توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا
توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا
توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا
توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا
توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا
توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا

توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم

ابوالفضل مناف زاده
۲۰:۳۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا

توییت جدید کارگردان بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2، به بازی‌بازان اطمینان خاطر داد که با یک شاهکار روبرو خواهند شد. از طرفی دیگر، استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی ناتی داگ (Naughty Dog)، بارها پیرامون توانایی‌های خود در زمینه‌ی ساخت بازی‌ها با استاندارد نسل بعدی صحبت کرده و اگر از حق نگذریم، در این زمینه نیز کاملاً موفق بوده است.

در واقع، این موضوع که استودیوی ناتی داگ، یکی از معدود بازی‌سازانی است که همیشه بازی‌های با کیفیتی تولید می‌کند، برای همه موضوعی روشن است. علاوه براین، این استودیو همیشه با رسانه‌ها و بازی‌بازان همگام بوده و به خوبی اخبار، ویدیوها و حتی عرضه‌ی نسخه‌های آزمایشی خود را مدیریت کرده است. بنابراین، حتی بروز تاخیر در انتشار بازی The Last of Us Part 2 به جای اینکه اعتراض طرفدارانش را در پی داشته باشد، این نکته را به آن‌ها گوشزد کرد که “اگر ناتی داگ تاخیر را صلاح دیده است، پس حتماً بازی بهتری حاصل خواهد شد و در نتیجه، مشکلی نیست”.

از طرفی دیگر، بازی Last of Us Part 2 رسماً به بزرگ‌ترین عنوان ساخته شده توسط ناتی داگ تبدیل شده است و همین موضوع باعث خواهد شد که انتظار منتقدان این بازی، به اندازه‌ای کم‌سابقه در تاریخ صنعت بازی بالا رفته باشد و در نتیجه، پس از عرضه‌ی این بازی شاهد چهارچوب‌های وحشتناکی برای نقد آن خواهیم بود. در واقع، بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی مطرح دنیا از بالارفتن انتظارات طرفداران و منتقدان بیم بسیار زیادی دارند. چه بسا بازی‌های بسیاری به‌دلیل همین استرس‌ها دچار ضعف‌های متعددی شدند و حتی از دایره‌ی رقابت با دیگر بازی‌ها نیز کنار رفته‌اند.

اما نکته‌ی جالب، در نقطه‌ی مقابل منتقدان آینده‌ی این بازی یعنی در استدیوی ناتی داگ جریان دارد. جایی که توییت جدید آنتونی نیومن (Anthony Newman)، کارگردان بازی The Last of Us Part 2، نشان می‌دهد که استرس، ترس و ناامیدی، جایی در این استدیو ندارد.

سال ۲۰۲۰، ما عناوین AAA را مجدداً تعریف خواهیم کرد! ¯_(ツ)_/¯

آنتونی نیومن، ۱۴ فوریه ۲۰۲۰

بدون شک، جامعه‌ی بازان و منتقدان، به ساخته‌های استودیوی ناتی داگ به اندازه‌ی کافی اطمینان دارند. اما با توجه به صحبت‌های نیومن، به‌نظر می‌رسد که اطمینان اعضای این استودیو به خودشان، حتی بیش‌تر از بازی‌بازان و منتقدان باشد. در مجموع، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی The Last of Us Part 2، بیشتر شدن این گونه مصاحبه‌ها، شایعات، نقطه‌نظرها و موارد دیگر اجتناب ناپذیر خواهد بود.

بازی The Last of Us Part II، در تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۹ (۲۹ می ۲۰۲۰)، به صورت انحصاری دردسترس دارندگان کنسول پلی‌استیشن۴ قرار خواهد گرفت.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا
توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا
توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا
توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا
توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا
توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا
توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا
توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

توییت جدید کارگردان The Last of Us Part 2: کلمه‌ی “بازی شاهکار” را مجدداً تعریف می‌کنیم - گیمفا