استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا
استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا
استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا
استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا
استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا
استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا

استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد

امیرحسین نصرتی
۰۸:۳۰ ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا

باوجود این‌که تنها چند ماه از تصاحب بیت گیمز (Beat Games) توسط فیسبوک (Facebook) می‌گذرد، این شرکت روز گذشته اعلام کرد به‌تازگی استودیوی سانزارو گیمز (Sanzaru Games) را نیز تحت مالکیت خود درآورده است.

مطابق خبری که در بلاگ رسمی آکیولس منتشر شده است پس از این اتفاق بخش عمده‌ی سانزارو گیمز به ساخت بازی برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت گماشته شده‌اند. البته سانزارو گیمز با این پلتفرم غریبه نیست چراکه پیشتر بازی‌های Asgard’s Wrath, Ripcoil, VR Sports Challenge و Marvel Powers United VR را نیز برای آن عرضه کرده بود.

باتوجه به بیانیه‌ی رسمی فیسبوک، این استودیو همچنان مستقل مدیریت خواهد شد اما منابع و سرمایه‌ی مورد نیازش را از بودجه‌ی اختصاص داده شده برای استودیوهای آکیولس (Oculus Studios) تامین خواهد کرد. در ادامه بخشی از این بیانیه را می‌خوانیم:

سانزارو توسعه‌دهنده‌ای کهنه‌کار با کارنامه‌ای متشکل از عناوین مختلف برروی پلتفرم‌های گوناگون و پیشگام در زمینه‌ی تولید بازی برای واقعیت مجازی است. از سال ۲۰۱۶ آن‌ها چهار بازی برای پلتفرم آکیولس ساخته‌اند و اولین توسعه‌دهنده‌ای هستند که با تیم آکیولس هم‌کاری کرده است. رویکرد طراحی بازیِ آن‌ها بر سه رُکن استوار است: طراحی عالی، محتوای هنری زیبا (شامل انیمیشن و صداگذاری) و فناوری قدرتمند. همین شالوده‌ی مستحکم است که آن‌ها را قادر ساخته تا بازی‌ غنی چون Asgard’s Wrath را تولید کنند و این رویکرد ادامه پیدا خواهد کرد تا واقعیت مجازی را رو به‌جلو سوق دهیم.

ما در حال بررسی راه‌های بسیاری برای سرعت بخشیدن به واقعیت مجازی هستیم و ۲۰۲۰ نیز سالی شگفت‌انگیز برای عرضه و معرفی بازی‌های این پلتفرم خواهد بود. از پیوستن سازانرو به تیم‌مان هیجان‌زده هستیم. این یکی از شگفت‌انگیزترین دستاوردهای ما در زمینه‌ی واقعیت مجازی در سال جاری است.

لازم به‌ذکر است استودیوی سازانرو گیمز برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و سابقه‌ی همکاری طولانی مدت با شرکت سونی در زمینه‌ی توسعه‌ی عناوین Secret Agent Clank, The Sly Collection و Sly Cooper: Thieves in Time برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۳ و پی‌اس‌پی را در کارنامه دارد. اولین پروژه‌ی این استودیو برای آکیولس در سال ۲۰۱۶ با بازی Ripcoil رقم خورد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا
استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا
استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا
استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا
استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا
استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا
استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Sly Cooper: Thieves in Time توسط فیسبوک خریداری شد - گیمفا