حجم عنوان Final Fantasy 7 Remake قابل مقایسه با عناوین اصلی این سری خواهد بود
با وجود هیجان بسیار زیادی که در مورد عنوان Final Fantasy 7 Remake اسکوئر انیکس (Square Enix) وجود دارد، گاهی اوقات سخت است که تصور کنیم این تنها یک بخش از داستان کلی است. هرچند توسعهدهنده پیش از این دلایل خود برای به پایان رساندن این بخش با فرار از Midgar را شرح داده است، اما مطمئنا هنوز نگرانیهایی در مورد طول مدت زمان این عنوان وجود دارد. کارگردان دوم این عنوان، نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، در پاسخ به این نگرانیها، تایید کرده که این عنوان از لحاظ اندازه با عناوین اصلی سری Final Fantasy قابل مقایسه خواهد بود.
هاماگوچی در مصاحبهای رسمی با اسکوئر انیکس پیرامون رازها و باسهای مخفی بازی گفت:
ما نمیتوانیم دقیقا بگوییم چندتا وجود خواهد داشت. میخواهیم کمی غافلگیری برای بازیکنان نگه داریم! اما این را میگویم که Final Fantasy 7 Remake به عنوان یک بازی مستقل طراحی شده و حجمی قابل مقایسه با عناوین اصلی سری Final Fantasy خواهد داشت.
نکتهی جالب این بود که هاماگوچی اشاره کرد که در این عنوان شاهد مقداری “محتوای پایان بازی” هم خواهیم بود.
من نمی خواهم دقیقا بگویم چه چیزی در Final Fantasy 7 Remake خست، ولی اگر انتظار محتوای پایان بازی را دارید، ناامید نخواهید شد.
این یعنی چند باس مخفی و اختیاری دیگر، یا یک سری فعالیتهای پایان بازی دیگر که بازیکنان میتوانند در آنها شرکت کنند؟ باید صبر کنیم و ببینیم.
Final Fantasy 7 Remake در روز ۲۲ فروردین (۱۰ آوریل) به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد. اسکوئر انیکس چندی پیش دمویی مختصر از این عنوان منتشر کرد که شما میتوانید تحلیل فنی این دمو را در وبسایت گیمفا مشاهده نمایید.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات