شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا
شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا
شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا
شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا
شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا
شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا

شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود

truth seeker
۱۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا

این روزها شاهد انتشار اخبار مختلفی از سری محبوب Resident Evil هستیم. در کنار عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 3، شایعه‌های متعددی درباره‌ی نسخه‌ی بعدی سری نیز در فضای مجازی دست به دست می‌شود و امروز نیز شاهد انتشار شایعه‌هایی جدید و البته جذاب در این باره بودیم.

یکی از کاربران معروف با نام AestheticGamer (که با نام Dusk Golem نیز شناخته می‌شود) که اخیرا اطلاعات مختلفی را از نسخه‌ی بعدی سری Resident Evil منتشر کرده بود، امروز جزییات تازه‌ای از این بازی را در اختیار هواداران قرار داده است. به گفته‌ی این شخص، بازی Resident Evil 8 قرار است به عنوان یک بازی میان‌نسل در دسترس کاربران کنسول‌های نسل فعلی و کنسول‌های نسل بعدی قرار بگیرد. نکته‌ی عجیب و البته جالب صحبت‌های این شخص به ماهیت پروژه مربوط می‌شود. این شخص ادعا کرده است که این بازی در ابتدا به عنوان Resident Evil Revelation 3 در دست توسعه قرار داشته ولی آزمایش‌های اولیه‌ی آن به قدری موفقیت‌آمیز و مثبت بوده که شرکت کپکام (Capcom) در نهایت تصمیم به انتشار آن تحت عنوان Resident Evil 8 گرفته است.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی این شخص، بازی قرار است تا حدی از ریشه‌های خود فاصله گرفته و داستان Ethan بعد از وقایع Resident Evil 7 را دنبال کند. علاوه بر این، کاربر یاد شده بیان کرده است که در این بازی قرار است شاهد المان‌های مختلفی همچون فرقه‌های مذهبی، جنون و توهم باشیم که ممکن است برای برخی از هواداران خوشایند نباشد. البته AestheticGamer  بیان کرده است که اطلاعات مربوط به این بازی به زودی و از سوی منبعی به غیر از خود او منتشر خواهد شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که باید منتظر معرفی رسمی بازی در آینده‌ی نزدیک باشیم یا این که صرفا توسط شخصی دیگر منتشر خواهند شد.

تا به امروز شایعه‌های مختلفی از نسخه‌ی بعدی سری Resident Evil منتشر شده است که با توجه به محبوبیت بالای این سری موضوعی عجیب به شمار نمی‎‌رود. برای مثال، در گذشته شخصی ادعا کرده بود که نسخه‌ی بعدی سری شامل مواردی مانند گرگینه‌ها (Werewolves)، جادوگران و موارد ترسناک مشابه می‌شود. به هر حال، تا زمان معرفی رسمی بازی باید به تمامی این موارد با کمی شک و تردید نگاه کنیم.

شما می‌توانید پیام‌های منتشر شده از سوی این کاربر را در ادامه مشاهده کنید.

اطلاعات بیشتری این ماه منتشر خواهد شد که البته از سمت من نخواهد بود. با این حال، من می‌خواستم برخی مسائل را روشن کنم. Resident Evil 2021 همان Resident Evil 8 خواهد بود ولی این بازی همیشه Resident Evil 8 نبوده است. در بخش زیادی از روند توسعه، این پروژه تحت عنوان Revelation 3 وجود داشته است.

دلیل این که من قبلا گفته بودم سال‌ها تا انتشار Resident Evil 8 زمان باقی مانده است این بود که سال گذشته یک بازی تحت عنوان Resident Evil 8 در دست توسعه قرار داشت و آن بازی هنوز تا زمان عرضه فاصله‌ی زیادی دارد. با این حال، کپکام نمی‌خواهد بین Resident Evil 7 و Resident Evil 8 فاصله‌ی زیادی ایجاد شود. به همین دلیل آن بازی در حال حاضر کنار گذشته شد و آزمایش‌های داخلی Revelation 3 نیز بسیار مثبت بودند.

بازخوردهای افرادی که Revelation 3 را تجربه کرده‌اند بسیار بهتر از آن چیزی بود که سازندگان انتظار داشتند. به همین دلیل یک سال دیگر به پروژه فرصت داده شد تا بتواند به Resident Evil 8 تبدیل شود. جزییات منتشر شده توسط Ambassador درباره‌ی گرگینه‌ها، Ethan و روستاهای برفی کاملا درست بودند ولی این اطلاعات قدیمی هستند.

بازی دچار تغییرات زیادی شده است تا بیشتر به یک نسخه‌ی اصلی از سری شبیه باشد و این تغییرات شامل داستان، شخصیت‌ها و بسیاری موارد دیگر می‌شود. به همین دلیل ممکن است بسیاری از چیزهایی که شنیده‌اید در نسخه‌ی نهایی حضور نداشته باشند ولی برخی از المان‌ها باقی خواهند ماند.

علاوه بر این، همان‌طور که گفته بودم، بازی یک عنوان میان‌نسلی خواهد بود.

بازی باید در ماه‌های آینده به صورت رسمی رونمایی شود. این بازی در حالت اول‌شخص طراحی شده و احتمالا برخی از هواداران از آن متنفر خواهند شد؛ چرا که بازی از ریشه‌های خود در زمینه‌ی داستان، دشمنان و موارد مشابه فاصله گرفته است. توهم، فرقه‌گرایی، جنون و عدم اعتماد به دیگران بخش مهمی از فضای بازی خواهند بود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا
شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا
شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا
شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا
شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا
شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا
شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • هر چند که یه شایعه است ولی اگه اینجوری باشه
    با گرگینه و جادوگر و دوربین اول شخص که دیگه resident evil نیست.
    اصلا همه اینا به کنار مگه قحطی کاراکتر اومده که دوباره رفته سراغ Ethan
    خلاصه این چیزا اصلا با عقل جور در نمیاد.

    • Lord_Sega گفت:

      کپکام بی شعور معلوم نیست داره چه غلطی می کنه، کارگردان ریمیک رزیدنت اویل ۳ رو باید با اوردنگی پرتش کنند بیرون،رزیدنت ۳ بهترین نسخه ی کل سری بود اما نابودش کردند، رزیدنت ۸ هم از همین الان محکوم به شکست وقحیانه خواهدبود.
      جادوگر توی رزیدنت اویل = کله ی خر توی دیگ کله پاچه!

    • 47 گفت:

      چی میگه این وسط Ethan
      پس تکلیف لیان و ایدا چی کریس و جیل چی
      بابا ما گفتیم رزیدنت اویل ۸ دوباره لیان و ایدا رو میبینم شاید حتی کریس و جیل هم دیدیم اما ظاهرا نه خیر انگار کپکام میخواد داستان زندگی کاراکترهای قدیمی رو نصفه نیمه تموم کنه اخر زندگیشونو نفهمیم
      فقط از outlast اسکی نرفته بودی که اخر سر این کارم کردی (توهم و فرقه های مذهبی تند رو مال outlast هستش)
      کپکام سر عقل بیا برا رزیدنت اویل ۷ گفتیم یکم سر عقل امدی برا رزیدنت اویل ۲ ریمیک تشویقت کردیم گفتیم دوباره ادم شده اما دوباره داری تِر میزنی
      میگی میخوایم فاصله بین بازیامون نیوفته ای فاصله بزنه تو سرت وقتی میخوای ی چیز مزخرف مثل رزیدنت اویل ۶و ۵ به خوردمون بدی خو یکم صبر کن ی چیز درست درمون تحویل بده :reallyangry: :pissedoff:

  • «احتمالا برخی از هواداران از آن متنفر خواهند شد؛ چرا که بازی از ریشه‌های خود در زمینه‌ی داستان، دشمنان و موارد مشابه فاصله گرفته است»
    همین ریسک پذیری کپکام که من دوست دارم.
    بنظر داستان عالی بشه.
    حتی داستان رز۶ عالی بود شخصیت ها که اول به هم ربط نداشتند بعداً کم کم مثل یک پازل کنار هم قرار می‌گرفتند و بینشون ارتباط بوجود میومد تنها مشکلش این بود که ترسناک نبود رزیدنت ایول نبود.
    الآنم دارن RE1PS1 میزنم تو رگ، واقعا شاهکاره بازی و البته دیالوگاش یکم چیزه. چیز شده.

    • VolKeR گفت:

      داداش رو چه حسابی داری این حرفو میزنی ؟ تو اول بشین بازی رو بازی کن تو الان گیم پلی رو گداشتی به کنار داری فقط میگی که قیافش بد بودو نابود شد بازیش هیچ ریشه ای رو نابود نکرده شما re2 کلاسیک رو بازی کنی کل بازی دو ساعته میخوای اون بازی ر دیگه چجوزی واست remake کنن اگه بخش داستانیش بیشتر از پنج ساعت بودو تو remake داستان خراب مشد میتونستی ایراد بگیری اما خدایی من با رفیقم نفری پونصد گذاشتیم گرفتیم خدایی میرزید به شما هم توصیه میکنم که تجربش کنید

  • Saeed6US گفت:

    عجب گیری کردیما
    خب یه بازی دیگه با یه اسم دیگه بدید بیرون
    یه رزیدنت اویل سوم‌ شخص خفن با مهمات کم و اسپری جون و الماس هایی فروشی که تو نسخه چهار و پنج بود می خوام
    بخش داستانی دوازده تا ۱۵ ساعت و بخش mercenaries
    یه داستان جون دار . فک نکنم کار سختی باشه برای کپکام به اوج برگشته

  • (جنون و فرقه گرایی و….) این که شد outlast 😐

  • Vagabond گفت:

    از همون روزی که شینجی میکامی بزرگ از کپکام خارج شد سری رزیدنت اویل بی پدر شد و فقط سقوط کرد همین RE2 Remake هم چون بازسازی یک نسخه قدیمی هست اینقدر موفق شد وگرنه کپکام نشون داده عرضه ساخت یک رزیدنت اویل جدید و شاهکار رو نداره.لعنت به اونهایی که باعث جدایی استاد میکامی از مجموعه شدند 😥

    • chibikenpachi گفت:

      دلخوری میکامی از کپکام و مدیر پروژه رزیدنت ایول۴ از رد شدن نسخه پروتایپی شروع شد که میکامی برای ۴ ارائه کرده بود.ترس خالص بود.عااااااااالی بود.سرد، ترسناک،تنها و… .همون نسخه سالها بعد در غالب یک پروژه fan made با عنوان ابتلا (contamination) کامل شد.هرچند میکامی طبق نظر و سلیقه هیات مدیره و حذف خیلی از ایدهاش ساخت RE4 رو تموم کرد. اما در ادامه یا ندادن سهم میکامی از سود فروش اون شاهکار (طبق قرارداد کپکام متعهد شده بود بجز دستمزد میکامی درصدی از سود رو هم به میکامی بده) میکامی دیگه عملا دلیلی برای ادامه کار با این شرکت نداشتو در آخر با نخبه های Clover studio از کپکام جدا شدن…

  • با این شایعات میشه گفت که همیشه اختلاف سلیقه بین گیمرهای این بازی وجود داره بعضیا سبک نسخه های کلاسیک علاقه دارن بعضیا طرفدار تنوع وتغییرات هستن ،ژاپنی ها بیشتر اهل تنوع سبک هستن بر خلاف کمپانی های غربی،خود استاد میکامی هم در شاهکار جاودانه اش شماره ۴ خیلی تغییرات نسبت نسخه های قبلی داشت وچون اینکاره بود یه شاهکار ساخت نسخه هفتم بنظرم شاهکار بود واز لحاظ ترسناکی بازی قوی بحساب می‌ومد ،در هر صورت اینکار ریسک زیادی میطلبه وژاپنی ها عاشق ریسکن امیدوارم نتیجه خوبی در پی داشته باشه وطرفدارا راضی باشند

  • ragnaros گفت:

    میخوان حسابی گند بزنن به اویل

  • اویل ۷ رو بعد سک ساعت بازی بردم فروختم ، اینم پس اصلا نمیخرم ، علی الحساب برای بار هزارم هم شده اویل ۴ بازیمیکنم اگر هوس کنم

  • AXEL STONE گفت:

    من میدونیم این شایعه نیست و خود کپکام این خبرارو میسازه تا از نظر گیمرها مطلع باشه.
    من فهمیدم RE8 قراره بسازن اون روز هم گفتم. ولی خدایی خیلی بدم میاد یک پروژه رو با یک نام باز میکنین بعد ان رو با یک نام دیگر میبندین خدایی یعنی چی؟
    کپکام نمی‌خواهد بین Resident Evil 7 و Resident Evil 8 فاصله‌ی زیادی ایجاد شود.
    اخه این چه نوع فکریه مثلا؟ خاصیت این کار چیه یکی هست بهم بگه که خاصیت این کار چیه!؟ شما بازیاترو خوب بساز بیخیال فاصله زمانی اگر هم فاصله بیفته مشکل مشکله خودتونه…ما بازی شلاقی نمیخریم، خداییش اصلا خودتون برنامه ندارید و همش به فکر پولین پس دیگه نگید نمیخاییم فاصله زمانی ایجاد بشه!!!
    والله ما REرو با سوم شخص بازی کردیم و موفقیتهای عجیبش رو با سوم شخص کسب! کرد حالا میخایید بازی رو از سوم شخص به اول شخص تبدیل بدید! این دیگه واقعا تهشه… با این که از RE7 خوشم میاد ولی این اصلا درست نیست!!! یعنی نمیتونید یک RE به مثل RE4 بسازید؟
    امیدوارم منصرف بشن از این مسخره بازیهای بیحد و پایان… ازار دهنده و ناراحت کنندست.

    • من بیشتر نگران اینم بزنه به سرش کلا این سری رو اکشن کنه
      کپکام هنوز همون ایده های ابلهانه قدیمش رو داره
      احتمالا نسخه ی سوم رو فقط برای این ریمیک کرد تا صدای طرفدار ها از اون عنوان تمام آنلاین در نیاد! و گرنه هیچ توجیحی نمی تونه برای این ریمیک ناقص داشته باشه.

      • AXEL STONE گفت:

        اره با این که میدونه موفقیتی نداشته از این کارش اما ممکنه که این کارو انجام بده.
        جدیداً ایده های بتصدا تو فکرشه مثل همون اول شخص شدن: بجای این که سوم شخص رو بیشتر توسعه بده میره بیخیالش میشه و میچسبه به اول شخص بودن… نسخه RE7 خوب بود ولی برای یک بار تنوع خوب بودش و نه بیشتر. راستش برای RE7 خیلی از دوستانم این نسخه رو بازی نکردن و نتونستن باهاش رابطه برقرار کنن واقعا براشون ناراحت کننده بود یک بازی باید هواداران خاصش رو حفظ کنه.
        کپکام فکر میکنه دیگه IP به این شکل نمیتونه موفق باشه و دیگه به اخرین حدش رسیده ولی به نظرم فکرشون کاملاً اشتباه هنوز خیلی میتونن روی بازی کار کنن اگه به خوبی و درست کار کنن محترمانه عاشقانه کار کنن مطمئنم اینطوری بازی خود به خود بازی خیلی خوبی میشه :rose: :heart:

  • chibikenpachi گفت:

    مدیریت کپکام در نهایت همیشه نشون داده که دوست داره دنباله رو یوبی سافت و امثالش باشه و سالانه از عنوانین بزرگش حداقل یک نسخه منشر کنه .حالا فرقی نداره هر آشغالی باشه!!! موفقیت بازسازی دو شاهکار شینجی میکامی نه بخاطر مدیریت خوب کپکام بلکه بیشتر بدلیل استفاده از ژنتیک خوب رزیدنت ایول ۴ (دوربین سر شونه ، اکشن متعادل با ترس و بقاء و حس ترس اتمسفریک) و آوازه خوب شماره های ۲ و ۳ بوده و هست.وگرنه بارها مدیریت این شرکت در شروع پروژه احمقانه رزیدنت ۶ گفته بود که رویکرد ما در آینده سالی یک عنوان از عنواین بزرگمون هست و رسما” از call of duty اسم برد!!!

  • pezhmanm666 گفت:

    ببخشید با این اعصاب خوردی بعد از بازی رزیدنت ایول ۳ باید بگم شا….دم به سر یک یک شون

  • Ahmad_bk گفت:

    ایول ۷ رو هیچوقت سمتش نرفتم با اینکه میتونم کاملا رایگان دانلودش کنم
    ما از بازی رزیدنت ایول؛ رزیدنت ایول می‌خواهیم نه اینکه بازی ترسناک بسازین و از اسم رزیدنت ایول برای تضمین فروش استفاده کنین بدین به خورد ملت
    مشکل اینجاس که صدای ما فقط به گوش خودمون میرسه نه اونا… والسلام

  • امیدوارم
    شایعاتش هم زیاد شده به نظرم درست باشه

  • navid313714 گفت:

    من متنو خوندم به نظرم شایعه درست میاد
    وقتی ریمیک ۲ اینقدر مورد توجه واقع شده خب باید بازی بعدی رو هم مثل اون بسازند :wilt:

شایعه: نسخه‌ی بعدی Resident Evil یک بازی میان‌نسلی خواهد بود - گیمفا