موسس نینجا تئوری: پروژهی Dreadnought میتواند مفهوم سرگرمی را دوباره تعریف کند
آقای تامیم انتونیادز (Tameem Antoniades)، موسس و طراح ارشد استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory)، اخیرا با مجلهی GQ مصاحبه کرده و در این مصاحبه به صحبت دربارهی پروژهای مرموز تحت عنوان Project Dreadnought پرداخته است. در طول این مصاحبه، آقای انتونیادز بیان کرده است که این پروژه قابلیت «تعریف دوبارهی مفهوم سرگرمی» را دارد:
این پروژه قرار است مفهوم سرگرمی و یا حتی واقعیت را دوباره تعریف کند. این پروژه قرار است یک رابط جدید و یا حتی آخرین رابط جدید باشد؛ چرا که شما بیش از این نمیتوانید به واقعیت نزدیک شوید.
من این کار را به طور حتم انجام خواهم داد و بعد از آن، احتمالا بازنشسته میشوم.
به طور حتم، این یک برنامه و ایدهی بسیار جاهطلبانه از سوی استودیوی نینجا تئوری برای دنیای واقعیت مجازی است. البته این موضوع نشان میدهد که شرکت مایکروسافت لزوما مشکلی با این حوزه از صنعت بازیهای ویدئویی ندارد.
علاوه بر این پروژه، استودیوی نینجا تئوری در حال حاضر با دانشگاه کمبریج برروی پروژهای تحت عنوان The Insight Project همکاری میکند که قرار است راهی جدید برای درمان و یا مطالعهی بیماریهای روحی و روانی را در اختیار پزشکان و بیماران قرار دهد.
ایدهی اصلی این است که بتوانیم تا حد ممکن به واقعیت نزدیک شویم تا محیطی ایجاد شود که دقیقا همانند یک محیط واقعی است. من فکر میکنم این حوزهای است که در حال حاضر ما در آن پیشرو هستیم. ما میتوانیم میلیونها پوند برروی این پروژه هزینه کرده و بهترین ابزار ممکن، چیزی ورای آنچه که دانشمندان پیش از این دیدهاند، را خلق کنیم.
آقای انتونیادز در سال ۲۰۱۸ استودیوی نینجا تئوری را در ازای مبلغی نامشخص به شرکت مایکروسافت فروخت. بدون شک، موفقیت بالای عنوان زیبا و تحسین شدهی Hellblade: Senua’s Sacrifice تاثیر زیادی در این تصمیم شرکت مایکروسافت داشته است. آقای انتونیادز در بخشی از صحبتهای خود به تجربهی ساخت این بازی نیز اشاره کرده است:
من تقریبا آماده بودم که برای همیشه تسلیم شوم ولی با خودم فکر کردم که یک بار دیگر این کار را امتحان کنم. به همین دلیل، یک تیم کوچک تشکیل داده و بازی Hellblade را ساختم.
من تمام احساستم را در طول روند ساخت بازی سرکوب کردم. کار کردن برروی این پروژه برای من بسیار طاقتفرسا بود. علاوه بر این، این ایده در ذهن من خطور کرد که این نتیجهی تنها Senua و شخصیت او نیست؛ بلکه این مجموعهای از ورودیهای افراد مختلف براساس تجربیات شخصی آنها است و این موضوع بسیار ناراحت کننده بود.
استودیوی نینجا تئوری در حال حاضر برروی دومین نسخه از سری Hellblade برای رایانههای شخصی و کنسول نسل بعدی شرکت مایکروسافت کار میکند. علاوه بر این، بازی جدید آنها، Bleeding Edge، قرار است در تاریخ ۵ فروردینماه سال ۱۳۹۹ (۲۴ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی) برای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسول اکسباکس وان منتشر شود.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات
فقط تبدیل به Crackdown 3 و State of Decay 2 نشه، «تعریف دوبارهی مفهوم سرگرمی» پیشکش.
نترس این مثل دث نمیشه یا دایزگان
.
.
تو هم بهتری از این پست بری بیرون دودت کورمون کرد
واقعیت مجازی گرون تموم میشه و یکی از دلایل عدم همه گیر شدنش هم همین گرونی تجهیزاتش هست،واقعا به صرفه نیست،باید یه فکر اساسی به حال قیمت تجهیزاتش بکنند
متوجه نشدم یعنی تو این بازی میخواد گرافیک رو بالا ببره یا اینکه میخواد نوعی ارتباط با گیمر برقرار کنه مثل دیوار چهارم؟
یعنی این بازی داره واسه واقعیت مجازی ساخته میشه؟!
امیدوارم نسخهی عادیشم باشه..
نینجا پر کار شده
واقعا خرید عالی ای کرد مایکروسافت.
در اینده هم صنعت بازی به سمت واقعیت مجازی میره و بازی هایی ساخته میشن که با واقعیت مو نمیزنن
یعنی نشون میده تنها چیزی که دست این استدیو رو بسته بوده مشکله مالی بوده
این سری مایکرو سونی رو کشته :skeleton: .عشقه x box series x :inlove: