در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا
در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا
در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا
در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا
در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا
در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا

در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود

حسن اکرامی
۱۳:۰۰ ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا

همانطور که می‌دانید مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در عنوان Assassin Creed Valhalla استفاده خواهند شد. البته چنین مکانیسم‌هایی از زمان عرضه‌ی Assassin Creed Origins وارد این سری شدند و در Assassin Creed Odyssey تکامل یافتند که شامل گزینه‌های فراوان جهت شخصی‌سازی انواع زره و اسلحه، مهارت‌های گوناگون و انتخاب سبک مبارزه هستند. علاوه بر این موارد به مانند Assassin Creed Odyssey بازی‌بازان می‌توانند شخصیت اصلی خود را زن یا مرد انتخاب کنند که البته در هردو صورت نام وی ایور (Eivor) خواهد بود.

کارگردان بازی Assassin’s Creed Valhalla آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) در مصاحبه‌ای توضیح داد که سیستم تجهیزات این بازی چگونه بهبود یافته است. هر بخش از تجهیزاتی که بازی‌بازان موفق به کسب آن شوند کاملا منحصر به فرد، قابل ارتقا و دارای چندین گزینه و روش برای شخصی‌سازی خواهد بود. در نتیجه اگر بازی‌بازان تصمیم بگیرند که در طول تجربه‌ی بازی تنها قطعه‌ی خاصی از تجهیزات خود را استفاده کنند، چنین گزینه‌ای میسر می‌شود.

همچنین استودیوی یوبیسافت (Ubisoft) یک بازنگری کلی در مهارت‌ها و توانایی‌های قابل استفاده در بازی داشته است. یک نمودار مهارت بزرگ در بازی وجود دارد که به بازی‌بازان این اجازه را خواهد داد تا سبک مبارزات ویژه‌ی وایکینگی خود را مشخص کنند و به تقویت مهارت‌های دلخواه بپردازند. به عنوان مثال رویکرد “ناشناس (incognito)” به عنوان یکی از گزینه‌های مخفی‌کاری استفاده خواهد شد، در حالی که سبک‌های دیگر تجربه‌ی روش‌های خشن‌تر و پرخاشگرانه‌تری را امکان‌پذیر می‌کنند.

آقای اشرف اسماعیل در این باره می‌گوید:

پیشرفت و بهبود در همه‌ی زمینه‌ها از توانایی‌ها گرفته تا مهارت‌ها و سلاح‌های متنوع بازی مشاهده خواهد شد، به طوری که به ما در القای هرچه بیشتر حس کاوش در این دنیا و گسترش قلمرو وایکینگ‌ها کمک خواهد کرد. آنچه که این قسمت را منحصر به فرد می‌کند نوع مهارت‌هایی هستند که به مرور فعال می‌شوند اما قسمت ویژه‌ی آن مربوط به “ترکیب و هم‌افزایی بین مهارت‌ها” خواهد بود.

ظاهرا عقابی که در این سری همراه بازی‌بازان بود جای خود را به کلاغ سیاهی خواهد داد که البته توانایی‌های بسیار بیشتر و خاص‌تری خواهد داشت. مدیر ارشد بخش تولید شرکت یوبیسافت جولیان لافریر (Julien Laferrière)، در مصاحبه‌ی دیگری اظهار داشت که توانایی‌های این پرنده در‌های زیادی را برای کشف دنیای Assassin’s Creed Valhalla باز خواهد کرد. این نوآوری بازی‌بازان را قادر خواهد کرد تا خود به کشف جهان بازی و مکان‌های مختلف آن بپردازند و کمتر به نقشه‌ و راهنماها احتیاج پیدا کنند. اگر شما‌هم احساس می‌کنید که در بازی سردرگم خواهید شد باید بدانید که طبق اعلام توسعه‌دهندگان این قابلیت نه تنها جنبه‌ی اکتشاف و گشت و گذار در بازی را کاهش نمی‌دهد بلکه توسعه‌دهندگان قصد دارند تا از این طریق به بازی‌بازان برای کنجکاوی و شجاعتشان در دنیای عمیق وایکینگ‌ها پاداش دهند.

مبارزات این سری نسبت به Assassin Creed Odyssey نیز تغییر کرده‌اند. البته در Assassin’s Creed Valhalla سپرها به این سری بازگشته‌اند و با استفاده از آن توسعه‌دهندگان به معرفی قابلیتی پرداخته‌اند که استفاده از دو سلاح متفاوت به صورت همزمان میسر شود. آقای اشرف اسماعیل اظهار کرد که بازی‌بازان می‌توانند دو اسلحه‌ی کاملا مجزا را به هر روشی که مناسب می‌بینند به کار برند. حتی استفاده‌ی همزمان از دو سپر در دو دست نیز امکان‌پذیر خواهد بود. Assassin’s Creed Valhalla همچنین طیف گسترده‌ای از سلاح‌های دوران وایکینگ‌ها را به نمایش می‌گذارد. اسماعیل در این باره خاطرنشان کرد که آن‌ها قصد داشته‌اند تا از طریق طیف گسترده‌ی اسلحه‌ها و زره‌های خاص دوران وایکینگ‌ها، سیستم مبارزات بازی را درخشان و موفق کنند.

علاوه بر این موارد مبارزات در Assassin’s Creed Valhalla از هر زمان دیگری واقع‌گرایانه‌تر خواهند بود و این جنبه‌ای از بازی است که یوبیسافت قصد دارد تا از طریق آن جنگ‌های بسیار خشن و وحشیانه‌ی دوران وایکینگ‌ها را به نمایش گذارد. توسعه‌دهندگان معتقد هستند که هر ضربه‌ای که به دشمنان وارد می‌کنید یا به شما اصابت می‌کند باید به خوبی اثر آن حس شده و تاثیر آن به وضوح مشخص شود. هر ضربه باید تاثیر و حس خاص خود را داشته باشد. به گفته‌ی آقای اشرف اسماعیل تلاش بسیار زیادی برای پیاده‌سازی صحیح این مفهوم شده است.

اما مشاهده‌ی این سطح از جزئیات در سیستم جنگی فقط در صورت عملکرد و پاسخ‌دهی دقیق دشمنان میسر می‌شود. ظاهرا دشمنان شما در طول بازی با استفاده از مجموعه‌ی متنوعی از مهارت‌های خود این چالش را محقق می‌کنند. به عنوان مثال دشمنان از ویژگی‌های محیط و همکاری با یکدیگر برای غلبه بر بازی‌بازان و همراهانش استفاده خواهند کرد. کارگردان این بازی اظهار داشت که صرف‌نظر از اینکه بازی‌بازان ۲۰ یا ۳۰ ساعت را به تجربه‌ی بازی گذرانده باشند، باز هم از توانایی‌ها و استعداد‌های دشمنان که با استفاده از محیط و کمک یکدیگر برای آن‌ها چالش ایجاد می‌کنند، شگفت‌زده خواهند شد.

از نظر شخصیت قابل‌بازی گزینه‌های سفارشی‌سازی بیش از انتخاب جنسیت ایور تعبیه شده است و انتخاب مدل ریش، خال‌کوبی و نقش‌ و نگارهای جنگی میسر می‌شوند. کشتی‌ها نیز گزینه‌های سفارشی‌سازی و ارتقای زیادی خواهند داشت.

بازی Assassin Creed Valhalla در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ شما را به دل سرزمین‌ها و جنگ‌های واینکینگ‌ها خواهد برد. طبق اطلاعات منتشر شده Assassin Creed Valhalla یک عنوان بین‌نسلی خواهد بود و برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و سرویس گوگل استدیا منتشر خواهد شد. نسخه‌‌ی رایانه‌های شخصی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) و یوپلی (Uplay) خواهد بود. در پایان شما می‌توانید اولین تریلر سینمایی منتشر شده از این بازی را از این نشانی مشاهده نمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا
در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا
در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا
در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا
در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا
در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا
در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا
در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در کنار مبارزات واقع‌گرایانه خواهیم بود - گیمفا