بازی DOOM Eternal در تاریخ ۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرمهای گوگل استیدیا و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. این در حالی است که نسخهی نینتندو سوییچ این عنوان مورد انتظار که هماکنون تاریخ عرضهی مشخصی ندارد، پس از انتشار نسخههای دیگر در دسترس قرار میگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی محیطها، تکامل مبارزات و تغییرات جدید بازی، پیشنهاد میکنیم مصاحبهی کارگردان این عنوان را مطالعه کنید.
DOOM Eternal برروی کنسولها با نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد + حجم بهروزرسان روز اول
آقای بیلی خان (Billy Khan)، برنامهنویس ارشد موتور بازیسازی id Tech 7 در اید سافتور (id Software)، به تازگی با انتشار یک توئیت تائید کرده است که DOOM Eternal برروی تمام کنسولهای نسل هشتم سونی و مایکروسافت با نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد.
پس از انتشار سیستم مورد نیاز رایانههای شخصی برای اجرای DOOM Eternal، بسیاری از بازیبازان نگران عملکرد فنی بازی برروی کنسولها بودند. همانطور که میدانید، شما برای تجربهی ساختهی مورد انتظار اید سافتور برروی رایانههای شخصی به سخت افزار قدرتمندی نیاز دارید. البته جالب است بدانید که بتسدا (Bethesda) سیستم مورد نیاز بازی را از روی صفحهی استیم آن حذف کرده است. پس شاید سیستم مورد نیاز منتشر شده آن قدرها هم دقیق نیست.
به هر حال، خبر خوب این است که بازیبازان کنسولهای اکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ نباید نگران عملکرد DOOM Eternal باشند. به گفتهی بیلی خان، بازی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۴ پرو، اکسباکس وان، اکسباکس وان اکس و اکسباکس وان اس با نرخ فریم ۶۰ اجرا میشود. همچنین این برنامهنویس روز گذشته تائید کرد که نسخهی کنسولی DOOM Eternal دارای امکان تغییر میدان دید (FOV) است. البته همانطور که انتظار میرفت، نسخهی رایانههای شخصی مقادیر بیشتری را شامل میشود.
از طرف دیگر، به تازگی حجم بهروزرسان نسخهی ۱/۰۱ بازی نیز مشخص شده که برابر ۵/۱ گیگابایت است. همچنین طبق توضیحات درج شده در فروشگاه مایکروسافت، DOOM Eternal جدا از بهروزرسان روز اول، ۳۷ گیگابایت از حافظهی اکسباکس وان را اشغال خواهد کرد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
با این حساب احتملا رو سیستم های متوسط هم راحت اجرا میشه و به نظر پیشرفت گرافیکی چندانی نداشته
نسخه قبلی رو که رو حالت ماکسیمم و فریم ۱۸۰ اجرا می کردم و این یکی هم فکر می کنم همون حدود باشه
–
https://www.youtube.com/watch?v=TUFcerTa6Ho
این ویدئو هم واقعا جالبه و نشون میده که قراره استانداردهای جدیدی تو دنیای بازی ها داشته باشیم
اسپم: قیمت ایکسباکس وان اس آل دیجیتال ۴ میلیون پلی استیشن چهار اسلیم ۶ میلیون سوییچ ۷ میلیون. از سال آخر گیمر بودنمون لذت ببریم…
دروغ اینجا نباف اولن پلی فور ۲۴۰۰ گرون ترینش بود دیدم ،درضمن همه دارن چوبه ادمایی مثل امثال تورو میخورن.
😀
همچین نرخ فریمی برای همچین بازی ای ضروری هستش به نظر من
فقط ۱۰ روز دیگه تا عرضه این ابرشاهکار، شوتر اصیل و سرعت دیوانه وار، تریلر گیم پلی باس بازی که منتشر شده بود و متاسفانه گیمفا اونو پوشش نداد ولی به هر حال اگر دیده باشید، متوجه عمق جذابیت مکانیزم های مختبف بازی میشید و سرعت بازی بدون ذره ای اغراق باید بگم در این بازی بی سابقه هست و شاید بهتر باشه بگم فرصت نفس کشیدن در بین مبارزات رو گیر نمیارید و رو درجه سختی بالا دقیقا مثل یه کابوس میمونه 😎 😎
عشقه این بازی :inlove: :inlove: