دنبالهی بازی Ancestors: The Humankind Odyssey به احتمال زیاد ساخته میشود
بازی Ancestors: The Humankind Odyssey در سال گذشتهی میلادی منتشر شد و به طور کلی نقدهای متوسطی را از سوی منتقدین دریافت نمود. با این حال بهنظر میرسد که جدیدترین ساختهی خالق سری Assassin’s Creed، در بخش فروش عملکرد قابل قبولی را داشته و این موضوع باعث شده است تا ساخت دنبالهی آن در نظر گرفته شود.
بهتازگی نشریهی رسمی Xbox، مصاحبهای را با آقای پاتریس دسیلتس (Patrice Desilets)، خالق بازی Ancestors: The Humankind Odyssey ترتیب داده است. دسیلتیس در صحبتهای خود اشاره کرد که موارد و ایدههای کافی در استودیوی آنها برای ساخت دنبالهی بازی وجود دارد. به گفتهی وی، دنبالهی این بازی روی کاغذ انجام شده و تنها مسئله بر سر زمان ساخت است.
وی در این خصوص گفت:
ما در نسخهی اول همهی تکاملهای بشری را پشت سر نگذاشتهایم، بنابراین چند سالی برای ما باقی مانده است تا در ادامه بتوانیم این مسیرها را طی کنیم. این بازی در حدود دو میلیون سال قبل به پایان میرسد؛ بنابراین ما حدود دو میلیون سال دیگر فرصت داریم تا سرانجام آن را پوشش دهیم. اگر در آینده دنبالهای برای آن در نظر داشته باشیم، خواهیم دید که چه مواردی را میتوان به آن اضافه کرد. برروی کاغذ، طراحی دنبالهی بازی انجام شده است. اکنون تنها مسئله این است که ببینیم در چه زمانی میتوانیم روند توسعه را انجام دهیم.
آقای دسیلتس در بخش دیگر از توضیحات خود در مورد چالشهای موجود در دنیای باستانی یک بازی ویدئویی صحبت کرد.
سختی بازسازی قارهی آفریقا در ۱۰ میلیون سال پیش یک واقعیت ارگانیک است، زیرا هیچ معماری خاصی در آن وجود ندارد. یک کامپیوتر زوایای ۹۰ درجه را ترجیح میدهد و برای بازیباز، خواندن و درک یک فضای ارگانیک بسیار سختتر است. چالش اصلی این بود که چگونه میتوانیم در بازی فضاها را برای بازیبازان قابل خواندن کنیم تا در طول بازی پیشروی کرده و انتخابهای خود را انجام دهند. چالشهایی نیز برای طراحی حیوانات نیز وجود داشت، زیرا استودیوی ما دارای یک تیم ۸۰۰ نفری نیست. بنابراین ما ما باید شرایط و راهکارهای هوشمندانه ای ارائه میدادیم تا احساس و رفتارهای پیچیده حیوانات را نشان دهیم.
بازی Ancestors: The Humankind Odyssey هماکنون برروی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خداییش بازیه خوبیه ولی اونطور که باید و شاید تحویلش نگرفتن
به نظرم ساخته نشه بهتره
و سازنده ها برن سراغ ساخت بازی های جدید و متفاوت براشون بهتر باشه
بیشتر شبیه مستند و شبیه ساز های آموزشی می مونه تا بازی
اگه با این فکر جلو بریم چیز خیلی عالی ساختن
پول خودمو انگاری دور ریختم افسوس :cigarette: مشکلی که داره اینه که سرگرم کننده نیست
دلشون نمیاد ۱ درصد تخفیف بدن که یکم فروش بره حداقل
چیچیه این بازی
من حدود ۱۵۰ ساعت این بازی رو بازی کردم و به همه میگم که کلا یه بازی چرتی هست، از همون اول یه ببر دنبالت هست و ادم رو رها نمیکنه حتی اگر ۱۰ میلیون سالم هم بگذره بازم همون ببر مسخره دنبالت هست، تا پاتو بزاری روی زمین تکه و پارت کرده، تمام بازی همین هست یک ببر و یک عدد میمون جهش یافته که در اختیار شماست