شایعه: طراح سابق رترو تصاویر مفهومی بازی کنسل شده از سری The Legend of Zelda را منتشر کرد
همانطور که میدانید، استودیوی رترو (Retro Studios) هماکنون سخت در حال کار برروی بازی مورد انتظار Metroid Prime 4 است. اما ظاهراً این استودیوی محبوب چندین سال پیش برروی یک نسخه از سری The Legend of Zelda نیز کار کرده بود. به تازگی یکی از طراحان سابق رترو تصمیم گرفته است تا تصاویر مفهومی مربوط به این پروژه را منتشر کند.
به گزارش وبسایت Shinesparkers، این تصاویر توسط آقای سمی هل (Sammy Hall)، طراح سابق استودیوی رترو، طراحی شدهاند. لازم به ذکر است که این شخص در ساخت بازیهای Metroid Prime 3: Corruption و Donkey Kong Country Returns نیز نقش داشته است.
با توجه به توضیحات سمی هل در وبسایت ArtStation، این تصاویر مفهومی متعلق به مراحل پیش تولید یک بازی کنسل شده از سری The Legend of Zelda هستند که استودیوی رترو در بین سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ برروی آن کار کرده بود. این بازی اکشن/نقش آفرینی ژاپنی قرار بود «۱۰ برابر عجیبتر» از دیگر عناوین مجموعه باشد. وقایع این عنوان کنسل شده در «پایان بد» بازی The Legend of Zelda: Ocarina Of Time جریان داشت و به سفر آخرین Sheikah میپرداخت؛ آنهم زمانی که Dark Gerudoها در حال به دنیا آوردن Ganon بودند.
در ادامه میتوانید تعدادی از تصاویر مربوط به این پروژه را مشاهده کنید:
علاوه بر این، ظاهراً رترو در بازهی بین ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ نیز قصد داشته است تا یک بازی با محوریت شخصیت Boo از سری Super Mario را برای کنسول نینتندو دیاس عرضه کند. طبق تصاویر منتشر شده، به نظر میرسد که این بازی دارای مکانیک تسخیر بود و به شما احازه میداد تا کنترل چیزهای مختلفی را به دست بگیرید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
سحر خیز شدی مرصاد 🙂
راستش اینو دیشب آماده کردم 😉
به نظرم باید یک همچین بازی رو باید بسازند.
تا به همه نشون بدند که zelda بازی کارتونی نیست؟؟؟؟
هر وقت کسی همچین چیزی میگه میخوام برم …….
نسخه های Twilight Princess و Majoras Mask تا حد زیادی فضای تاریک و جدی دارن پیشنهاد میکنم بازیشون کنی اولی برای Wii U و دومی برای ۳DS بازسازی شدن شبیه سازهاشونم موجوده
عاشق بازی های سوئیچ هستم چون کارتونین.مام رو ایکس باکس بازی کارتونی زیاد داریم خیلی حال میده :-*
حیف شد،میتونستن در نوع خودشون جالب و عجیب باشن
کاش حداقل از ایده هاش استفاده میکردن مثل محیط ها مثلا تصویر sammy-hall-horntown
نمیدونستم نهایت جرات و نوآوری یعنی تغییر استایل گرافیکی….
حالا اینم منتشر نشد که بگم این..خلاصه جرات نکردن و کنسل شد.گرچه بنظرم جرات و ریسک کردن یعنی اینکه بزنی به کل(هسته) یه فرانچایز محبوب بکوبی و از نو بسازی نه فقط گرافیکشو نمونه به روزشم گاد اف وار
پس میکاسا جان لطفا اروم باشو قیمه ها نریز تو ماستا(یه بازی فانتزی رو با یه بازی واقع گرایانه مقایسه نکن)
M4HD1
اولا تغییرات گرافیکی تنها یکی از صدها نوآوری زلداست
در ضمن همون تغییرات گرافیکی هم کم مهم نیستن:
…
و اره اتفاقا جرات میخواد بیای یه فرنچایز دارک مثل زلدا رو براش یه گرافیک فوق کارتونی سل شید بذاری
بعد تو نسخه ی بعدیش بری گرافیک تاریک بذاری دوباره
و همه ی نسخه ها هم مورد استقبال قرار بگیرن
در ضمن سل شید استفاده شده تو windwaker منبع الهام چندتا از بازی های دیگه هم بوده پس یه تغییر گرافیکی خالی نیست
vergil
اتفاقا زلدا فرنچایزیه که ده برابر گاد آف وار خودشو تغییر داده و تغییرات گاد آف وار اصلا قابل قیاس باهاش نیست
یه سری زلدا ها دو بعدین و دوربین از بالاست
کاملا معما های متفاوتی دارن ، سیستم مبارزاتی متفاوت و کلا فاز بازی یچیز دیگست
یکسری از زلدا ها سه بعدین
و تو اخرین نسخه زلدا اپن ورلد شد
هر نسخه از زلدا هم یه کانسپت جدید گیم پلی داشت
پس چیشد؟ هم گرافیک متفاوت، هم کانسپت گیم پلی جدید که خیلیاشون در تاریخ گیم سابقه نداشتن، و هم جهت دوربین متفاوت و اپن ورلد متفاوت
فقط کافیه windwaker رو با breath of the wild مقایسه کنی
میزان تفاوتشون از شباهتاشون بیشتره
اگه گاد آف وار یبار جرات کرده هسته ی خودشو تغییر بده( که البته نهایتا تغییراتش خلاصه شد به آوردن عناصر بازی از دارک سولز و tlou )، زلدا حداقل ۶بار اینکارو کرده و تغییراتشموثرتر بودن و خیلی از عناصری که آورده در تاریخ گیم سابقه نداشتن
و همه ی این نوآوریا بدون شعار دادن ، مسخره بازی و سایر کارایی کهناتی داگ انجام میده بدست اومده 😎
حالا چرا اعصابت بهم ریخته…. ناتی فقط ی تریلر دادا تلفات رو ببینید….