴.۰۲ میلیون
۳- گیمبوی، گیمبوی کالر (نینتندو): ۱۱۸.۶۹ میلیون
۴- پلیاستیشن ۴ (سونی): ۱۱۰ میلیون 😎
۵- پلیاستیشن ۱ (سونی): ۱۰۲.۴۹ میلیون 😎
۶- کنسول Wii (نینتندو): ۱۰۱.۶۳ میلیون
۷- پلیاستیشن ۳ (سونی): ۸۷.۴ میلیون 😎
۸- ایکسباکس ۳۶۰ (مایکروسافت): ۸۴ میلیون :rotfl:
۹- گیمبوی Advance (نینتندو): ۸۱.۵۱ میلیون
۱۰- کنسول PSP (سونی): ۸۱ میلیون
۱۱- کنسول ۳DS (نینتندو): ۷۵.۷۱ میلیون
۱۲- کنسول NES (نینتندو): ۶۱.۹۱ میلیون
۱۳- سوییچ (نینتندو): ۵۵ میلیون 😎
۱۴- کنسول SNES (نینتندو): ۴۹.۱ میلیون
۱۵- ایکسباکسوان (مایکروسافت): ۴۶.۹ میلیون :rotfl:
:rotfl: :yes:
چه خبر از یاریس متا ۱۷
یا چه خبر از کرک داون
یا بیلدینگ ایج ساخته نینجا تعوری
چه خبر از دلفین
چه خبر از فایتر ویتن
بخدا که هنوز ۱۵ سالت نشده و جاى سفت نشا**** :kissed:
سنشمو از کجا دیدی
………………………
😯 😯 :rotfl: :rotfl:
خودتو با ما جمع نبند
منم اگه سه نسل بازی دو بعدی و aa و بازیهای aaa سه ساعته بازی میکردم مثل شما میشدم ولی خوشبختانه پلتفرم من playstation هست
WATTAM 73
DAYS BUG 70
DTHS 70
GOW AC 80
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :smug: :yes: :no:
نسختو عوض کن
بازیش خوبه فقط اونایی که بد میگن الان داغن نمیفهمن مواظب حرفاشون باشن که اگه یه روزی بازیش کردن لذت بردن روشون بشه بیان در موردش حرف بزنن
یکی از شاهکار های نسل ۸.
شاهکار های نسل هشت:خدای جنگ،رددد،آنچارتد۴،هواریزن زیرو دان،فورزا هوریزان۴،فورزا موتر اسپورت آخرین نسخه اش،کال آف مودرن وار فار،لست۲،گوست آف سوشیما،سایبر پانک و بنظرم دیترویت بیکام هیومن،دث استرندینگ و یه چند اثر دیگه که الان یادم نمیاد ولی اینایی که گفتم واقعا نمیشه فراموششون کرد
یعنی ویچر و بلادبورن یادت نمیاد ؟
داداش ویچر و بلادبورن رو خیلیها بازی نکردن و اتفاقا براشون جالب نبوده ولی منم با شما موافقم واقعا ویچر فراموش نشدنیه و اصلا کسیکه بازی کرده نباید هم فراموشش کنه چونکه ویچر فقط یه بازی نیست و گرالت حالا حالاها تو ذهنهای اوناییکه بازیش کردن میمونه
ب نظرم این که میگن بازی ممکنه زیاد اسون باشع درست نیست چن سخت بودن یا نبودن بازی یه چیز شخصیم میتونه باشع مهارتت بالا بره تو بازی خب معلومه دشمنای ساده رو راحت قلع و قلم میکنی ولی کلا در مرد سختی تا خدت بازب نکنی نمیشه زیاد چیزی گفت به حر حال من ک خیلی منتظر این بازیم
تنها نکته نگران کننده این بازی واسه من ، ماموریتای تکراری و زیادش خواهد بود که ممکنه به تجربه کلی آسیب بزنه، چیزس واقعا ساکرپانچ توش لنگ میزنه ، امیدوارم حداقل این اشتباه رو تو این شاهکار هنری انجام ندن….. HUD بازیم خیلی شبیه به سکیرو میزد ولی خوب واقعا توش خوش سلیقگی طراحان دیده میشد و اینکه مکانیزم پیدا کردن راه به واسطه محیط اگه خیلی خوب پیاده بشه ، با یه تحول در زمینه عناوین opennig enviroment باشیم :rose: :rose:
طرح روی دسته و وسط کنسول بی نهایت فوق العادست تا الان انقدر از یک باندل خوشم نیومده بود
طرح روی دسته و وسط کنسول بی نهایت فوق العادست تا الان انقدر از یک باندل خوشم نیومده بود :inlove:
آخ آخ چه چیزی دمش گرم