تیم توسعهدهندهی Borderlands 3 پاداشهای وعده داده شده را دریافت نکرده است
بازی Borderlands 3 در اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر گردید و توانست علاوه بر دریافت نقدهای مثبت از سوی منتقدین، فروش قابل قبولی را نیز داشته باشد. با این حال، به نظر میرسد اختلافاتی در میان اعضای تیم سازندهی بازی وجود دارد. طبق گزارش جدید وبسایت کوتاکو، اخیراً رندی پیچفورد (Randy Pitchford)، مدیر استودیوی گیرباکس (Gearbox) اعلام کرده است که برخی از اعضای تیم پاداشهای مورد نظر خود را دریافت نخواهند کرد. بر اساس گزارش قبلی کوتاکو، مدیر گیرباکس مبلغ کمتری را نسبت به استانداردهای این صنعت به توسعهدهندگان خود پرداخت کرده است، اما در عوض سهم سود هر یک از بازیهایی را که آنها در ساخت آن تاثیرگذار بودهاند، به آنها تعلق میگیرد.
از میان کارمندانی که با کوتاکو صحبت کردهاند، به بسیاری از آنها وعدهی پاداش ۶ رقمی داده شده بود، اما پیچفورد میگوید دلیل حذف این پاداشهای بزرگ به خاطر هزینههای ساخت Borderlands 3 بوده است. در کنار بازی اصلی و بستههای الحاقی آن، مجموع این پروژه حدود ۱۴۰ میلیون دلار برای شرکت توکی گیمز (۲K Games) هزینه دارد. بر اساس توافقی که میان توکی گیمز با گیرباکس انجام شده، تا هنگامی که هزینههای ساخت به طور کامل بازگردانده نشوند، تیم توسعهدهنده پاداشهای خود را دریافت نمیکند.
در همین راستا، استودیوی گیرباکس بیانیهای را در این خصوص منتشر کرد:
Borderlands 3 یک محصول ارزشمند و فوقالعاده برای بازیبازان و یک دستاورد باورنکردنی برای گیرباکس بوده است. استعدادهای بسیاری در استودیوی ما حضور دارند و ما به شدت به هر فردی که در سودآوری شریک است، ایمان و اعتقاد داریم. Gearbox از مشارکت در روند صعودی بازیها برخوردار بوده و دارای سخاوتمندترین سیستم پاداش در عناوین AAA است. از زمان شروع برنامه، گیرباکس بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را برای پاداشها و برای جبران خسارت به دست آورده است.
در جدیدترین دورهی پرداخت ما از خبرهای جدید در مورد Borderlands 3 بسیار خوشحال شدیم. این بازی توانست درآمد بسیار بالایی را برای یک عنوان تکنفره بدست آورد و به طور رسمی به یک بازی سودآور تبدیل شده و در همین راستا، گیرباکس نیز اولین پاداش حق امتیاز خود را از آن سود به دست آورده است. علاوه بر این، به روزرسانی پیشبینی شدهای به استعدادیابی در Gearbox داده شده که پاداشهای مربوط به سهماهه بعدی را تعیین کند. گیرباکس یک استودیوی خصوصی است به دنبال بیانیه دادن در میان عموم نیست، ما مسائل را در درون خانواده حل میکنیم.
یکی از عواملی که موجب ارائهی پاداشهای ناامیدکننده به توسعهدهندگان شده، گسترش گیرباکس و تاسیس یک استودیوی جدید در کانادا بوده است. بازی Borderlands 3 هماکنون برروی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، رایانههای شخصی و سرویس گوگل استدیا در دسترس قرار دارد. شما میتوانید نقد و بررسی این بازی را به قلم آریا مقدم و از طریق این لینک مطالعه بفرمایید. اگر قصد خرید این بازی را دارید، پیشنهاد میکنیم ویدئوی هایلایت آن را مشاهده کرده و با نکات پیش از خرید این عنوان آشنا شوید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
ای مال مردم خورا انگاری همه جا هستین شما 😀 :rotfl:
این رندی پیچفورد ادم منفوریه اخرش کار دست خودش میده….
مجبور بودید وسط کار انجین بازی رو تغییر بدید؟خب انریل ۳ هنوز زورش زیاد بود با همون میرفتین جلو خو…./