اطلاعات جدیدی از بخش آنلاین بازی Nioh 2 منتشر شد
همانند نسخهی نخست، بازی Nioh 2 نیز شامل ویژگیها و امکانات مختلفی در بخش آنلاین میشود. با این حال، اطلاعات جدید منتشر شده نشان میدهند که تیم سازنده زمان زیادی را صرف گسترش این بخش کرده است.
در جریان مراسمی که امروز به صورت زنده پخش شد، تیم سازنده تایید کرد که در زمان تجربهی بازی در حالت کوآپ (Co Op)، تعداد دشمنان در هر منطقه افزایش خواهند یافت. علاوه بر این، هر یک از بازیبازان در حالت کوآپ پاداش خود را به صورت جداگانه دریافت خواهند کرد و میتوانند به صورت مستقل به Shrine دسترسی داشته باشند. در کنار این موارد، تیم سازنده اطلاعاتی از مکانیک جدید بخش کوآپ را نیز در اختیار هواداران قرار داده است. این مکانیک جدید به بازیبازان اجازه میدهد بازیباز دیگر را در صورت کشته شدن، احیا کنند. البته شما برای دفعات محدودی امکان استفاده از این قابلیت را خواهید داشت.
علاوه بر این، تیم سازنده امکان ساختن Avatar را نیز تایید کرده است. این قابلیت به بازیبازان اجازه میدهد ظاهر هر یک از Yoki Shift Modeها را شخصیسازی کنند. بازی مورد انتظار Nioh 2 در تاریخ ۲۰ اسفند ماه سال جاری (۱۳ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. تیم سازنده مدتی پیش یک تریلر داستانی و تعداد زیادی از تصاویر جدید بازی را منتشر کرده بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
کاش ویلیام تو این نسخه هم قابل بازی میبود چونکه من رو خیلی یاد ونوم اسنیکmetal gear phantom میندازه(به خاطر کم حرف بودنش) از لحاظ ظاهری هم خوده خوده گرالته.البته من هنوز از سرنوشتش باخبر نیستم شایدم طوری بشه که اخر این بازی 😥 😥 😥
ونوم اسنیک رو که هر کسی درک نمیکنه…فقط خودکوجیما میفهمه چه کاراکتر خفنی خلق کرده…اتفاقا کم حرف بودن از نکات جذاب شخصیتش بود.باتک تک سلولهای بدنم ازphantom pain دفاع میکنم.که میدونم خیلی توی همین سایت مخالف داره. 😎
گفتن از آواتارش مبشه استفاده کرد یعنی یه گزینه گزاشتن که همون اول شخصیتت بشه شبیه ویلیام
به نظر من بیشتر بازی های شوتر نیاز به تمرکز روی بخش آنلاین دارن :nerd:
آیا این شوتر است؟؟؟ جیزس
مفهوم متن رو اصلا فهمیدی که نظر میدی… منظور اینه که بازی های اکشن نقش آفرینی بیشتر نیاز به یک بخش داستانی خوب دارن نه یک بخش آنلاین، اما این برای بازی های شوتر فرق داره، اونها باید روی آنلاین هم زیاد تمرکز کنن
آهان!! شرمنده متوجه موضوع نشدم