بازی Half-Life: Alyx تاثیر بسزایی در فروش هدستهای واقعیت مجازی داشته است
آمار جدید نشان میدهد که معرفی بازی Half-Life: Alyx توسط ولو (Valve)، باعث رشد چشمگیر فروش هدستهای واقعیت مجازی این شرکت شده است.
وبسایت Superdata که یک تحلیلگر بازار است، به تازگی مشخص کرد که هدست واقعیت مجازی Valve Index، توانسته در سال ۲۰۱۹ حدودا ۱۴۹ هزار واحد فروش داشته باشد. نکتهی جالب این است که ۱۰۳ هزار واحد از این تعداد، در سه ماههی آخر سال به فروش رفتهاند؛ درست پس از معرفی بازی Half-Life: Alyx. در واقع، معرفی بازی Half-Life: Alyx موجب شده است تا انبارهای ولو خالی از این هدستها شوند و در حال حاضر ولو سفارشات تازه را قبول نمیکند.
تحقیقات Superdata همچنین نشان میدهند که هدست Valve Index، پرفروشترین هدست واقعیت مجازی چارک آخر سال، برروی رایانههای شخصی بوده است. البته این اعداد شاید تحسینبرانگیز باشند، اما فاصلهی زیادی با صدر جدول دارند. در همان چارک آخر سال، هدست واقعیت مجازی پلیاستیشن موفق به فروش ۳۳۸ هزار واحد شده است. در رتبهی دوم نیز هدست واقعیت مجازی Oculus Rift قرار دارد که ۳۱۷ هزار نسخه فروخته است. طبعا Half-Life: Alyx با این هدستها و سایر هدستهای محبوب مانند HTC Vive وفقپذیر خواهد بود.
بازی مورد انتظار Half-Life: Alyx در تاریخ نامعلومی در ماه مارس برروی رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
چرا یه هدست با کیفیت از یه کنسول سیاه باید اینقدر گرونتر باشه اخه
خدا به کدامین گناه ما خاک بر سرا سونی فن شدیم اخه
چرا گل هرچی گرونیه ریخته رو سر ما اخه
پول کنسول بعدی رو از کجام در بیارم من
به نظرم یکی از دلایل محبوبت پاین هدست های واقیت مجازی نبود بازی هایه بزرگ اگر سازنده ها بازی های بزگشون رو واسش عرضه کنن فروش وحبوبیت بیشتری پیدا میکنه
خیلی از دوستان میگن این چیه ساختن و ما ۳ رو میخواستیم ولی به اینم فکر کنین که آوردن تمام قابلیت های half life 2 به نسل جدید ریسک زیادی برای ولو داره چرا که باید مشتری های جدید جذب کنن و خیلی از قابلیت های نسخه ۲ تاریخ مصرفشون گذشته .
به نظرم تا ۵ سال بعد نسخه ۳ هم بیاد و فقط باید ببینیم چه چیز هایی قراره توش تغییر کنه.