موجانگ دربارهی تاخیر Minecraft Dungeons: تضمینی برای سرگرمکننده بودن نداشتیم
شیوع ویروس کرونا (COVID-19) تاکنون باعث تاخیر بازیهای مختلفی از Wasteland 3 گرفته تا The Last of Us Part II شده است اما شاید عنوانی که تاریخ عرضهاش کمتر تحت تاثیر این بیماری قرار گرفت، Minecraft Dungeons باشد.
اواخر هفتهی گذشته، استودیوی موجانگ (Mojang) بهطور رسمی خبر از تاخیر یک ماههی بازی Minecraft Dungeons داد و هوادارانی که منتظر تجربهی این عنوان در ماه آوریل بودند را بهشدت ناامید کرد. بههمین خاطر نیز دیوید نیسهیگن (David Nisshagen)، تهیهکنندهی اجرایی استودیوی موجانگ، در مصاحبهای با وبسایت Eurogamer شرکت کرده و دربارهی دلایل این تاخیر صحبتهایی بهمیان آورده است:
نمیخواهیم تیمهایمان در این بازهی زمانی دچار اضطراب شوند. ما احتمالاً میتوانستیم [در همان تاریخ قبلی] بازی را تکمیل کنیم اما چنین چیزی بهاحتمال زیاد برای تیم توسعهدهنده و همچنین بازیبازان ناخوشایند بود چراکه نمیتوانستیم کیفیت و سرگرمکنندگی بازی را تضمین کنیم. بنابراین با گرفتن این زمان اضافی کوچک، میتوانیم محصول نهایی بهتر و تیمی شادتر داشته باشیم که به کار خود افتخار میکنند.
Minecraft Dungeons در روز سهشنبه ۶ خرداد ماه ۱۳۹۹ (۲۶ مه ۲۰۲۰ میلادی) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، اکسباکس وان، پلیاسیتشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. لازم بهذکر است این بازی در روزهای نخستین عرضه از قابلیت بازی میانپلتفرمی (Cross-Play) پشتیبانی نخواهد کرد اما بهمرور زمان از این ویژگی برخوردار خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
:-/
تریلراشو دیدم واقعا خیلی جذاب به نظر میرسه.