روند توسعهی بازی Assassin’s Creed Valhalla دو سال و نیم زمان برده است
ظاهرا قرار است تا بازی Assassin’s Creed Valhalla به یکی از عناوین موفق این فرانچایز تبدیل شود چرا که سازندگان، مدت زمان نسبتا زیادی را صرف توسعهی این بازی کردهاند. این مدت زمان، توقع بازیبازان را بالا میبرد و آنها انتظار عنوانی باکیفیت را میکشند تا خاطرات خوب گذشتهی خود را دوباره تکرار کنند. همراه گیمفا باشید.
در کنار تمامی صحبتهایی که پیرامون نبردهای واقعگرایانه و غارت منابع مختلف در بازی Assassin’s Creed Valhalla میشود، شایعاتی پیرامون وجود یک حالت کوآپ شنیده میشود. متاسفانه این موضوع صحت ندارد و یوبیسافت (Ubisoft) در جریان مصاحبهای که با وبسایت یوروگیمر داشته، از محدود شدن تجربهی بازی به بخش تکنفره خبر داده است. اما این پایان ماجرا نیست و شاهد اجزای بسیاری از بخش آنلاین خواهیم بود:
Valhalla یک بازی تکنفره است که اجزای آنلاین بسیاری را در خود جای داده است. [این اجزا] بازیبازان را تشویق میکند تا خلاقیت و پیشرفت خود را به اشتراک بگذارند.
در تریلر سینمایی Valhalla نیز اشارهای به موضوع خلاقیت در بازی شد؛ بازیبازان میتوانند وایکینگ مهاجم منحصربهفرد خود را خلق کنند و آن را در اختیار قبیلهی خود قرار دهند. همچنین از طریق این اجزای آنلاین، قادر خواهند بود تا این مهاجم را با دوستان خود به اشتراک بگذارند تا در جریان نبردهای خود از مهاچمان دیگر بازیبازان استفاده کنند. آنطور که مشخص است، شاهد مهاجمان زیادی خواهیم بود که بازیبازان با یکدیگر به اشتراک میگذارند و با همکاری یکدیگر، گیمپلی بازی را تجربه میکنند.
یکی دیگر از اخباری که چند وقت اخیر پیرامون این بازی مطرح بوده است بازگشت کاراکتر Layla است؛ شخصیت اصلی خط داستانی مدرن دو بازی Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed Odyssey که بازیبازان بهخوبی با او آشنایی دارند. این شخصیت در این نسخه هم حضور دارد و قابل بازی خواهد بود. اطلاعات بیشتری نیز دربارهی First Civilization در آینده منتشر خواهد شد.
بعد از مشخص شدن همکاری ۱۵ استودیوی مختلف در ساخت این بازی، اکنون تایید شده است که روند توسعهی آن دو سال و نیم زمان برده است. از همین حالا، هواداران منتظر هستند تا ببینید ثمرهی این مدت فعالیت چه نتیجهای در پی داشته است؟ بازی Assassin’s Creed Valhalla در کنار Quantum Error یکی از عناوین میاننسلی خواهد بود و در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برروی پلیاستیشن۴، اکسباکس وان، پلیاستیشن۵، اکسباکس سری اکس، رایانههای شخصی و استادیا عرضه خواهد شد. منتظر انتشار اخبار بیشتری از این بازی در اینجا باشید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به نظرم اگه یه سال دیگه هم رو بازی کار کنن خیلی عالی می شه. فکر می کنم کم روش وقت گذاشتن دوسال و نیم کمه.
هرچند باید دید این دوسال و نیم بعد از ایده پردازی ، برسی ایده ها و نوشتن داستان بوده یا نه.
فکر میکنم هقته آیند معلوم بشه چی ساختن با یه گیمپلی
یوبی سافت یه ابر شرکته بازی سازی هستش و کلی کارمند داره
یادم نیست شرکتش تو کدوم کشور ولی یادمه از با ارزش ترین شرکت هایی هست که تو کشورش موجوده
از کیفیت بازی هاش که بگذریم یوبی راحت تو ۵ تا شرکت بزرگ بازی سازی قرار میگیره و در سال کلی بازی میسازه که کسی اسمشون هم نمی شنوه
خلاصه که شرکت بزرگ و قدرتمندی هستش و شرکت محبوبی مثل سی دی ار پروجکت با این همه رشدی که تو این سال ها داشته شاید تعداد کارمنداش یک دهم یوبی هم نشه
الهام گیری از دث استرندینگ برای بخش آنلاین :yes: :yes:
بهتر نیست فراموش کنی این افتضاح استرندینگ رو؟
از ی پروژه شکست خورده چرا الهام بگیره؟
دث استریندینگ شروعیه برای یه سبک جدید.
