توضیحات توسعه‌دهندگان عنوان GTFO درباره‌ی نام غیرمعمول این بازی

محسن رضوی فر
۱۹:۳۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۱

استودیوی ۱۰ چمبر کالکتیو (۱۰ Chambers Collective)، ناشر و توسعه‌دهنده‌ی عنوان GTFO، نام غیرمعمول این بازی را برای تجربه‌ی یک عنوان تیراندازی ترسناک مناسب می‌داند.

بازی تیراندازی و ترسناک GTFO حدود چند سال قبل برای اولین بار در جریان رویداد The Game Awards معرفی گردید. این بازی ترکیب جذابی از یک تیراندازی تاکتیکی و همکاری با سایر بازی‌بازان را در دنیای ترسناک ارائه می‌داد و به همین علت توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. با این حال نام عجیب و غیرعادی و این بازی نیز نقش مهمی در این جلب توجه ایفا نمود. سازندگان GTFO نام این عنوان را با توجه به ارائه‌ی تجربه‌ی هیجان‌انگیز در سبک بقای  کاملاً مناسب می‌دانند.

در جریان رویداد PAX East 2020، یکی از اعضای تیم سازنده‌ی GTFO مصاحبه‌ای را انجام داد و جزئیاتی از روند ساخت این بازی را به اشتراک گذاشت. در طول این گفتگو، نام بازی یکی از موضوعاتی بود که مطرح گردید. آقای اسوانته وینترانت (Svante Vinternatt) از استودیوی ۱۰ چمبر کالکتیو، توضیحاتی را در خصوص نام‌گذاری این بازی ارائه داد:

ما برای تصمیم‌گیری درباره نام‌گذاری به گفتگو پرداختیم و به عنوان یک تصمیم جمعی به یک نتیجه‌ی واحد رسیدیم. ما چند نام جایگزین را نیز در نظر داشتیم و درباره انتخاب هریک از آن‌ها صحبت کردیم. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که این نام (GTFO) کاملاً مناسب این بازی است. به طور حتم،برخی از افراد آن را دوست دارند و برخی دیگر نیز از آن متنفر هستند؛ اما آنچه که در این میان اهمیت دارد، این است که این نام را به خاطر خواهند سپرد.

آقای وینترانت می‌داند که عده‌ای از این روش نام‌گذاری رضایت نخواهند داشت؛ اما با توجه به دموی این بازی که در کنفرانس PAX East 2020 در اختیار عموم قرار گرفته بود، باید گفت که بعد از تجربه GTFO متوجه خواهید شد که این نام به طرز جالبی حس و وحشت در بازی را به نمایش می‌گذارد. بازی‌بازان در این بازی به طور مداوم درحال تلاش برای خروج از وضعیت وحشتناک و سخت هستند و می‌توان گفت که حداقل این نام به خوبی در یادها باقی می‌ماند.

در ادامه آقای وینترانت توضیح داد که عرضه‌ی این بازی را برای کنسول‌ها در نظر دارند، فعلاً تمرکز آن‌ها برروی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی است. وی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال عرضه‌ی GTFO برروی کنسول‌های نسل بعدی اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ گفت:

ما  ابتدا باید این موضوع را  بررسی کنیم تا ببینیم شرایط کار به چه صورت رقم می‌خورد.

عنوان GTFO هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام از طریق استیم در دسترس قرار دارد. تاکنون تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه‌ی کامل این عنوان مشخص نشده است.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید