سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا
سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا
سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا
سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا
سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا
سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا

سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند

حسین بابایی
۱۳:۰۰ ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا

از زمان معرفی کنترلر کنسول پلی‌استیشن ۵ که DualSense نامیده می‌شود، سازندگان بازی‌های مختلف درباره‌ی ویژگی‌های این کنترلر و چگونگی استفاده از آن‌ها در عناوین خود صحبت کرده‌اند. اکنون نوبت سازندگان بازی Observer: System Redux رسیده است تا نظر خود را در رابطه با این کنترلر بیان کنند. همراه گیمفا باشید.

مدتی پیش استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) نسخه‌ی جدیدی از بازی وحشت سایبرپانک خود معرفی کرد. این نسخه Observer: System Redux نامیده می‌شود و بازسازی بازی Observer به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد؛ عنوانی که علاوه بر بهینه‌سازی گرافیکی بازی اصلی، محتوای داستانی جدیدی را نیز به آن اضافه می‌کند. این تنها ویژگی‌های این نسخه‌ی بازسازی نیست و این بازی از برخی قابلیت‌های منحصربه‌فرد پلی‌استیشن ۵ بهره خواهد برد.

توسعه دهندگان در استودیوی Bloober Team به‌طور خاص به‌دنبال استفاده‌ی ترکیبی از دو قابلیت بازخورد لمسی و تریگر‌های تطبیقی هستند تا فضاسازی این بازی ترسناک را به درجه‌ی بالاتری از وحشت برسانند. در جریان مصاحبه‌ای که مدیر پروژه‌ی بلوبر تیم، سیمون ارگامانسکی (Szymon Ergmanski) با وبسایت gamingbolt داشته است، از کاربرد این دو قابلیت می‌گوید:

به نظر می‌آید قابلیت‌های بازخورد لمسی و تریگر‌های تطبیقی فرصت خوبی را در اختیار ما قرار ‌دهند تا اطلاعات بیشتری را درباره‌ی محیط اطراف فراهم کنیم. موضوعی که برای هر کارآگاهی (شخصیت اصلی بازی یک کارآگاه است) مهم به حساب می‌آید و حتی می‌تواند تجربه‌ای تعلیق‌زاتر به وجود بیاورد؛ تجربه‌ای که فراتر از آن را در ژانر وحشت نمی‌توانید تصور کنید. ما حتما از این دو قابلیت برای فضاسازی این بازی استفاده خواهیم کرد. فضاسازی تاریکی که همین حالا هم در نسخه‌ی اورجینال Observer در دسترس است.

پیش از این نیز استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) که به‌خاطر بازی Until Dawn نزد بازی‌بازان شهرت دارد، از هیجان خود برای بهره‌گیری از قابلیت‌های این کنترلر در عناوین آینده خود گفته بود. این اظهارنظر‌های تحسین آمیز با واکنش طراح بازی Dying Light 2 تکمیل شد؛ زمانی که او از DualSense به عنوان “یکی از بهترین‌های تاریخ” یاد کرد.

بازی Observer: System Redux تعطیلات همین امسال برروی پلی ‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس عرضه خواهد شد. در جریان مراسم Xbox 20/20، عنوان ترسناک دیگری از استودیوی بلوبر تیم برای اکس‌باکس سری اکس معرفی شد که The Medium نام دارد و در تعطیلات سال نوی میلادی به صورت انحصاری برای کنسول اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا
سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا
سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا
سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا
سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا
سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا
سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازندگان Observer: System Redux از تاثیر قابلیت‌های DualSense در خلق تجربه‌ای تعلیق‌زا می‌گویند - گیمفا