بازی BioShock 4 باید مسیر متفاوتی را در پیش گیرد
چندی پیش و قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۹، کمپانی توکی گیمز (۲K Games) اعلام کرد که مجموعه بازیهای BioShock هنوز زنده است و چهارمین نسخه از این سری توسط استودیوی کلود چیمبرز (Cloud Chambers) در دست توسعه قرار دارد.
اگر از طرفداران این سری بازی باشید حتما میدانید که انتظارات از این نسخهی جدید تا حد بسیار زیادی بالاست. همهی ما ایدههای بسیاری در سر داریم در رابطه با این که نسخهی چهارم باید چه مسیری را در پیش گیرد و به چه چیزهایی بپردازد. یکی از افرادی که به مانند بسیاری از ما ایدههای خودش را برای توسعهی این بازی در سر دارد، آقای جوردن توماس (Jordan Thomas) است. آقای توماس از کارمندان سابق شرکت توکی گیمز است که بر روی نسخههای مختلف BioShock کار کرده است. ایشان در نسخهی دوم این سری بازی در نقش کارگردان بخش خلاقیت ظاهر شده بودند.
آقای توماس در مصاحبهای اعلام کرد که مایل است نسخهی بعدی BioShock جهتگیری متفاوتی نسبت به نسخههای قبلی داشته باشد. او علاقهمند است تا نسخهی جدید را متمایز از عناوین قبلی ببیند با این حال ایشان معتقد هستند که BioShock جدید باز هم باید در راستای شگفتزده کردن مخاطب با محیطهای خارقالعاده و ایدئولوژیهای دیوانهوار قدم بردارد. او افزود:
امیدوارم آنها (در تیم توسعه) زنجیرهایی که آنان را به نسخههای قبلی متصل میکنند را شکسته و تا جایی که ممکن است بدون وابستگی عمل کرده و حس آزادی داشته باشند. این چیزی است که من امیدوارم سری بازیهای BioShock به خاطرش شناخته شود؛ بردن شما به مکانهای که انتظارشان را ندارید. هم از نظر فیزیکی و هم از لحاظ موضوعی (تماتیک).
بازی BioShock 4 چندین سال است که به صورتهای مختلف در دست توسعه قرار داشته اما ساخت پروژهی فعلی تحت این نام از سال ۲۰۱۷ کلید خورد. هنوز اطلاعاتی پیرامون پلتفرمهای مقصد یا تاریخ انتشار این بازی منتشر نشده است اما شرکت توکی گیمز اعلام کرده که مدت زمان زیادی تا انتشار BioShock 4 باقی مانده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
شاهگار صنعت گیم که میتونه در برابر فلسفه، فیزیک و هنر قد علم کنه. با وجود همچین بازی افتخار می کنم که گیمرم. :yes: :yes: :heart: :heart:
الان کارمندایی که زیر دست کن لوین کار میکردن باید خودشون رو نشون بدن
بایوشاک ۲ با این که از بقیشون پایین تر بود ولی اصالت بایوشاک رو خوب حفظ کرده بود با این کن لوین کارگردانش نبود
خدا کنه این جدیده حداقل در حد اون باشه
دوستان نظر سنجیه مهم
به نظرتون عکس سانتا رو بزارم پروفایل یا همین اینیشیتیو خوبه ?:-)
هر کی میگه سانتا منفی بده
هر کی میگه اینیشیتیو مثبت بده
😀
بسیار عالی،فقط امیدواریم متفاوت بودن به معنی لوت باکس و پرداخت های درون برنامه ای نباشد،بلکه فرمولی جدید همراه با کیفیت های بسیار. :yes: :yes:
یکی از بهترین بازی های که تا بحال تجربه کردم : BioShock Infinite بود ترکیبی از داستان فوقالعاده جذاب اما پیچیده و گیم پلی منحصر به فرد :worship: :pray: :worship: به همه توصیه میکنم یه بار تجربش کنن
شخصا از این بازی انتظار ندارم مثل بایوشاک های کن لوین شاهکار باشه همین که بتونه بازی خوب و با کیفیت و درخور نام بایوشاک تحویل بده و نام این بازی رو خدشه دار نکنه منو راضی نگه میداره
کسی هست که سه گانه هنری بایوشاک رو بازی نکرده باشه واقعا؟گیمپلی عالی در کنار داستانی که تا مدتها میشه راجع بهش بحث کرد.کن لوین ازت ممنونیم که با این بازیها به صنعت گیم ارزش خاصی بخشیدی :inlove: هنوز که هنوزه به داستان نسخه سوم فکر میکنم سرمگیج میره : :dazed: دوستان این سری رو از دست ندید. 🙂
اره من بازیش نکردم چون از سبک گرافیکش خوشم نمیاد 😎
هنوز درگیر مود ۱۹۹۹ بایوشاک اینفینیتم لامصب بدجور سخته ولی از
تنها کاری که باید بکنن یک داستان سرایی خوبه چیزی که کمتر بازی تو این نسل تونسته انجامش بده. فقط امیدوارم ادامه نسخه های قبل نباشه چون بدون کن لوین گند میزنه به داستان. فقط اتمسفر سری قبل بتونه حفظ کنه برام کافیه. اخه کن لوین لامصب چه جوری بازی ساختی که بعد از این همه سال یه بازی نتونسته در حد نام bioshock باشه.