استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز برای استفاده از قابلیت‌های DualSense در بازی‌های آینده‌ی خود هیجان زده است - گیمفا
استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز برای استفاده از قابلیت‌های DualSense در بازی‌های آینده‌ی خود هیجان زده است - گیمفا
استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز برای استفاده از قابلیت‌های DualSense در بازی‌های آینده‌ی خود هیجان زده است - گیمفا
استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز برای استفاده از قابلیت‌های DualSense در بازی‌های آینده‌ی خود هیجان زده است - گیمفا

استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز برای استفاده از قابلیت‌های DualSense در بازی‌های آینده‌ی خود هیجان زده است

حسن اکرامی
۲۰:۱۵ ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز برای استفاده از قابلیت‌های DualSense در بازی‌های آینده‌ی خود هیجان زده است - گیمفا

استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games)، توسعه‌دهنده‌ی عنوان محبوب Until Dawn برای کنسول پلی‌استیشن ۴ از تجربه‌ی کار کردن با قابلیت‌های ویژه‌ی کنترلر DualSense اطلاعاتی به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد این استودیو تلسط کاملی بر قابلیت‌های این کنترلر پیدا کرده باشد.

مدیر عامل استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز پت ساموئلز (Pete Samuels)، در مصاحبه‌ای که در مورد بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope انجام گرفت از هیجان اعضای این استودیو برای استفاده از قابلیت‌های کنترلر DualSense در بازی‌های آینده صحبت کرد. وی همچنین توضیح داد که توسعه‌دهندگان از قبل در مورد اینکه چه استفاده‌هایی از این کنترلر خواهند کرد، به تبادل نظر پرداخته‌اند.

ساموئلز در مورد نزدیک‌ شدن هرچه بیشتر بازی‌بازان به شخصیت‌های درون بازی با استفاده از ویژگی‌های لمسی DualSense این‌گونه اظهار نظر کرد:

قابلیت‌های لمسی این کنترلر به ما کمک خواهد کرد به میزانی که انتظار داریم، بازی‌بازان به شخصیت‌های درون بازی نزدیک شده و بین آن دو حس وابستگی ایجاد شود.

این استودیو با برخی از قابلیت‌های صوتی این کنترلر نیز کار کرده است. ساموئلز در این باره می‌گوید:

کنترل‌های صوتی که قبلاً انجام دادیم مربوط به واقعیت مجازی (VR) بودند، بنابراین این کنترل‌ها برای حالت اول شخص صورت می‌گرفتند. در واقعیت مجازی بسیار منطقی است که حس کنید با صدای خودتان در حال تصمیم‌گیری و پیش‌بردن بازی هستید؛ زیرا واقعا شما در نقش شخصیت اصلی بازی قرار گرفته‌اید اما در حالت شخص سوم این حس کمتر به شما القا می‌شود. ما هم‌اکنون در حال تصمیم‌گیری در مورد اقداماتی در این زمینه هستیم، اقداماتی که باید با استفاده از قابلیت‌های کنترلر DualSense انجام گیرند.

رئیس استودیوی سوپرمسیو گیمز تنها کسی نیست که از دیدن قابلیت‌هایی که کنترلر DualSense برای نسل بعد به ارمغان خواهد آورد، هیجان‌زده شده است. پیت هاینس (Pete Hines) مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت بتزدا (Bethesda)، نیز تجربه‌ی خود از کار کردن با کنترلر پلی‌استیشن ۵ را “بسیار تاثیرگذار” می‌داند.

پروژه‌ی بعدی استودیوی سوپرمسیو گیمز عنوان The Dark Pictures Anthology: Little Hope است که در تاریخ نامشخصی، تابستان امسال برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز برای استفاده از قابلیت‌های DualSense در بازی‌های آینده‌ی خود هیجان زده است - گیمفا
استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز برای استفاده از قابلیت‌های DualSense در بازی‌های آینده‌ی خود هیجان زده است - گیمفا
استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز برای استفاده از قابلیت‌های DualSense در بازی‌های آینده‌ی خود هیجان زده است - گیمفا
استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز برای استفاده از قابلیت‌های DualSense در بازی‌های آینده‌ی خود هیجان زده است - گیمفا
استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز برای استفاده از قابلیت‌های DualSense در بازی‌های آینده‌ی خود هیجان زده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

استودیو‌ی سوپرمسیو گیمز برای استفاده از قابلیت‌های DualSense در بازی‌های آینده‌ی خود هیجان زده است - گیمفا