تیم توسعهی Everwild از اعضای باتجربهی عناوین دیگری چون Total War تشکیل شده است
طبق اخبارِ جدید بهنظر میرسد استودیو ریر (Rare) که مدتی پیش در جریان رویداد X019 مایکروسافت از بازی EverWild رونمایی کرد، با تزریق نیروهای جدید از عناوین موفق قصد دارد قدرتمندتر از همیشه پا به نسل بعدی بگذارد.
پس از عرضهی بازی نهچندان منتقد پسند Sea of Thieves در سال ۲۰۱۸ میلادی، چشم بسیاری از هواداران استودیو ریر به عنوان بعدی آنها یعنی Everwild دوخته شده است. این بازی که بهواسطهی بهرهگیری از گرافیک سلشید با جهانی باز و موجودات فانتزی کمی به عنوان بسیار موفق The Legend of Zelda: Breath of the Wild شباهت دارد، به رهبری خانم لوئیس او کانر (Louise O’Connor)، یکی از اعضای کارکشته و قدیمی استودیو ریر، در دست توسعه است.
بهتازگی وبسایت Video Game Chronicle نگاهی دقیقتر به تیم تولید Everwild انداخته و جزئیات بیشتری از آن منتشر کرده است. بهگفتهی آنها این تیم از حدود ۵۰ کارمند باتجربه تشکیل شده است که تعداد قابلتوجهی از آنها افرادی هستند که پیشتر برروی بازیهای موفقی کار کردهاند. در ادامه شما را به مشاهدهی فهرست اعضای کلیدی دخیل در ساخت این بازی دعوت میکنیم:
- لوئیس او کانر، تهیهکنندهی اجرایی (انیماتور بازی Conker’s Bad Fur Day)
- سیمون وودروف (Simon Woodroffe)، کارگردان خلاق (سابقهی کار برروی Sonic All-Stars Racing Transformed)
- جیمز بلکهام (James Blackham)، طراح ارشد (طراح اسبق Fable Legends)
- رایان استیونسون (Ryan Stevenson)، کارگردان هنری (طراح مفهومی ارشد Viva Pinata)
- پیت کمبل (Pete Campbell)، کارگردان فنی (کارگردان فنی Sea of Thieves)
- کیت واتسون (Kate Watson)، طراح روایت ارشد (سابقهی کار برروی مجموعهی Total War)
- آنیا الویج (Anya Elvidge)، طراح محیط (کارمند پیشین Creative Assembly)
همچنین بنابراین گزارش، تیم تولید این بازی در طول فرآیند توسعه بهصورت شگفتانگیزی گسترش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر نیز استودیو ریر در اطلاعیهای اقدام به استخدام بیش از ۲۵ سِمت شغلی از طریق وبسایت رسمی خود کرده است.
عنوان Everwild در تاریخ نامشخصی برای کنسول اکسباکس سری اکس منتشر خواهد شد. تاکنون خبری از عرضهی این بازی برروی سایر پلتفرمها بهدست نرسیده است.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات