شکست شکارچیان | مروری بر نقدها و نمرات بازی Predator: Hunting Grounds
بازی Predator: Hunting Grounds مدتی پیش به صورت رسمی منتشر شد و حال میخواهیم نگاهی به نقدها و نمرات این اثر داشته باشیم.
Predator: Hunting Grounds عنوانی در سبک اکشن چندنفره است و استودیوی ایلفونیک (Illfonic) وظیفهی توسعهی آن را برعهده دارد. در این عنوان، بازیبازان میتوانند از میان دو گروه Predator و Fireteam یکی را انتخاب کرده و بسته به تیم انتخابی شما، یکی از دو زاویهی دید اول شخص و سوم شخص را در اختیار شما قرار خواهد داد. در طول هر مسابقه، یکی از بازیبازان نقش Predator و ۵ بازیباز دیگر نقش اعضای یک تیم که تلاش دارد از جنگل فرار کند را ایفا خواهند کرد. به عنوان شکارچی، تیم سازنده دوربین سومشخص را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید شکار خود را به راحتی پیدا کنید. علاوه بر این، سلاحها و امکانات مختلفی در اختیار فرد شکارچی قرار خواهد گرفت تا بتواند به روشهای مختلف شکار خود را از پا درآورد. لازم به ذکر است که سونی وظیفهی انتشار این بازی را برعهده دارد.
GamingTrend: 7.5/10
Predator: Hunting Grounds یک بازی چندنفرهی نامتقارن ۴ در برابر ۱ بازیباز است گروهی از سربازان به نام Fireteam در برابر Predatorها قرار میگیرند. گیمپلی این بازی در هر دو بخش لذتبخش است.
Game Informer: 7.3/10
اگر شما به دنبال تجربهی یک عنوان خوب از مجموعهی Predator هستید، این بازی میتواند تجربهی خوبی برای شما رقم بزند. به طرز جالبی، شاید بهترین راه حل تعامل شکارچیان با بشریت باشد.
Vandal: 7/10
این بازی از کمبود محتوا رنج میبرد و زمان Matchmaking بسیار طولانی است. انتظار میرود تیم توسعهدهنده با عرضهی بهروزرسانیهای مختلف، این مشکلات را برطرف سازد.
God is a Geek: 6.5/10
بازی Predator: Hunting Grounds با وجود برخی مشکلاتی تکنیکی، یک عنوان خوب در سبک تیراندازی آنلاین است. با وجود آنکه محتوا و حالتهای زیادی در این وجود ندارد، اما همچنان یک تجربهی سرگرمکننده را ارائه میدهد.
IGN Italia: 5.8/10
این بازی از کمبود محتوا رنج میبرد و در عین حال، مشکلات فنی و ساختاری نیز در آن وجود دارد. شاید تجربهی این بازی برای مدت زمان کوتاهی سرگرمکننده باشد.
- بازی Predator: Hunting Grounds با وجود سرگرمکننده بودن محتوای زیادی را ارائه نمیدهد. محیط بازی عالی است اما گرافیک تکنیکی آن ضعیف بهنظر میرسد. استودیوی ایلفونیک نیاز دارد تا محتوای بیشتری را به این بازی اضافه و مشکلات آن را برطرف نماید.
این بازی به طور کلی یک عنوان چندنفرهی متوسط است که از گرافیک ضعیفی رنج میبرد. ایدههای خوبی در بازی وجود دارد اما متاسفانه همهی آنها در مسیری اشتباه نابود میشوند.
Predator: Hunting Grounds به شما اجازه نمیدهد که از همهی قدرتهای فانتزی یک شکارچی استفاده کنید. بازی در لحظاتی کوتاه صحنههای اکشن بسیار هیجانانگیزی را به مخاطب ارائه میدهد، اما همهی آنها بسیار کم پیش میآیند. یک تجربهی همیشگی لذتبخشی وجود دارد که در جایی از این بازی خاک شده است.
بازی Predator: Hunting Grounds از نظر ظاهری در ارائه برخی از المانهای فیلم اصلی این مجموعه موفق است، اما مشکلات بسیاری در این عنوان وجود دارند. طراحی ضعیف، مشکلات تکنیکی، باگهای مختلف و کمبود محتوا به تجربهی بازی صدمه زده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
از همون اول انتظار نمره بالا ازش نمیرفت با توجه به سابقه سازندش
در سکوت معرفی شد و در سکوت منتشر شد
و باز مثل همیشه بازی نصفه ساختن با این توجیه که در آینده کامل میشه و کلی محتوا بهش اضافه میشه
از اول گفتن این به جایی نمیرسه.گفتن نسازید و از اول مشخص بود محکوم به شکست است.الآن ۳ میلیارد دلار خرج دث کردن چقدر فروش داشت خیلی کم هزینه های سرشار تبلیغات چی شد بازی به شکست انجامید.چند میلیون کالکتور روی دست سونی موند.
داداش سه میلیارد دلار؟!میشه با این عدد حداقل دوازده تا گادآو وار ساخت یا ۱۵ تا آنچارتد
سونی معمولاً برای بازیهاش خرج میکنه ولی چون زنجیره ی قدرتمندی در این زمینه داره کلی هزینه تولیدش میاد پایین مثلا:
کیت توسعه نمیخرن! تلویزیون نمیخرن!تجهیزات استودیویی نمیخرن،دوربین فیلم برداری و تجهیزات سی جی و موشن کپچر نمیخرن
درسته خود شرکت تولید میکنه و هزینه برداره ولی خیلی پایین تر از خرید از شرکت دیگست! سونی هزینه تبلیغات روی کنسول نداره و از طرفی یک بازار هدف داره و اون بازار مختص خودشونه!
dragon 313@
۳میلیارد که خیلی گفتی
فکر کنم بیشترین خرج برای یه بازی نزدیک ۶۰۰ یا ۷۰۰ میلیون دلار بوده اگه اشتباه نکنم
Kenji-ehsan@
اما اینایی که گفتی برای هزینه اینارو هر استودیو ۱ بار میده
یکی از بزرگترین هزینه ها حقوق کارمند هاست
هر چی مدت زمان ساخت بازی بیشتر بشه این هزینه هم بیشتر یعنی باید حقوق بیشتری بدن
نکته بعدی هم حق لایسنس هست
لایسنس اهنگ لایسنس برند لایسنس خودرو لایسنس اسلحه
مثلآ اگه تو بازی شما یه اسلحه مگنوم ببینید برای اینکه شرکت سازنده پول داده واسه حضور این اسلحه تو بازی
یا GTA V میبینید خودروهایی مثل لامبرگینی و بوگاتی و … نداره چون اگه میخواست لایسنس تمام اینارو بگیره خودش کلی پول میشد
به نظرم سونی خیلی بیشتر از نینتندو و ماکرو تبلیغ میکنه و هزینه تبلیغ میده
تو یوتوب من هنوز تبلیغ ماکرو یا نینتندو ندیدم ولی تا دلتون بخواد تبلیغ سونی هست
اما مشخصا فروش دث خوب نبوده توقع هم ندارم رو pc هم خوب بفروشه
ولی حداقل بخش بزرگی از هزینه هارو پوشش میده و سود رو بیشتر میکنه
این ۳ میلیاردو منم خوندم و گفتن بیشترش برا خرج تبلیغات و بازیگراش بوده و گندی بزرگ شد
اینم که نسخه کالکتوراشون رو دستشون باد کرده رو بازم خوندم و میدونم درسته
حالا خوبه موقع تریلر معرفی ش سونی فن ها داشتن ما رو….. که وای انحصاری شاهکار اول شخص هم نداشتیم که معرفی شد. خدایا بنازم کارتو
فکر نکنم هیچکسی همچین حرفی زده باشه
از اول مشخص بود بازی موفقی نمیشه
خب بامزه این که انحصاری سونی نیست!سازنده سونی نیست پابلیشر سونی نیست!کلا به سونی مربوط نیست این بازی!!!صاحب اثر ترجیح داده روی کنسول سونی عرضه کنه بازی رو!
پس اینقدر به دث استرندینگ و گاد فال هم انحصاری نگید
اونا ناشرش سونیه و سودش تو جیب سونی میره
کل بودجه اینو سونی داده
سی اف سیوز و بلیدینگ اج هر دوتا متاشون از این بالاتره :rotfl:
آخ که چه متایی گرفته البته که زیاد عدد مهم نیست برا من و خیلی ها…چون PS4 حرفی نیس درستش هم همینه ولی اگر این انحصاری ایکس باکس ترول ها چکار میکردن کو شعور فرهنگ..
Crackdown 3 جلو این بازی شاهکار حساب میشه.
البته با توجه به سابقه ناشر کسی متعجب نمیشه، سال ۲۰۱۹ خیلی از این نمرات دیدیم.
اگر مثل بخش مولتی کراسیس ۳ میساختنش الان نمرش این نبود
جالبه کسانی که میومدن بلیدینگ ایج رو مسخره میکردن الان کجا هستن ؟
دوست عزیز سونی فقط وظیفه انتشارش رو داشته
چه ربطی به انحصاری های سونی و بلیدینگ ادج داره ؟
علاوه بر انتشار کل هزینه ساخت بازیم داده
هیچ کجا. ما اگر این بازی متای زرد رو داریم کلی بازی بالای ۹۰ و نزدیک ۹۰ هم داریم.شما چی دارید؟ یک فورتزا فقط بالای ۹۰ هستش یک اوری که اون همه به امسال برای سوئیچ میاد.بقیه اش هم غیر از گیرز های نمره کیلویی زیر ۸۰ و متای زرد
جوک سال
جنگ رسانه ای سونی فقط تو
نمره کیلویی ؟
گیرز ؟
این بازی هایی که نام بردی سازندشون ایکس باکس گیم استدیو هستن
این بازیا خارج از نمره و متا شاهکارهایه صنعت گیم هستن اون از گیرز که گرافیکش مثال زندیه و این بازی باعث تحول بازی هایه …..
فورزا که نیازی ب تعریف نداره
اوریم که شاهکاره
چند روز پیشم گیرز تاک… امد رو لب تابم زدمش با گیم پس شاهککار
سونی که خدای جنگ داره و لست بقیه بازی هایه انحصاریش من یکی حال نمیکنم
شما بورو شبیه ساز پیاده رویتو بازی کن
منم میرم گیرز تاکتیک میزنم
شما بورو گرند توریزمو بزن من فورزا
شما خدای جنگ من گیرز
نیازی به توهین و کوبیدن کمپانی ها نیست
از کوبیدن یک کونسولی که دارن بعضی ها و حال بد کردن هیچی بهت نمیرسه
کارما داره
حواست باشه به حرفات همیشه
اون کارما خیلی کارا ازش بر میاد …….. دیدم که میگم
دقت کردی هرجا کامنت میزاری چقد منفی میگیری ؟
بهت بر نمیخوره ؟
تو دنیایه واقعیم همینه ؟
دوست عزیز، اگه بهت یه ایکس باکس وان ایکس با بهترین بازی های اکس باکس و اشتراک آلتیمیت یک ساله هم بهت بدن، بازم به اکس باکس می گی جعبه؟ بازم مال ما مال شما می گی؟
کلا آدم باید همه ی کنسول ها رو داشته باشه که بتونه غیر مغرضانه نظر بده راجع بهشون
سلام من کامپیوتر دارم نیازی به جعبه نیست با بازی هاش هم حال نمیکنم.فقط یک گیرزش خوبه
سلام بچه ها چطوره این بازی ؟؟ بخرم یا نع؟
بهش امیدوار بودم
انحصار پشت انحصار :inlove:
تو اپیکم هست