پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا
پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا
پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا
پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا
پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا
پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا

پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم

امیرحسین نصرتی
۱۰:۳۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا

مدتی پیش به‌طور رسمی اعلام شد پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) با تاسیس استودیوی جدیدی گسترش پیدا کرده است اما آیا این اتفاق تا چه حد برروی پروژه‌های آینده‌ی آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود؟

طی مصاحبه‌ای که به‌تازگی توسط وب‌سایت IGN Japan با آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، رئیس پلاتینیوم گیمز، صورت گرفته است در حال حاضر ۲۴۰ کارمند در این استودیو کار می‌کنند که این رقم تا مدتی پیش به ۱۴۰ نفر می‌رسید. در حالی که در زمان انتشار خبر گسترش پلاتینیوم گیمز، اینابا توسعه‌ی بازی‌های سرویس محور را یکی از دلایل اصلی تاسیس استودیوی جدید در شهر توکیو دانسته بود، به‌تازگی اعلام کرده است با این افزایش نیرو می‌توانند برروی بازی‌های بیشتری نسبت به قبل کار کنند:

اول از همه، در حال حاضر به‌تعداد کافی کارمند نداریم. مشکلِ خوبی است اما پیشنهادهای کاری بسیاری از ناشران مختلف دریافت کرده‌ایم. به‌عنوان مثال چیزی مانند Nier: Automatta عنوانی است که با توسعه‌ی آن می‌توانیم برروی آی‌پی‌های ناشران دیگر هم‌کاری کنیم یا بازی‌های اصلی جدیدی برای یک ناشر بسازیم اما برای انجام پروژه‌های بیشتر محدودیت داریم. بنابراین پیشنهادهای زیادی هستند که مجبوریم آن‌ها را رد کنیم و به همین دلیل فکر می‌کنم بهتر است ظرفیت خودمان را افزایش دهیم تا بتوانیم برروی پروژه‌های جالب بیشتری کار کنیم.

پلاتینیوم گیمز از زمان تاسیس خود در سال ۲۰۰۷ با ناشران مختلفی چون اسکوئر انیکس (Square Enix) برای بازی Nier: Automatta و نینتندو برای عناوین Bayonetta 3 و Star Fox Zero هم‌کاری داشته است و به‌طور کلی توسعه‌دهنده‌ی محبوبی برای سرمایه‌گذاران به‌شمار می‌آید. باتوجه به این موضوع و سخنان اینابا، می‌توان سال‌های شلوغ‌تری را در آینده برای این استودیو متصور شد.

پلاتینیوم گیمز هم‌اکنون مشغول کار برروی بازی‌های Bayonetta 3, Project GG و The Wonderful 101: Remastered است که با کلیک برروی نام هرکدام از عناوین می‌توانید اخبار مربوط به آن‌ها را مطالعه کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا
پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا
پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا
پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا
پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا
پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا
پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا
پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پلاتینیوم گیمز: گسترش پیدا کردیم تا مجبور نباشیم پروژه‌های جالبی مانند Nier: Automatta را رد کنیم - گیمفا