تصاویری از دو بازی کنسل شده‌ی Superman و Suicide Squad منتشر شد

مهرداد کرمی
۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۰۱/۲۶

در حال حاضر همه‌ی ما می‌دانیم که شرکت برادران وارنر مونترئال (WB Games Montreal)، سازنده‌ی بازی Batman: Arkham Origins، در حال کار‌ بر‌روی نسخه‌ی جدید سری بازی Batman است. این بازی تاکنون به صورت رسمی تایید نشده است، اما بار‌ها اطلاعات زیادی از داستان و ماهیت کلی آن آن لو رفته است. جالب است که بدانید، این شرکت قبل از پروژه‌ی جدید Batman، در حال کار بر‌روی دو بازی Superman و Suicide Squad نیز بوده که به مرور تصمیم به کنسل کردن این دو بازی گرفته است.

به تازگی طرح‌های اولیه‌ی این دو بازی توسط کاربری با نام @tatlinsky در توییتر منتشر شده که بسیار جالب به نظر می‌رسند. طرح مربوط به بازی Superman، نمای زیبایی از شهر متروپلیس را در شب نشان می‌دهد و در طرح‌های بازی Suicide Squad نیز می‌توانیم برخی از شخصیت‌های بازی از جمله هارلی کویین را مشاهده کنیم که طراحی بسیار منحصر به فرد و جالب توجهی دارد. لازم به ذکر است که این طرح‌ها مربوط به طراحی به نام جوئل داس ریس ویگاس (Joël Dos Reis Viegas) است که مدتی را در شرکت برادران وارنر مونترئال بر‌روی این دو پروژه کار کرده و هم‌اکنون در شرکت یوبی سافت (Ubisoft) مشغول به کار است.

در نهایت باید صبر کنیم و ببینیم که این دو بازی در نهایت توسط استودیوی دیگری ساخته خواهند شد یا خیر. شرکت راک استدی (Rocksteady) نیز در حال حاضر بر‌روی پروژه‌ی جدیدی مشغول به کار است، اما بار‌ها در مصاحبه‌های خود گفته که این بازی جدید ربطی به شخصیت Superman ندارند.

در ابتدا قرار بود در E3 2020 از بازی جدید سری هری پاتر، پروژه‌ی جدید استودیوی راک‌استدی و بازی جدید شرکت برادران وارنر مونترئال رونمایی شود، اما متاسفانه این مراسم کنسل و تاریخ این رونمایی‌ها به زمان دیگری موکول شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید