Assassin’s Creed Valhalla قصد تلف کردن زمان شما را ندارد
به نظر میرسد که بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است یکی از بزرگترین ضعفهای نسخههای قبلی این سری یعنی Odyssey و Origins را از بین ببرد.
دیروز بود که تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد و اعلام شد که در برنامه Inside Xbox از گیمپلی این بازی رونمایی خواهد شد. امروز همچنین اطلاعات و جزئیات زیادی از این بازی منتشر و اعلام شد که تیم سازنده حدود دو سال و نیم است که روند ساخت بازی را شروع کردهاند. با اینکه زمان زیادی تا انتشار بازی باقی مانده است، طرفداران برای تجربهی آن دست از پا نمیشناسند. اما یکی از موارد آزاردهندهای که در نسخههای Origins و Odyssey وارد این سری شد، این بود که شما برای انجام برخی از ماموریتها باید سطح خود را ارتقا میدادید و مجبور به انجام برخی از ماموریتهای خسته کننده و بیهوده میشدید.
به تازگی مدیر نوآوری این بازی، اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، در مصاحبهای گفت که بازیبازان در Assassin’s Creed Valhalla آزاد خواهند بود که روند داستان اصلی را پیش ببرند یا اینکه به انجام ماموریتهای فرعی بپردازند و دیگر مجبور نخواهند بود تا برای آزاد کردن یک مرحلهی خاص داستانی، ساعتها مشغول انجام فعالیتهای فرعی شوند.
تمرکز ما در Valhalla این است که به بازیبازان اجازه دهیم تا محتوای مورد علاقهی خود را تجربه کنند. لازم است که برای باری دیگر بگویم، ما یک دنیای جذاب را در عصر تاریک انگلستان و نروژ ساختهایم. در هر صورت، شما میتوانید در هر زمان به نروژ بروید و بلافاصله به انگلستان برگردید. ما قصد داریم تا به بازیبازان این آزادی عمل را بدهیم که محتوایی را که به آن علاقه دارند را تجربه کنند. این راهی است که ما برای بالانس کردن بازی انتخاب کردهایم.
پس اگر بازیبازان بخواهند فقط بر روی داستان تمرکز کنند، هیچ مشکلی نیست؛ اگر بخواهند زمان خود را بر روی ساخت و ساز و ماموریتهای فرعی بگذارند، باز هم مشکلی نیست. این مساله همیشه در اولویتهای اصلی ما بوده است که به بازیبازان این قابلیت را بدهیم که هر طور دوست داشتند به تجربهی بازی بپردازند. این داستان شخصی ایور (Eivor) است و ما تمام تمرکز خود را برروی آن گذاشتهایم. پس اگر بازیبازان نیز بخواهند که داستان او را به همراه تمام پیچ و خمهای آن تجربه کنند، تصمیم با آنها خواهد بود.
گریند کردن یا کسب تجربه برای باز شدن برخی از قابلیتها و ماموریتها، یکی از ویژگیهای اعصاب خورد کن بازی Assassin’s Creed Origins بود که در نسخهی Odyssey به بالاترین حد خود رسید و برخی مواقع شما باید یک روز کامل را صرف انجام دادن ماموریتهای فرعی بی کیفیت میکردید تا بتوانید سطح خود را بالا ببرید. اما خوشبختانه Assassin’s Creed Valhalla روند جدیدی را در پیش گرفته است و دیگر خبری از تلف شدن زمان شما نخواهد بود.
Assassin’s Creed Valhalla قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برروی پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، اکسباکس وان، اکسباکس سری اکس، رایانههای شخصی و استدیا عرضه شود. همچنین لازم به ذکر است که نسخهی رایانههای شخصی این بازی در انحصار فروشگاههای اپیک استور و یوپلی خواهد بود.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- سیستم مورد نیاز بازی DOOM: The Dark Ages مشخص شد؛ عرضه با DRM دنوو
- دستیار کارگردان Assassin’s Creed Shadows از گنجاندن شخصیت یاسوکه در بازی دفاع میکند
- ترامپ دستور داد بخش DEI تمام آژانسهای دولتی آمریکا تا فردا تعطیل شود
نظرات
“همچنین بهترین تجربه این بازی بر روی xbox series x ارائه میشود” :inlove:
اتفاقا با دوئل سنس ps5 کشتن یحال دیگه داره
همتون ساکت فقط PC :rotfl:
من خودم pc دارم ولی خواهشا جو سایتو با فن بوی بازی خراب نکنید
درود بر تو
باو منم شوخی گفتم
دیدم دارن بحث چی بهتره رو راه میندازن ….
با xbox series x controller کلا بازی کردن ی حال دیگه داره.
Dual sense & 3d sound :yes: :yes: :yes:
بهترین تجربه از نظر گرافیک رویpcهست
طلف غلطه باید با ت بنویسی
نکته همینجاست . پس میخوان وقتمونو تلف کنن
به نظر می رسه با یه بازیه عالی طرفیم
به شرط داشتن مخفی کاری، :-(( این روزا جای یک بازی مخفی کاری بدجوری خالیه
نمی دونم چرا این نسل این جوری شد اون از کونامی که گند زد به متال اینم از یوبی سافت که اسپلینترسل نمی سازه این نسل بقیر از فانتوم پین باهیتمن دیگه مخفی کاری درست حسابی ندیدم امیدوارم از یوبی سافت یه حرکتی تو نسل بعد ببینم وگرنه به کونامی که امیدی نیست
بعد فانتوم پین دیگه مخفی کاری مخفی کاری نشد
داداش یه وایکینگ هیچ وقت قایم نمیشه 😀
خیلی عالیه.اینطوری گیمر خودش تصمیم میگیره چه ماموریت هایی رو انجام بده.یجورایی مثل GTA میشه.
این خیلی عالیه! به بهترین شکل هم توسط آقای اشرف اسماعیل در Assassin’s Creed Black Flag پیاده سازی شده بود، دنیای پر از فعالیت جانبی، از شکار ماهیهای عظیمالجثه بگیر تا پیدا کردن گنج و تجارت دریایی و… که میتونستی بدون انجام حتی یکیشون، بازی رو به پایان برسونی . امیدوارم که تو این عنوان هم بتونه به خوبی پیاده سازی شه
مثل اینکه این یارو اشرف اسماعیل تنهایی داره بازی میسازه . کارگردان ، مدیر نوآوری ، نویسنده و … همش خودشه
پ.ن.پ: فاز کوجیما ورداشته :rotfl: :rotfl: :no:
به عنوان گیمری که الان ۲۳ سالشه میگم دیگه مغزم روحم توانایی و کشش پلی کردن بازی های تکراری و بازی هایی که دو ساعت مکالمه بین دوتا کارکتر برقرار میشه ندارم یه زمانی داشتم الان نه منظورم از مکالمه توی بازی هایی مثل gta یه لست و… نیست که جذابن منظورم توی بازی هایی مثل اساسین اودیسه یا the outer worlds که هنوز صحبتت با یه کاراکتر تموم نشده دوباره باید بری با یه کارکتر دیگه صحبت کنی واقعا حوصلم نمیاد در عوض بازی هایی که ۱۰ دقیقه صحبت دو ساعت اکشن خالص یا حداقل گیم پلی جذاب میپسندم
امیدوارم 🙂
چقدر خوب
یعنی عصاب خورد کن ترین چیز رو از بازی حذف کردند
به خاطر همین ارتقای level اساسینز کرید اودیسه رو از وسط کار رها کردم
خبرخوبی بود. یکجورایی بهترین خبر بود که میشد برای این نسخه شنید