تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا
تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا
تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا
تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا
تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا
تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا

تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد

آرش بوالحسنی
۱۸:۴۵ ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا

Gears Tactics، نسخه‌ی فرعی سری Gears of War با ژانری کاملا متفاوت، فردا برروی رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. حال نقدها و نمرات این بازی هم در دسترس قرار گرفته‌اند که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت.

Gears of War بدون شک یکی از تحسین‌ شده‌ترین فرنچایزهای دنیای بازی‌های ویدئویی است. این بازی اصالتا در ژانر شوتر سوم شخص است، اما این بار استودیوی اسپلش دمج (Splash Damage) تصمیم گرفته است که با کمک کوآلشین (Coalition)، یک نسخه‌ی فرعی از این بازی‌ را در ژانر استراتژی نوبتی منتشر کند. داستان این بازی درست ۱۲ سال پیش از اولین Gears of War جریان دارد و شما در حالی نقش گیب دیاز را بازی می‌کنید که لوکوست، دسته‌ی هیولاهای زیرزمینی، برای حمله به سیاره‌ی سرا و تسخیر آن آماده می‌شوند. در این بازی شما جوخه‌ی خود را آماده می‌کنید و با وجود اینکه شانس با شما یار نیست، سعی می‌کند تا در نبردی برای بقا سردسته‌ی لوکوست را شکار کنید. در ادامه به بررسی نقدها و نمرات این بازی خواهیم پرداخت که خبر از بازی بسیار خوبی می‌دهند:

Daily Star 10/10

Gears Tactics یک بازی انقلابی در ژانر استراتژی نوبتی است که به طرز بی‌نقصی ساخته شده است. آزادی عمل و اکشن سرعت بالای بازی، حقیقتا در این ژانر، تازه هستند و اکثر مکانیک‌های جدید بازی آن چنان خوب هستند که امیدوارم به استانداردهای این سبک تبدیل شوند. پس از اتمام بازی، باز هم Gears Tactics می‌خواستم که از طرفی به خاطر کیفیت بالای بازی خوب و از طرف دیگر به خاطر مدت زمان کوتاه آن، بد است. با این وجود Gears Tactics موفق می‌شود که بازی‌های هم‌رده‌ی خود را از رده خارج کند.

GameSpew 9/10

Gears Tactics بهترین نسخه از سری Gears of War، از زمان به پایان رسیدن سه‌گانه‌ی اصلی است. ژانر بازی شاید عوض شده باشد، اما هیجان همچنان پابرجاست و تکه تکه کردن دشمن با اره برقی یا یک نارنجک، هنوز همان لذت را دارد.

PC Invasion 9/10

با وجود اینکه Gears Tactics بدون نقص نیست، اما در نهایت در حد انتظارات ظاهر می‌شود و حتی فراتر از آن می‌رود. اکشن سریع و روان در کنار تصمیمات تاکتیکی، شما را تا پایان همراه می‌کنند. در همین حال مبارزات خونین و باس‌فایت‌های حماسی، موفق به انتقال حس و حال Gears of War به ژانری کاملا متفاوت می‌شوند.

Wccftech 8.5/10

Gears Tactics به زبان ساده یک استراتژی نوبتی بسیار خوش‌ساخت است که در مقابل XCOM و سایر بزرگان این سبک کم نمی‌آورد. بازی مشکلاتی دارد، مانند برخی شخصیت‌های ضعیف یا داستان صرفا کار راه‌انداز، اما شخصیت‌پردازی بازی در مجموع از سری اصلی بهتر است و تغییراتی که این بازی در ژانر استراتژی نوبتی به وجود می‌آورد، بسیار مثبت هستند. اسپلش دمج یکی از بهترین بازی‌های این سبک در دهه‌ی اخیر را ساخته است.

PC Gamer 8.3/10

ساختمان Gears Tactics آن قدر پیچیده نبود که به اندازه‌ی ۲۵ ساعتی که برای من طول کشید تا بازی را به پایان برسانم کفایت کند. اما در دنباله‌ی آن کافی است که مبارزات بازی را با مکانیک‌های استراتژیک جدید و کمی تنوع بیشتر ترکیب کند تا آن را به XCOM ترجیح دهم. چیزی که فکر نمی‌کردم پیش از این بگویم.

GameSpot 8/10

هر چند Gears Tactics تا پایان کمی تکراری می‌شود، اما لذت بیرون کشیدن پیروزی از آرواره‌های شکست، انرژی دیوانه‌واری را به شما تزریق می‌کند. برخلاف اکثر بازی‌های استراتژی، خوب بازی کردن به شما نه حس یک مغز متفکر، بلکه حس سربازی را می‌دهد که از چنگال مرگ فرار کرده است. هر نقشه‌ی موفق و تلاش آخری که به پیروزی ختم می‌شود، به شما حس یک نابغه را می‌دهد و رسیدن به چنین چیزی، کار کمی از سوی یک بازی نیست.

IGN 8/10

Gears Tactics در انتقال حس و حال سری Gears of War به ژانر عناوینی مانند XCOM، بسیار موفق است و در انجام این کار خیلی خوب به نظر می‌رسد. البته ماموریت‌های تکراری و شخصی‌سازی بی‌تاثیر جوخه، به این بازی آسیب می‌زنند.

DualShockers 8/10

علی‌رغم اینکه بازی در ژانر کاملا متفاوتی با هسته‌ی اصلی Gears of War قرار دارد، اما هنوز هم آن حس و حال خونین بازی‌های اصلی به طرز خوشایندی در این بازی حضور دارد. هواداران Gears و بازی‌های استراتژی از این عنوان بسیار لذت خواهند برد.

Game Revolution 8/10

Gears Tactics افزودنی فوق‌العاده‌ای برای این فرنچایز است و امیدوارم که به سری جداگانه‌ی خود تبدیل شود. بازی به دام اکثر اشکالات مرسوم این ژانر نمی‌افتد و با مکانیک‌های جدید خود، مانند هوای تازه‌ای برای استراتژی نوبتی است. هواداران سرسخت استراتژی‌های نوبتی ممکن است که این بازی را کمی ساده بدانند، اما اکثر بازی‌بازان از آن لذت خواهند برد.

Windows Central 8/10

علی‌رغم برخی مشکلات در پولیش سینماتیک‌های بازی و کمبودهای مشهود در سیستم ارتقای بازی، Gears Tactics به وضوح برای نسخه‌ی اول یک سری موفق است و امیدوارم که به هسته‌ی اصلی Gears of War تبدیل شود. دیدن دوباره‌ی لوکوست و شخصیت‌های منفی قوی‌تر از نسخه‌های اخیر مجموعه، بسیار لذت‌بخش بود. مبارزات بازی خونین و پویا هستند و سبک بازی سریع و هجومی، بسیار در این بازی توصیه می‌شود. Gears Tactics ست‌پیس‌های بسیار حماسی هم دارد و با توجه به اینکه برروی سرویس Xbox Game Pass برای رایانه‌های شخصی موجود است، امتحان کردن آن ضرری ندارد. با وجود اینکه سیستم ارتقای بازی می‌توانست لایه‌های بیشتری داشته باشد، اما مبارزات آن از بهترین‌های این ژانر هستند.

GamesRadar 7/10

مواردی دوست‌داشتنی زیادی در Gears Tactics وجود دارند. مبارزات سریع و هیجان‌انگیز بازی آن قدر خوب هستند که بتوانید ایرادات آن را نادیده بگیرید، اما این ایرادات در هر صورت وجود دارند. این بازی به طرز فاحشی به کمی تنوع نیاز دارد، چیزی که در مورد سری اصلی هم می‌توان گفت.

VG247 6/10

در بهترین لحظاتش، Gears Tactics موفق می‌شود که علی‌رغم تمام قانون‌ها و محدودیت‌های سبک استراتژی نوبتی، مبارزات هیجان‌انگیز و پر هرج و مرجی را ارائه دهد. اینکه بازی می‌تواند با چنین دقتی حس و حال سری اصلی که یک شوتر سوم شخص است، را به این سبک بیاورد، یعنی تا حدودی موفق بوده است. اما بزرگ‌ترین نقطه‌ی قوت Gears Tactics بزرگ‌ترین نقطه‌ی ضعف آن هم هست: نداشتن هویت خاص خود.

COGconnected 5.5/10

Gears Tactics مکانیک‌های تازه‌ای را امتحان می‌کند، اما نتیجه‌ی نهایی بسیار کم‌تر از آنچه که نام بازی می‌گوید تاکتیکی است. بازی تجربه‌ی بدی نیست، اما داستان بسیار سطحی و شخصیت‌پردازی ضعیف و ترکیب آن با شخصی‌سازی کلاس‌های تکراری و بی‌معنا، در کنار طراحی تکراری ماموریت‌های بازی باعث می‌شوند تا Gears Tactics ارزش تکرار بسیار پایین‌تری از هم‌رده‌های خود داشته باشد.

تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا
تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا
تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا
تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا
تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • راضی کننده است.
    این بازی مثل gears 5 گریبان گیر ماموریت های فرعی شده.انگار کوالیشن از این مسعله درس نگرفته.
    به امید موفقیت کوالیشن در ساخت gears 6 یا حتی یک ip دیگه.

    • حیفه واقعا سری به اون عظمت که هر نسخش نواوری داشته گریبان گیر تکراری شدن شه

      • فکر کنم منظورم رو درست متوجه نشدی از نظر منتقد ها این بازی و gears 5 با وجود جهان باز بودن هر دو در ماموریت های فرعی مشکلاتی اعم از تکراری بودن دارند.که تاثیر بدی روی نمره نهایی هر منتقد داره.

      • saeed_nl70 گفت:

        ذات بازی خواه ناخواه تکراری میشه
        چون با توجه به سلیقه ی صنعت گیم یه شوتر خالص مدام تکرار بشه جواب نمیده
        من واقعا دلم میخواست حداقل یه بیست دقیقه پارکوری پلتفرمینگی چیزی داشتیم تو بازی..الان دووم رو نگاه کنی گاها بعضی مراحلش آدمو یاده ماریو میندازه و کلی پلتفرمر بهش اضافه شده که تکراری نشه
        حتی مرحله ی موتور سواری توی نسخه ی ۴ بسیار خوب بود که خودش نوعی تنوع بود

        • ALFAR3D گفت:

          پارکور و پلتفرمینگ رویه گرز جواب نمیده…ذات بازی سنگین و کنده مثل دووم پیس سریعی نداره….تنها چیزی که میتونن بهش اضاف کنن المان های rpg هست وگرنه بازی چیز خاصی نداره واسه پیشرفت بازیایی تو این سبک همشون یه وضعیتن…انچارتد ۴ رو هم نیگاه کنی میبینی پیشرفت خاصی نسبت به نسخه ۳ نداشته فقط اومدن همه چیزو تا جایی که میتونستن کامل کردن ولی گیمپلی تغییر خاصی نکرده…..فقط سینماییش رو زیاد کردن احساس میکنی تغییرات زیاد بوده…

          • saeed_nl70 گفت:

            حاجی آنچارتد؟؟
            قسمت زیادیش پلتفرمش قسمت زیادیش شوتر قسمت زیادیش حل معما قسمت زیادیش گشت و گذار
            تو اینو با گرز که اول تا اخرش شلیک و شلیکه یکی میدونی؟
            عجب!!!!

            • ALFAR3D گفت:

              یکی حساب نکردم باو…..مثال دارم میزنم…همون انچارتد خب همه اینایی که گفتی ۳ هم داشت….حالا یه جور دیگه…ولی پیشرفت چندانی تویه گیمپلیش نسبت به ۳ نداشت جدا….گرز بعدی فوقش بخواد همین حل معما بزاره دیگه پلتفرمیگ روش جواب نمیده اصلا هویت بازی عوض میشه….

  • General گفت:

    خیلیم خوب :yes: :heart:ولی بازم یه سری سایتا نمیدونم رو چه حسابی بهش ۵۵ و ۶۰ دادن :-/ به هر حال مهم نیست ما به آندر ریتد بودن بازیای مایکروسافت عادت کردیم :yes:منتظر نسخه XBOX هستم :yes: :heart:

    • saeed_nl70 گفت:

      چرا نمیتونید از یه چیزی واسه چیزی که هست لذت ببرید و همش باید بنالید؟ الان متاش ۸۰ شده اونم توی این سبک دقیقا چی چیش آندر ریته؟ یا مثلا چه عادته مسخره ای پیدا کردین که حتما یه بازی باید نود به بالا باشه تا اون بازی خوب باشه!
      بعدشم آندرریت بودن که همیشه نیست.تو بگو یه بازی دو بازی سه بازی.حاضر نیستید قبول کنید یه جای کار میلنگه میگید آندرریت!

  • Mohammadreza7 گفت:

    خیلی هم عالی
    تو سبک خودش نمره خوبی کرفته :yes:

  • Ali.B گفت:

    فاتحه این بازیو خوندن رفت از بازی درجه یک تبدیل به بازی درجه سه شده برای بازگشت به اوج به یک تجدید نظر و خونه تکونی تو این فرانچایز به شدت نیازه مثل بالا بردن خوشونت بازی و برگردوندن ماکوس به عنوان شخصیت اصلی بازی :yes:

  • Siavashyeg گفت:

    متای خیلی خوبی گرفته
    کلا ازش انتظار بالای ۹۰ نبود ولی باز هم خوبه :yes:

  • lastofus2 گفت:

    آقا سونی فن های عزیز به نظر من هیچ کامنتی دیگه نخونید.مقصر خود گیمفا و بقیه سایت های بازی هستند. حالا این چرت و پرت نوشته خدا رو شکر ولی من قسم میخورم این جعبه فن ها اسپویل میکنند. تا وقتی بازی رو بازی نکردید هیچ کامنتی نخونید. من که دیگه نمیخونم. شمام نخونید :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

  • saeed_nl70 گفت:

    توی این سبک این نمره فقط از xcom انتظار میره و نشون میده بازی چیزه جدید و عالی ای داشته توی خودش
    فقط خواهشا اگه میخواید ازش بالا برید یا لفظ شاهکار ببندین بهش حداقل تجربش کنید!
    کار ندارم این بازی ماله کدوم شرکته..نکته اینه که خیلیا منجمله خود من اینجور سبکا رو بازی نمیکنیم.اگه اسمتون گیمره اول بازیش کنید بعد ازش نردبون بسازید

  • Hala madrid گفت:

    آقا چه وضعشه
    برای چی یه مردک عقده ای میاد tlou part 2 رو اسپویل میکنه(اونم چه اسپویلی.مهم ترین اتفاق بازیو لو داد)نویسنده تایید میکنه نظرشو :reallypissed:

    • دوست عزیز من تایید نکردم نظر رو
      تا دیدم هم حذف کردم
      متاسفانه برای خودم هم اسپویل شد و همینطور که داشتم کامنت‌ها رو میخوندم دیدمش

    • ShadoWWolf2 گفت:

      آراد جان متاسفانه بازی قسمتای مهمش برای من اسپویل شده و بهت پبشنهاد میکنم اصلا در این باره سرچ نکنی ، دقیقا هم تو همین گیمفا برام لو رفت..

    • سلام به آرادِ عزیز
      منظورت کاربر Arash.Iast of us هست؟
      اگه اینه واقعا از گیمفا ناامید شدم این همه کاربر‌های مختلف گفتن از مدیریت سایت درخواست کردن بابا دوستانی که نظر تایید میکنن اگه نظری که اسپویل داشت رو دیدن که قبلش نظر دهنده؛ هشدار اسپویل ننوشته بود؛ دوستانی که تایید میکنن یه هشدار اسپویل قبلش اضافه کنن یا اصلا تایید نکنن.آقا آرشِ ابوالحسنی عزیز عاجزانه ازتون خواهش میکنم صدای ما رو به گوش مدیریت برسونید اینجا یه عده که نمیدونم عقده‌ای که دارن از کجا نشعت میگیره میان اسپویل میکنن بازیا رو یعنی انقدر حقیر شدن.خداوکیلی هر کسی بازی اسپویل کنه فقط حقارتِ خودشو اثبات کرده.

    • lastofus2 گفت:

      برو کامنت های قبلی من رو بخون.قسم خوردم گفتم یک باکس فن میاد اسپویل میکنه و تائید میشه و میگن ببخشید حواسمون نبود 😐 اون روزی که میومدی به من گیر میدادی چرا علیه این باکس فن ها کامنت میزارم باید فکر امروز رو میکردی :-* این همه هم به همتون گفتم کامنت ها رو نخونید این ها این کار رو میکنند نگفتم؟ یواش یواش به همه حرف هام میرسید به خیلی هاش هم رسیدید 😐 نگران نباش فعلا برای من اسپویل نشده ولی وقتی شد روزی یک اکانت جدید تو گیمفا میسازم تا روز عرضه هیلو جدید و بقیه بازی های ماکروسافت برسه اون روز با هزارتا اکانت جاهای مختلف اینقدر کامنت میدم تا یکیش تائید بشه و بازی براشون اسپویل بشه 🙂
      بقیه سونی فن ها هم تا عرضه بازی لست کامنت های هیچ سایتی رو نخونید نظرتون رو زیر پست بدید و فرار کنید

      • عزیز جان به قرآن قسم به یکی جواب دادم کامنتم شامل چند خط بود یه خط درمیون از توش کلماتی حذف شده بود و جاش(…) گذاشته بودن که یکیش اگه اشتباه نکنم این بود( از رو باد هوا) اگه اشتباه نکنم.حالا طرف اومده مستقیما اسپویل کرده و کامنتش رو بدون ذره‌ای ویرایش تایید شده بعد میان بعضی از نظرات منو یا ویرایش میکنن یا تایید نمیکن.امیدوارم روزی بیاد که نه به قول معروف شورِ شور باشه و نه بی نمک یه جا یکی الفاظ رکیک به کار میبره تایید میشه یه جا کلمه (از رو باد هوا) ویرایش میشه انشاالله سایت از این لحاظ به تعادل برسه آقا من بد میگم اگه توهین شخصی دیدین ویرایش کنین یا تایید نکنین اگه هم اسپویل بدون هشدار دیدین باز هم یا ویرایش کنین یا تایید نکنین. چند دقیقه پیش من به فردی که اسپویل کرد جوابی دادم اما تایید نشد اما یه سوال پیش میاد چرا پس نظر اون طرف که اسپویل داشت تایید شد؟حالا یه سوال دیگه الان چرا هنوز نظرش به خاطر اینکه اسپویل بدون هشدار داشت از سایت حذف نشده تا حداقل افرادی که هنوز نخوندن براشون اسپویل نشه؟
        دوستان سونی فن مخصوصا طرفدار‌های لست بهتون پیشنهاد میدم نظرات فن های ایکس باکس رو تاجای امکان نخونید مخصوصا افرادی مثل
        Arash.Iast of us.
        لطفا تایید.با سپاس.

        • lastofus2 گفت:

          یک چیزی میگم امیدوارم تائید بشه و به کسی بر نخوره ولی خداییش قبول کنید تائید کننده نظرات این سایت جعبه فن هستش. به اینکه اون همه ما التماس کردیم این نظرات حاوی اسپویل رو تائید نکیند :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

    • AL1K1NG گفت:

      والا تو ویدیو هایی ک گیمفا گذاشته ک الی نمرده(اقا اسپویل نیس ادیت نکن)حالا اینکه تو بازی بمیره یا نه من نمیدونم
      پس از من ب شما
      این حرف اون بنده خدا رو جدی نگیرید و مثه قبلا پنجاه پنجاه احتمالش رو بگیرید
      پ.ن:ویدیویی غیر اون ۳تا لیک اگه شده برام پ.خ کنین مرسی

  • lastofus2 گفت:

    بریم سراغ نمرات کیلویی

    TheXboxHub 100

    SomosXbox 100

    خوبه دوتا دونه کم کرده کسی شک نمیکنه :rotfl: Generación Xbox 98

    XboxAddict 95 نه بابا دمت گرم

    MondoXbox 95 :rotfl:

    Xbox Tavern 93 عا ماشالا
    Official Xbox Magazine UK 90

    Xbox Achievements 90 :hypnotized:
    سایت فن بوی معروف
    Stevivor 90
    معروف فن بوی دوم ۹۰
    TheSixthAxis
    معروف فن بوی سوم ۹۰

    Twinfinite
    ایشونم ۹۰
    Windows Central

    Washington Post 80 همون سایتی که به آنچارتد ۴ ۴۰ داده :rotfl:
    خوب دیگه فکر کنم به قدر کافی براتون ثابت شده که قدرت پول و بی استعداد بودن یعنی چی نه؟

  • ای خدا باز این vg247
    ولی ای جی ان و گیم اسپات ۸ دادن که نوید یک تجربه خیلی خوب رو میده

  • نو سبک خودش یکی از بهترین متاهارو گرفته تو این سبک این متا عالیه

  • djma گفت:

    حدسم در مورد متای بازی درست بود ،این استودیو باید بیلزینسکی رو بیاره تا رو به جلو حرکت کنه ،نیاز به یک نفر دارند راهنماییشون کنه

  • yousofkh گفت:

    تو سبک خودش نمره خوبی گرفته و الان رفتم دیدم با ۵۷ نقد شد ۸۱ . همینکه دارکه و لوکاست ها توشن ارزشش از گیرز پنج بیشتره. شاید به خاطر علاقه ای که به این سری دارم منو وادار کنه این سبک بازی رو هم شروع کنم و برسم به xcom.

  • اینم از نمراتش و عالی…و در کل خوبه و راضی کنندس…و حتما تو لیست دانلود برای پلی دادن…حیف که حافظه یاری نمیکنه خیلی از بازی ها نتونستم هنوز پلی بدم…چیکار می‌کنی با ما گیم پس مرسی ماکروسافت…
    ثانیه شماری میکنم برای رویداد هفته بعد ماکرو :inlove:

  • تو این سبک متاش عالیه ای جی آن و گیم اسپات هم نمره عالی دادن و نوید بازی عالیی مده…که متا فقط یک عدده هیچوقت متا نمیتونه ارزش بازیو ثابت کنه چون متا برای من اهمیتی چندلتی نداره…برای پلی دادنش آماده ام…مرسی ماکرو مرسی :heart:

  • من خیلی منتظر این بازی بودم نمراتش که خوبه بریم خودشم بازی کنیم ببینیم چطوره واقعا

  • ALFAR3D گفت:

    سبک مورد علاقم نیست کلا با xcom هم نتونستم ارتباط بر قرار کنم مبارک طرفداراش به نمراتم توجه نکنین فقط بازی کنین….

  • ragnaros گفت:

    نقد فنی دیجیتال فاندری در مورد این بازی خیلی جالبه ، حتما ببینید.
    گفته این نسخه ی توسعه یافته از انریل انجینه که بعضی از ویژگیهاش حتی تو گیرز ۵ هم نیست
    این بحث VRS که جدیدا مایکروسافت روش داره مانور میده ، خیلی جالب و منحصر بفرده

  • به نظر بازی جالبی میاد.گرچه این سبک زیاد مورد علاقه من نیست

  • بد نشده. من کلا از بازی های Isometric Turned Base خوشم میاد پس احتمالا میگیرمش

    P.S: واقعا اعصابم خورده. یه ادم خیلی بیشعور TLOU2 رو برام اسپویل کرد 😥 😥 😥

  • lastofus2 گفت:

    الان خریت کردم رفتم پیام خصوصی یک جعبه فن بچه …… ( جای خالی رو خودتون پر کنید با هرکلمه ای که فکر میکنید از اون بدتر تو زندگیتون نشنیدید ) اومده خصوصی من لست رو اسپویل کرده 😐 منتظر خشم اژدها باشید از الان به من فکر کنید تا هیلو جدید بیاد 🙂 :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

  • Commander گفت:

    نمره های خوبی گرفته. حالا باید دید به خوبی xcom هست یا نه

  • majidam گفت:

    گفتم امیدی به این نسخه نداشته باشید از همون اول معلوم بود بازیش مالی نیست بهتره دیگه گیرز نسازن گند زدن به ایپی گیرز هیچ ایده ای خلاقیتی نواوری برای این بازی ندارن هر سال شاهد خورد شدن استخوانهاش هستیم

  • خب نمره خوبی گرفته بیشتر ازین انتظار نمیرفت ازش عالیه امیدوارم صرف ساخت بازی های AAA کنن حالا نمیدونم این بازی AA بوده یا اون یکی :smirk: ولی من چون طرفدار این سری و سبک هستم میریم میبینم اون فیلمی که توش همه چیز اسپویل شده از لست رو من پیدا نکردم لطفا خصوصی کنین برام ممنون

  • GERALT گفت:

    درود بر همگی من واقعا موندم این مایکروسافت و استودیوهاش کی میخوان به خودشون بیان این سیاست مسخره رو عوض کنن من طرفدار پر و پا قرص سری gears هستم ولی واقعا این گیرز کجا و گیرزی که متای ۹۴ گرفت کجا

تاکتیک‌های جنگ | نقدها و نمرات Gears Tactics منتشر شد - گیمفا