قرارم نیست همه درک کنن همونجور که خیلیا میازاکی را درک نکردن.
چیش دقیقا شکست خردس من ک بازی کردم لذت بردم گریه ام کردم تا سکانس اخرم پاش بودم تو چی بازیش کردی اصا یا فقط داری یع چی سر هم میکنی
میتونه بازی خوبی بشه ولی شاهکار نه یه بازی مثل سایبر هشت سال کار شده مافیا ۲ همینطور رد دد همینطور دو سال کمه برای بازی با این سایز
ولی قکر میکنم نسبت به سه اساسین قبل خیلی بهتر باشه البته برا کسایی که مثل من با rpg حال میکنن کسایی که rpg دوست ندارن که شاید خیلی خوششون نیاد
:yes:
کلاً یوبی مدتی هست که تمایلی به ساخت شاهکار نداره … به خاطر سیاست هاشه .. نه این که نتونه ، اگه واقعن قصد کنه بسازه شاهکار می سازه ..
مثلاً اگه ۷ ۸ سال با ۱۵ استودیو روی یه بازی کار کنه چی می شه ..
اینم بگم بعضیا می گن یوبی پول پرست و … این خیلی منطقی نیست چون اساساً هیچ شرکتی برای رضای الهی بازی نمی سازه .. همشون برای پول کار می کنن و طبیعی هم هست .. این ما هستیم که از سیاست فلان شرکت خوشمون میاد یا بالعکس .. بعضیا مثل راکستار رو می پسندن که تاکید داره بر کیفیت و نه کمیت .. بعضیا هم مثل یوبی رو می خوان که سیاستشون عکس راکستار هست … هر دوشون هم برای صنعت گیم لازمه …
پس واژه پول پرستی به نظر من خیلی دقیق نیست
این خودش توی این نسل یه رکورد برای سری محسوب میشه تا زمان انتشار فکر کنم نزیک ۳سال هم برسه
من با تریلر های یوبیسافت هایپ نمیشم.
عجب بلای خانمانسوزی ان این فمینیست های رادیکال. همه دم از برابری میزنن(که منم قبول دارم )حتی تو گیم میخوان کاراکتر زن هم باشه کنار مرد. در حالی که تا جنگ واقعی بشه همه سوراخ موش اجاره میگیرن یا میرن آشپزخونه :laugh:
تو شرایط عادی صداشون رو هواست برا برابری. بزار جنگ بشه همه میشینن تو خونه نا نمیزنن مردا برن جاشون بجنگن.
ببخشین من با نظر شما مخالفم چون مثال نقض این زنان کردی هستند که شجاعانه تر از بعضی مردان با داغش جنگیدند و در ۸ سال جنگ عراق هم همینطور بودش
عزیزم شما درباره یه استثنا صحبت می کنی نه یه قاعده کلی ! کردها استثنان و مثل اونا پیدا نمیشه
احتمالا با یه بازی خوب طرفیم اما نه با یه اساسینز خوب
من نه آریجینز رو خریدم و نه آدیسی، چون بازه زمانی که تو جفت اساسینز ها در حال روایت بود مورد پسند من نبود، اما قطعا اساسینز کرید والهلا رو خواهم خرید چون به شدت به اساطیر نورس و طبیعت زیبای اسکاندیناوی علاقهمندم و مطمئنم که لذت های بیشماری در طی تجربه این بازی برای من رقم خواهد خورد…
.
پ.ن: دوستانی که از موسیقی هایی با حال و هوای وایکینگی لذت میبرند پیشنهاد میکنم به اثار خانم Eivør حتما گوش کنند
پیشگوی افسانه ای برگشته
ازتون یه سوالی داشتم
ایا سونی در شرایط فعلی احتمال کامبکش وجود داره؟
سونی تا وقتی که فن بوی های متعصب و بی منطقی رو در کنار خودش داره تا همیشه موفق باقی میمونه و حتی اگر اشتباهی هم مرتکب بشه باز هم به لطف فن بوی ها اون اشتباهات تبدیل میشن به یک موفقیت، و اما در نسل ۹ باز هم سونی در عرش صنعت گیم خواهد بود اونم به سه دلیل که یکیش کنسولی هست که سونی قراره با یک طراحی ایندهگرایانه و قیمتی مطلوب ارائه بده و دومین دلیل انحصاری های جذاب و متنوعی هست که در اختیار داره و سومین دلیل هم اعتباری هستش که سونی تونسته در جامعه صنعت گیم در طی نسل هشتم به دست بیاره، پس با همه این موضوعات سونی باز هم موفق خواهد بود.
هرروز صبح با اعضاب وجدا از خواب پا میشم و میگم چرا این بازی دختر ژاپنی نداشت حیف
فکر کنم بازی rapelay مناسبت باشه.
داداش دیگه شورشو در آوردی
:rotfl: کشتی مارو تو با این دختر ژاپنی
دادش مثل این که خیلی عشق ژاپنی
چه قدر بانمک
انیمه زیاد نگاه میکنی؟دختر دوبعدی دوست داری؟؟!!!!
ولی خودمونیما حالت آنلاینش مس دت استرندینگ نیست؟
کوجیما و راک استار چی ساختن همه ازشون سرمشق میگیرن
حتی لست دو از رد دو سرمشق میگیره
برای همین لست دو تاخیر خورد برای این که در حد رد دو نبود
ولی انیمیشن اسب لست دو یه جوری نچسبه به رد نمیرسه
جالبه برام
امیدوارم اتمسفرش مثل جزایر اسکلگه تو ویچر باشه مو نمیزد با دوران وایکینگها
خیلی روشن باشه مثل اودیسه تو ذق میزنه
از زمان بلک فلگ هربار که یوبی یک اساسین معرفی میکنه این جملات رو میگه:
۱- بیش از n(معمولا ۱۰) استودیو روش کار میکنن
۲- بیش از n(معمولا ۲٫۵ یا ۳) سال زمان برده
شاید بهونه اییه برای استراحت ندادن به سری و سعی نکردن برای ساخت یک اساسین واقعی بجای ترکیب پارکور با فرمول های موفق بازاره(اساسین هارو میریزم تو بقیه بازی ها)
منم موافقم که یکم استراحت بدن به این سری ولی وقتی مردم استقبال میکنن خب یوبیسافت هم میسازه دیگه.بنظرم مشکل از جای دیگست یعنی اینکه اون اساسینی که ما دوست داریم فرق داره.من بشخصه ترجیح میدم مپ بازی کوچکتر باشهولی با جزییات بیشتری داشته باشه و از نظر زمانی فرق داشته باشه و مثلا مربوط به قرن ۱۶ یا ۱۷ باشه و المان های ار پی جی کمتری داشته باشه و ساید میشن های بهتری داشته باشه.کاری که یوبی تو همین مدت از پسش بر میاد.با این حال این اساسینز کرید های جدید مخصوصا اوریجینز بازی های خیلی خوبی بودن و کاملا سرگرم کننده بودن ولی در مقایسه با تریلوژی اتزیو و بلک فلگ یکم ضعیف تر هستن. :yes: 🙂
فک کنم شما اون دورانی که هر دو ماه یه بار یه بازی با اسم اساسین و گیم پلی بلک فلگ می اومد رو یادتون نمی آد…
البته حق هم دارید… منم مجبور می شم تونل زمان بکنم تا یادم بیاد!
حقیقت مطلب اینه که یوبیسافت «باید» از ایده های جدید استفاده کنه و این کار رو هم داره انجام می ده…
درباره استراحت دادن به این سری…. بله اگه این حرف رو زمان عرضه شدن نسخه هایی مثل rouge می زدید منطقی بود ولی الان که بین هر نسخه دو سال فاصله است خیلی حرفتون قابل قبول نیست برای من….
شدید هایپم واسش :yes:
کسی میتونه حدس بزنه بازی چه سیستمی رو بخاد !!!
انقدر اسسینز تکراری بازی کردیم احساس خفگی گرفتیم
دو سال و نیم
۱۵ استودیوی مختلف
یه جای کار منطقی به نظر نمیاد؟ نه؟ :smug:
از بعد اورجینز شروع کردن به ساخت بازی.
دو سال و نیم واسه ۱۰۰۰ نفر و تخصص یوبیسافت در عرضه بازیها در کمترین زمان ممکن زیاد هم هست :yes:.
۱۰۰ بازی موفقی خواهد شد
حال و هوای بازی ادم رو وسوسه میکنه دوباره ویچر ۳ رو شروع کنه