استودیوی ورچوئس قصد دارد بازیهای نسل بعد را برروی نینتندو سوییچ پورت کند
معاون استودیوی باتجربهی ورچوئس (Virtuos)، توسعه دهندهی نسخهی نینتندو سوییچ L.A Noire ،Dark Souls: Remastered و عناوین مختلف دیگر، به تازگی در طی مصاحبهای با وبسایت Max-Geek اعلام کرده است که این استودیو برای پورت بازیهای نسل بعد برروی نینتندو سوییچ آمادگی کامل دارد.آقای الایجا فیریمن (Elijah Freeman) توضیحات جالبی را در مورد این موضوع ارائه داد:
ما معتقد هستیم که سال ۲۰۲۰ حول محور توسعهی بازیها خواهد بود؛ زمانی که بازیبازان انتظار دارند تا تجربهی استاندارد و باثباتی را بازیهای مورد علاقهی خود داشته باشند. با عرضهی اکسباکس سری اکس و پلیاستیشن ۵ در سال جاری، توسعه دهندگان باید برای ارائهی یک تجربهی باثبات بازیها برروی تمام پلتفرمها برنامهریزی کنند. در ورچوئس،ما افراد بسیار بااستعدادی را در اختیار داریم که آماده هستند تا این بازیهای جدید را به نینتندو سوییچ بیاورند.
البته این اولین باری نیست که فیریمن از کنسول ترکیبی نینتندو دفاع کرده است. او در طی مصاحبهی دیگری با وبسایت GameIndustry.biz، از توسعه دهندگان و ناشران خواست تا با نینتندو سوییچ مثل یک پلتفرم جانبی رفتار نکنند:
اولین توصیهی من این است که سوییچ را به عنوان یک پلتفرم جانبی در نظر نگیرید و سعی کنید نسخهی سوییچ بازی را همزمان با دیگر پلتفرمها منتشر کنید.
در واقع بهره نبردن از بزرگترین کنسول دستی بازار ممکن است به عنوان یک فرصت از دست رفته دیده شود.
اثر بعدی ورچوئس، نسخهی نینتندو سوییچ بازی نقش آفرینی The Outer Worlds است که در تاریخ جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ (۵ ژوئن ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول ترکیبی نینتندو منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
به خدا برا شما ها جز دنگ و فنگ چیزی نداره.
خیلی کار سختیه اونم بازی هایی امروزی با این گرافیک رو سوییچ.
در هر صورت موفق باشند.
یاد حرف یه بنده خدایی افتادم که گفت بازی سازا از حداکثر قدرت کنسول استفاده نمیکنن جز برخی فرست پارتی ها
جالبه قراره بازی های نسل بعد که فکر نکنم حتی نصف ps4 یا xbox قدرت داشته باشه براش پورت کنن
:wilt: :wilt: :wilt: :wilt: :wilt:
این استودیو پورت های موفقی روی سوییچ انجام داده نمونش همین دارک سولز که از نظر گرافیکی از ps4 خیلی جزئیات بهتری دارد بررسیش در یوتویوب هست حتی بازی بایوشاک کالکشنم همین شرکت داره پورت میکنه واسه سوییچ و این جای خوشحالی داره چون پورت های این شرکت از نظر کیفیتی عملکرد بی نظیری رو سوییچ داره هم با ثبات هم از نظر بصری عالی
می دونم که به این خبر ربطی نداره اما وقتی که اسم این شرکت دیدم Virtuos یاد یکی از مراحل بازی زیبای metal gear solid 3 افتادم در واقع اگر اشتباه نکنم همون مرحله اول به حساب میاد Virtuos Mission که با شکست مواجه میشه و بعد از اون مرحله دوم شروع میشه Operation Snake Eater :yes: