تعداد ماموریتهای Nioh 2 مشابه نسخهی اول است
دیگر زمان زیادی تا انتشار جدیدترین نسخه از سری Nioh باقی نمانده است. در کنار اضافه شدن دشمنان و سلاحهای جدید به بازی، تیم سازنده قابلیتهای تازهای مانند Yokai Form را نیز به بخش مبارزات اضافه کرده است. حال سوال اینجا است که با توجه اضافه شدن تمامی این موارد، مدت زمان مورد نیاز برای تمام کردن بازی Nioh 2 در مقایسه با نسخهی نخست چه میزان افزایش یافته است؟
تهیه کنندهی بازی Nioh 2، فومیهیکو یوشیدا (Fumihiko Yasuda)، در جدیدترین مصاحبهی خود با GameSpot بیان کرده است که تعداد ماموریتهای اصلی بازی Nioh 2 «تقریبا مشابه» نسخهی اول خواهد بود. با این حال، با توجه به ماهیت بازی، تعیین دقیق مدت زمان مورد نیاز برای تمام کردن بازی کمی دشوار خواهد بود.
از نظر طولانی بودن، این بازی مشابه Nioh 1 است. زمانی که ما تلاش کردیم مدت زمان لازم برای تمام کردن بازی Nioh 1 را مشخص کنیم، این موضوع کاملا به هر بازیباز، مهارت آنها و نحوهی بازی کردن آنها بستگی داشت. به همین دلیل، پاسخ به این سوال کمی دشوار است ولی زمانی که من در ماه ژانویه بازی را تمام کردم، این کار حدود ۵۵ ساعت طول کشید.
با توجه به مشابه بودن تعداد ماموریتها در دو نسخه و همچنین در نظر گرفتن این موضوع که تمام کردن بازی Nioh 1 تقریبا به ۶۰ ساعت زمان نیاز داشت، به نظر میرسد زمان اعلام شده توسط تهیه کنندهی بازی درست باشد و بازیبازان میتوانند انتظار یک ماجراجویی نسبتا طولانی و هیجانانگیز را داشته باشند.
با این حال، این سوال نیز مطرح میشود که بازی Nioh 2 چه محتوایی را برای کاربران پس از تمام کردن بازی در نظر گرفته است. نسخهی نخست این سری موارد جدیدی مانند درجهی سختی New Game Plus و Abyss را از طریق چندین بهروزرسان در اختیار کاربران قرار داد. علاوه بر این، تیم سازنده بستههای گسترش دهندهی مختلفی را نیز برای بازی عرضه کرد. اگرچه سه بستهی الحاقی مختلف برای بازی Nioh 2 در نظر گرفته شده است ولی سوال اینجا است که تیم سازنده چه فعالیتهایی را در اختیار کاربرانی که بازی را به اتمام رساندهاند، قرار خواهد داد؟ متاسفانه تیم سازنده اطلاعات زیادی از محتوای پایانی بازی را منتشر نکرده است و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر از سوی آنها منتظر بمانیم.
بازی مورد انتظار Nioh 2 در تاریخ ۲۰ اسفند ماه سال جاری (۱۳ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
خداییش این بازی انحصاری در کنار بلادبورن به من سگی حال داد بیشتر از سری سولز.به شدت منتظر شماره دو این ابرشاهکار هستم
دارک سولز ها به نظرم شماره ۳ از بقیه آسون تر بود باس هاش.شماره دو هم تا وسطاش آسون بود ولی به نزدیک آخراش سخت شد.سری اول از سه تای دیگه سخت تر بود.ولی در کل دارک سولزها خیلی به من حال نداد.
دارک سولز۳ جذاب ترین و بهترین باس فایت هارو داشت ک هوش مصنوعی شون هم از همه ی سری سولز بهتر بود ، ی چیزی داریم ب اسم چالش و ی چیزی ب اسم سختی الکی و غیر منطقی ، نسخه دارک دو پر بود از چن تا باس فایت خشک و بی روح ک فقط بلد بودن با ی ضربه بکشنت! کل تعداد حرکاتی ک یاد داشتن خلاصه میشد تو چهار پنج تا کمبو ک ب طرز فجیعی دمیج میزد! بنظرم چالش ب اینا نیست! دارک سولز ۳ اولین بازی ای فرام سافتور بود ک بالاترین کیفیت توی باس فایت هارو داشت و نشون میداد ک چ تجربه ای کسب کردن اعضای تیم
bloodborne اولین بازی این کمپانی بود که باس فایتهای با کیفیت تری داشت، دارک ۳ الگویی از بلادبورن رو پیش گرفت
دقیقا! چرا حواسم ب بلاد نبود! اره! بلادبورن ک خودمم پلاتش کردم و از بهترین بازیای عمرمه اولین بازی فرام سافتور از اون لحاظ بود
۲ روز دیگه نسخه ویندوزش هم میاد و دوستان همه به اتفاق کرکی میزنن.
مدتیه همه بازیا ایستگاه شدن انحصاری موقت.
راست میگی ها حواسم نبود مثل جعبه میشه که کلا انحصاری نداره و بازی هاش روی کامپیوتر میاد و کرکی میزنیم
:rotfl:
ی هک اند اسلش ناب ی ب جرئت میتونم بگم سیستم مبارزش عمق خیلی خیلی بیشتر نسبت ب آثار فرام سافتور داره! نسخه اول یکسری ضعف هایی توی باس فایت و هوش مصنوعی و اینا داشت ، وخب نباید یادمون بره ک فرام سافتور هم با ساخت چندین و چند نسخه از این سبک تونسته ب این حد از تبحر برسه! من بتای نیوه دو رو بازی کردم و با توجه ب همون دو مرحله ای ک توی نسخه بتا بود میتونم بگم ک تیم نینجا تو کی ساخت باس فایت ها گل کاشته! و جذابیت مبارزه با باس ها راحت چند برابر شده! اگه طرفدار سبک نقش آفرینی و هک اند اسلشین توی خرید این بازی شک نکنین و اصلا از سختی بازی هم نترسین چون بهتون قول میدم این بازی برخلاف نظر بقیه ک حتی ی مرحله از بازیو هم نتونستن رد کنن و الکی نظر میدن ، سختی این بازی خیلییی منطقی تر از آثار فرام سافتوره فقط نیاز ب حوصله داره
اسپم:
دوستان، میشه یه بازی بگید که سیستم customize weapon مثل ردد و جی تی ای داشته باشه و ترجیحا اوپن ورلد باشه، برای ps4 ، و اینکه آفلاینم باشه….. ممنون میشم کمک کنبد
سلام خدمت شما،
metro exodus
borderlands 3
doom 2016
resident evil 2 remake
ممنون دوست عزیز :rose: :rose:
Mgsv:tpp
تنها بازی ای هست که به ذهنم میرسه که البته سیستم customize weapon فوق العاده بزرگتری نسبت به gta و red dead داره