شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا
شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا
شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا
شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا
شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا
شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا

شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند

مهدى قانع‌پسند
۲۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا

به تازگی آقای آرون گرین‌برگ (Aaron Greenberg)، مدیر ارشد بخش بازاریابی بخش اکس‌باکس و آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، کارگردان بازی Assassin’s Creed Valhalla بابت نمایش‌های کوتاه‌تر از انتظار خود از طرفداران عذرخواهی کرده و قول جبران آن را داده‌اند. با ما در ادامه‌ی خبر همراه باشید تا به جزئیات تکمیلی این موضوع بپردازیم.

روز پنج‌شنبه بود که اولین کنفرانس نسل‌ نهمی شرکت مایکروسافت با وعده‌ی نمایشی از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla برگزار شد؛ اما با کمال تعجیب ما تنها شاهد نمایش یک دقیقه‌ای از این عنوان بودیم. این موضوع باعث ناامیدی و نارضایتی بسیاری از طرفداران شد.

اما موضوع تنها به بازی Assassin’s Creed Valhalla ختم نمی‌شود. عده‌ی دیگری از طرفداران بابت بیش از حد کوتاه بودن کنفرانس Inside Xbox گله‌مند بودند؛ زیرا این موضوع باعث شد، نتوان آنطور که باید، نمایش کاملی از گیم‌پلی بازی‌های حضور یافته در کنفرانس را برروی کنسول اکس‌باکس سری اکس شاهد باشیم. اگرچه اکثر ویدئوهای منتشر شده در یوتویوب (YouTube) مخالفین خود را داشته و تعدادی دیس‌لایک (Dislike) دریافت می‌کنند، اما ویدئوی نمایش Xbox 20/20 بیش از ۳۳ هزار دیس‌لایک (در برابر ۴۴ هزار لایک) دریافت کرده است؛ این موضوع نشان‌دهنده آن است که طرفداران بیش از حد معمول از این کنفرانس و  نوع به نمایش‌ درآمدن بازی‌های حاضر در آن ناراضی بوده‌اند.

این نوع نارضایتی‌ها در صنعت بازی کم اتفاق نمی‌افتند، و معمولاً در این شرایط توسعه‌دهندگان با بی‌اعتنایی از کنار آن‌ها عبور می‌کنند؛ اما واکنش سریع و صریح مایکروسافت و یوبی‌سافت به این موضوع، باعث به نمایش درآمدن تواضع این دو شرکت نسبت به اتفاق رخ داده، شده است.

آقای اشرف اسماعیل، کارگردان بازی Assassin’s Creed Valhalla صراحتاً انتقاد طرفداران نسبت به نمایش این بازی را پذیرفته و از آن‌ها عذرخواهی کرده است. ایشان با بیان این موضوع که طرفداران ما شایسته‌ی نمایش‌های بسیار بهتری هستند اظهار داشتند که یک بازاریابی بسیار گسترده‌ای پیش روی عنوان Assassin’s Creed Valhalla قرار دارد که در آن گیم پلی این بازی به همان روشی که طرفداران به آن علاقه دارند نمایش داده خواهد شد.

معمولاً کمتر شاهد بازخورد خشونت‌آمیز طرفداران نسبت به کوتاه بودن زمان نمایش یک بازی هستیم. اما دلیل اینکه این‌بار طرفداران بسیار از این موضوع اظهار نارضایتی کردند، به کار بردن واژه‌ی “گیم‌پلی” به جای “تریلری از گیم‌پلی بازی” در اکثر نمایش‌های روز پنج‌شنبه‌ی شرکت مایکروسافت بود.

به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین مشکل کنفرانس مایکروسافت وعده‌هایی بوده که این شرکت نتوانسته است به درستی از عهده‌ی آن‌ها بربیاید. آقای آرون گرین‌برگ در اکانت توییتر (Twitter) خود، اشتباهشان مبنی بر ایجاد انتظارات نابه‌جا در طرفداران را قبول کرده و گفته است که از این موضوع به خوبی درس گرفته‌اند.

در پایان شما می‌توانید نگاهی به لیست عناوین Smart Delivery کنسول اکس‌باکس سری اکس که تاکنون برای آن تأیید شده‌اند داشته باشید. همچنین شما می‌توانید اولین قسمت از برنامه‌ی Xbox 20/20 را از این لینک دانلود کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا
شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا
شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا
شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا
شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا
شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا
شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

شرکت مایکروسافت و یوبی‌سافت بابت زمان کوتاه نمایش‌هایشان عذرخواهی کردند - گیمفا