تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا

تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید

محسن رضوی فر
۲۱:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا

بدون شک بازی Doom Eternal یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری میلادی است و بسیاری از علاقه‌مندان منتظر عرضه‌ی آن هستند. طبق صحبت‌های جدید سازندگان، به نظر می‌رسد که تاخیر صورت گرفته بسیار برروی کیفیت نهایی بازی تاثیرگذار بوده است.

اخیرا آقای مارتی استرتون (Marty Stratton)، تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Doom Eternal، در گفتگو با وب‌سایت VG247 توضیح داد که تیم سازنده در استودیوی اید سافتور (id Software) ساعات طولانی را برروی این عنوان کار کرده‌اند و به سختی تلاش کرده‌اند تا Doom Eternal به سطح کیفی مورد نظر آن‌ها برسد.

وی در این خصوص اظهار داشت:

می‌خواهم بگویم که Doom Eternal بهترین عنوانی است که تا به حال ساخته‌ایم. ساخت بازی تمام شد و ما چیزی را به آن اضافه نکردیم، اما این تاخیر به وجود آمده به ما این اجازه را داد تا برخی از مشکلات و باگ‌های بازی را برطرف کنیم.

این به ما اجازه داد تا کارهای مختلفی را به منظور بهینه‌سازی بازی و همچنین تست‌های گوناگونی را انجام دادیم. ما چند نسخه اضافی را از آن‌ها انجام دادیم و دو بخش اضافی را در بازی ایجاد کردیم.

آقای استرتون در ادامه گفت که تیم سازنده در سال گذشته به سختی و با اضافه‌کاری‌های زیاد برروی Doom Eternal کار کرده‌اند.

وی ادامه داد:

ما به سختی تلاش می‌کنیم و در عین حال به زمان و زندگی اعضای تیم احترام می‌گذاریم. ما افراد بسیار متعهدی را داریم که در موارد بسیار فقط سخت‌کوشی را انتخاب می‌کنند. این موضوع بسیار خوب بود چراکه ما می‌خواستیم یک بازی عالی را ارائه دهیم. ما می‌خواهیم بازی مطابق انتظارات ما و همچنین عمل کند.

ما به سختی کار می‌کنیم و زمان بیشتری را برای آن اختصاص خواهیم داد. برخی مواقع که به وقت اضافی نیاز داریم، این کار را انجام می‌دهیم، چراکه می‌خواهیم بازی را بهتر کنیم. تاخیر به وجود آمده کمی فشار را از روی ما برداشت اما در عین حال یکی از مواردی بود که موجب شد تا حد ممکن برروی بازی تمرکز نماییم.

بازی Doom Eternal در تاریخ ۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، سرویس گوگل استدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی قرار است در تاریخ دیگری منتشر شود. شما می‌توانید جدیدترین تریلر این بازی را از طریق این نشانی مشاهده بفرمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا
تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تهیه‌کننده‌ی ارشد Doom Eternal از تلاش‌ها و اضافه‌کاری‌های تیم سازنده‌ی بازی می‌گوید - گیمفا