بهینهساز جدیدی بهمنظور رفع برخی از مشکلات نسخهی رایانههای شخصی Monster Hunter World منتشر شد
اوایل ماه جاری میلادی، شرکت کپکام (Capcom) اولین بهینهساز ۲۰۲۰ بازی Monster Hunter World را منتشر نمود. هدف این بهینهساز کاهش استفاده از پردازنده و بهبود عملکرد بازی بود. حال این شرکت ژاپنی دومین بهینهساز را به منظور بهبود کلی عملکرد بازی منتشر کرده است.
طبق اطلاعات ارائه شده، بهینهساز ۲۷ ژانویه برای بازی Monster Hunter World، مشکلات مربوط به مصرف بالای پردازندهها و همچنین مسائل مربوط به فریز شدن صفحهی نمایش در برخی از کارتهای گرافیکی را رفع میکند. در ادامه میتوانید اطلاعات کامل بهینهساز جدید نسخهی رایانههای شخصی بازی Monster Hunter World را مشاهده بفرمایید.
- مشکل فریز شدن صفحه در برخی از کارتهای گرافیکی در هنگام استفاده از DirectX 11 برطرف شده است.
- ما برخی از مشکلاتی که اغلب در پردازندههای دارای هستهی کم رخ میداد را برطرف کردهایم.
- مشکل پایداری عملکرد بازی که در برخی سیستمها خاص وجود داشت، برطرف گردیده است.
- مشکل مربوط به افت فریم بازی در برخی از سیستمها و در هنگام استفاده از DirectX 12 رفع شده است.
- اقداماتی برای کاهش مصرف بالای پردازنده در بازی انجام دادهایم. توجه داشته باشید که تاثیرات این بهبودها بستگی به مشخصات سیستم شما دارد.
- همچنین ما مشکل کرش کردن بازی را در هنگام تجربهی آن در حالت Window Mode و یا در هنگام استفاده از کلیدهای Alt+Tab برطرف کردهایم.
بازی Monster Hunter World هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. شما میتوانید نقد و بررسی نسخهی اصلی و همچنین بسته الحاقی Iceborne را از طریق نشانیهای درج شده مطالعه بفرمایید.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات